Διεθνείς διακρίσεις για τα brands της PPD Global, μέλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης

H PPD Global, μέλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, γιορτάζει τις διακρίσεις των κορυφαίων brands της σε διεθνές πίπεδο.

Τα αποτελέσματα του φετινού Drinks International Annual Brands Report 2024 έχουν δημοσιευτεί και για ακόμη μια συνεχόμενη χρονιά, πολλά από τα brands του πορτφολίου της PPD Global έλαβαν σημαντικές διακρίσεις.

Συγκεκριμένα, 22 από τα brands της PPD Global στο σύνολο, βρέθηκαν στις 10 πρώτες θέσεις στις κατηγορίες που συμμετείχαν. Μάλιστα αρκετά από αυτά, κατέκτησαν την πρώτη θέση στις κατηγορίες τους.

Το Drinks International Annual Brands Report, είναι ένας θεσμός που οργανώνει κάθε χρόνο το παγκοσμίου φήμης περιοδικό Drinks International, όπου σε αυτό τον θεσμό επιλέγονται τα 100 κορυφαία μπαρ του κόσμου (με βάση τις επιδόσεις τους σε παγκόσμιους διαγωνισμούς), προκειμένου να αναδείξουν τις νέες τάσεις, αλλά και προτιμήσεις των καταναλωτών τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Οι ιδιοκτήτες και οι bartenders, καλούνται να δώσουν την δική τους άποψη σε σειρά ερωτήσεων που έχει να κάνει με την κατανάλωση τόσο σε όγκους όσο και σε προτιμήσεις.

Στον πιο κάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε ολόκληρο το άρθρο και αναλυτικά την κάθε κατηγορία.

Πατήστε εδώ

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί