Μέσα Φεβρουαρίου σε κανονική λειτουργία το e-kalathi...«Μεγάλη ανταπόκριση από τις υπεραγορές για την πιλοτική περίοδο»

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) εργάζεται εντατικά, σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και τις συμμετέχουσες υπεραγορές, ώστε η πλατφόρμα e-kalathi να τεθεί στη διάθεσή των καταναλωτών, σε πιλοτική βάση, πριν από τα Χριστούγεννα σε εθελούσια βάση ενώ, αφού λάβει την απαιτούμενη ανατροφοδότηση από τους χρήστες, προγραμματίζεται η κανονική λειτουργία της στα μέσα Φεβρουαρίου.

Σε ανακοίνωσή της με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα για το e-kalathi, η Υπηρεσία αναφέρει ότι «εργάζεται εντατικά, σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και τις συμμετέχουσες υπεραγορές, ώστε η πλατφόρμα να τεθεί στη διάθεσή τους, σε πιλοτική βάση, πριν από τα Χριστούγεννα».

«Πέρα από τον βασικό στόχο της παροχής άμεσης και σε πραγματικό χρόνο πληροφόρησης στους καταναλωτές, για τις τιμές βασικών προϊόντων, κατά την πιλοτική περίοδο λειτουργίας της πλατφόρμας, η ΥΠΚ αναμένει να λάβει, επίσης, την απαιτούμενη ανατροφοδότηση από τους χρήστες (καταναλωτές και υπεραγορές), ούτως ώστε να μπορέσουν να γίνουν τυχόν διορθωτικές ενέργειες πριν από την κανονική λειτουργία της, που προγραμματίζεται στα μέσα Φεβρουαρίου του 2025», σημειώνεται.

Κατά την πιλοτική εφαρμογή, συνεχίζει η ανακοίνωση, «η πλατφόρμα θα περιλαμβάνει περίπου 480 βασικά καταναλωτικά αγαθά, τα οποία έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα στο καλάθι του νοικοκυριού».

Σημειώνεται ότι «παρά το γεγονός πως κατά την πιλοτική περίοδο εφαρμογής η συμμετοχή των υπεραγορών θα είναι σε εθελούσια βάση, εντούτοις υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση εκ μέρους τους».

Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή αναφέρει, επίσης ότι, «με το πέρας της πιλοτικής περιόδου, και αφού εκδοθεί το προβλεπόμενο Διάταγμα από τον Υπουργό Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, στην πλατφόρμα θα πρέπει να ενταχθούν όλες οι επηρεαζόμενες υπεραγορές και θα περιληφθούν όλα τα προϊόντα που θα ορίσει ο Υπουργός, όπως προνοεί και η σχετική νομοθεσία».

Τονίζεται, καταληκτικά, ότι «διαχρονική προτεραιότητα της Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή είναι η ενίσχυση της προστασίας και της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή».

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Καταναλωτών: Σοβαρές ενδείξεις για στρέβλωση στην τιμή ντόπιων μπανανών
MyPetrolina app: Δέκα μεγάλοι νικητές της χριστουγεννιάτικης εκστρατείας έλαβαν κάρτες καυσίμων κίνησης για ένα χρόνο
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Δυναμική επέκταση στα Μανδριά Πάφου-Το νέο κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του
Πήρε ώθηση από τις γιορτές και τα ξεπουλήματα το λιανεμπόριο-Ευοίωνες προοπτικές για το 2025 με επενδύσεις και επεκτάσεις
Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες