Powered by

Εξετάζει επιχορήγηση ευάλωτων ιδιοκτητών σκαφών στη Λάρνακα το Υπουργείο Μεταφορών

Την εφαρμογή συστήματος επιχορηγήσεων για συγκεκριμένες κατηγορίες ευάλωτων ιδιοκτητών σκαφών θα μελετήσει το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, αναφέρει σε ανακοίνωσή του, απαντώντας στο αίτημα του Σωματείου Ιδιοκτητών Ελλιμενισμένων Σκαφών για άμεση επαναφορά των κρατικών τελών ελλιμενισμού στη μαρίνα Λάρνακας.

Στην ανακοίνωσή του, αναφέρει ότι το αίτημα του Συνδέσμου αφορά την επιστροφή στα επίπεδα τελών που είχαν καθοριστεί το 2009 και ίσχυαν μέχρι το 2022, όταν η διαχείριση της μαρίνας Λάρνακας ανατέθηκε στην Kition Ocean Holdings Ltd. Σημειώνει ότι, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί σε δελτίο Τύπου του Υπουργείου τον Σεπτέμβριο, τα σημερινά τέλη στη μαρίνα Λάρνακας που ορίστηκαν από τον προηγούμενο ανάδοχο, είναι τα χαμηλότερα σε σύγκριση με άλλες εμπορικές μαρίνες της Κύπρου, με χρεώσεις κατά 60% μειωμένες.

Με τον τερματισμό της σύμβασης, το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων αποφάσισε να διατηρήσει τα τέλη αυτά κατά τη μεταβατική περίοδο, μέχρι να διεκπεραιωθεί η διαδικασία ορισμού των τελών σύμφωνα με τη νομοθεσία, σημειώνει, προσθέτοντας ότι ο Υπουργείο θα μελετήσει την εφαρμογή συστήματος επιχορηγήσεων για συγκεκριμένες κατηγορίες ευάλωτων ιδιοκτητών σκαφών. Τονίζει ότι αυτή η επιχορήγηση «θα βασίζεται σε διαφανή και σαφώς καθορισμένα κριτήρια, διασφαλίζοντας ότι θα στηριχθούν όσοι έχουν πραγματική ανάγκη».

Προστίθεται ότι η θέση του Υπουργείου είναι ξεκάθαρη ότι δεν θα εφαρμοστούν οριζόντιες επιχορηγήσεις, ειδικά για ιδιοκτήτες σκαφών υψηλής αξίας. «Η πολιτική μας εστιάζει στη δίκαιη και στοχευμένη στήριξη, χωρίς να επιβαρύνεται άσκοπα το δημόσιο ταμείο», αναφέρει, σημειώνοντας ότι παραμένει ανοιχτό σε διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, με στόχο την εξεύρεση δίκαιων και βιώσιμων λύσεων για τη διαχείριση των θαλάσσιων υποδομών.

Δειτε Επισης

Χάσμα και ολοταχώς προς αδιέξοδο για την ΑΤΑ-Κρατά ζωντανή στον... αναπνευστήρα την προοπτική ο Παναγιώτου
Χωρίς σημαντική μεταβολή έκλεισε την Τρίτη το ΧΑΚ
Αύξηση εσόδων και συγκράτηση δαπανών στον κρατικό προϋπολογισμό μέχρι τον Μάιο-Τα στοχεία του Γενικού Λογιστηρίου
Tιμολόγηση με βάση χρήση στις βιομηχανικές και βιοτεχνικές περιοχές ζητά από την Κυβέρνηση η Επιτροπή Εμπορίου
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Ευρεία σύσκεψη στο ΕΒΕ Λεμεσού-Τα επόμενα βήματα για τις εξαγγελίες Νίκου Χριστοδουλίδη