Γεμάτο το εμπορικό κέντρο και τα πολυκαταστήματα της Πάφου τις γιορτές, ικανοποιητικές οι τιμές

Άρχισε και συνεχίζεται η επισκεψιμότητα στο εμπορικό κέντρο της Πάφου αλλά και στα διάφορα πολυκαταστήματα για τις εορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Τα καταστήματα έχουν φορέσει τα γιορτινά τους και οι καταστηματάρχες της Πάφου αναφέρουν πως η επισκεψιμότητα τους έχει αυξηθεί αισθητά αφού τις μέρες αυτές προσφέρονται δώρα στα αγαπημένα πρόσωπα.

Είναι η εποχή του χρόνου που κάθε σπίτι στολίζεται με κόκκινα, πράσινα και φανταχτερά χριστουγεννιάτικα φωτάκια. Το εμπορικό κέντρο της Πάφου έχει την τιμητική του με την διοργάνωση σειράς εκδηλώσεων από τον Δήμο Πάφου και την αυξημένη επισκεψιμότητα από μικρούς και μεγάλους.

Καταστηματάρχες της Πάφου μίλησαν στο ΚΥΠΕ για τις εορτές των Χριστουγέννων και για τα δώρα που χαρίζουν οι πολίτες στα αγαπημένα τους πρόσωπα. Όπως αναφέρουν η Πάφος φόρεσε τα γιορτινά της και οι αγοραστές συμπληρώνουν τις λίστες με τα ψώνια τους.

Ο Δημήτρης Αντωνιάδης που διατηρεί κατάστημα με skateboards ανέφερε πως τα Χριστούγεννα οι πελάτες συχνά αγοράζουν skateboards, τροχούς, κάλτσες, ρούχα και δωροκάρτες.

Από το κατάστημα του συνέχισε, ψωνίζουν σκέιτερ όλων των επιπέδων, γονείς που αγοράζουν για παιδιά και αγοραστές δώρων. Το skateboard συνέχισε, «είναι μια δημοφιλής δραστηριότητα για τα παιδιά, που προωθεί το παιχνίδι στην ύπαιθρο, τη δημιουργικότητα και τη σωματική δραστηριότητα».

Η Γεωργία Χριστοφή καταστηματάρχης από το 1998 στην περιοχή της Τεχνικής Σχολής Πάφου ανέφερε πως έχει μειωθεί κατά πολύ η πελατεία της  λόγω και της αγοράς διαφόρων ρούχων από το διαδίκτυο τη σημερινή εποχή.

Σε σχέση με τα δώρα των Χριστουγέννων οι περισσότεροι ανέφερε αγοράζουν πυτζάμες και ρόμπες αντρικές και γυναικείες, ενώ ως επόμενες επιλογές για μικρότερα δώρα είναι τα κασκόλ και τα γάντια. 

Ερωτηθείσα πότε άρχισε το ψώνισμα των Χριστουγεννιάτικων δώρων η κ. Χριστοφή σημείωσε πως επειδή οι εποχές έχουν αλλάξει η επισκεψιμότητα ξεκίνησε στο κατάστημα της και γενικότερα στην αγορά της Πάφου από τις 18 με 20 του μήνα Δεκεμβρίου. Παρατήρησε ωστόσο πως οι εποχές που διανύουμε είναι και οι δυσκολότερες.

Ο Σάββας Μαλετζιής που διατηρεί κατάστημα οπτικών στο εμπορικό κέντρο της Πάφου ανέφερε πως η κίνηση είναι μουδιασμένη, ωστόσο, όπως είπε, όσο πλησίαζαν οι μέρες των Χριστουγέννων και τώρα οι μέρες της Πρωτοχρονιάς  η επισκεψιμότητα αυξάνεται.

Τις τελευταίες Κυριακές πριν τα Χριστούγεννα συνέχισε, πάρα πολύς κόσμος επισκέφτηκε το εμπορικό παραδοσιακό κέντρο της Πάφου, αφού αρκετά καταστήματα έμειναν ανοικτά τις Κυριακές και τις Τετάρτες. Το ίδιο συμβαίνει συνέχισε και αυτό το Σαββατοκύριακο.

Στο κατάστημα του ο κ. Μαλετζιής ανέφερε πως προσπαθεί να κρατήσει τις τιμές του σε πολύ χαμηλά επίπεδα, δίδοντας στον πελάτη, γρήγορη εξυπηρέτηση και ποιότητα. 

Η Καίτη Χαραλάμπους αισθητικός στην Πάφο για περίπου είκοσι χρόνια ανέφερε πως η επισκεψιμότητα τις ημέρες των εορτών αυξάνεται και όλος ο κόσμος προσπαθεί να προετοιμαστεί για τις εορτές ενώ τα προϊόντα αισθητικής και μακιγιάζ είναι μεταξύ των δώρων που επιλέγουν οι καταναλωτές. 

Απαντώντας σε ερώτηση είπε ότι «οι εποχές είναι πιο δύσκολες τώρα. Η γυναίκα προσέχει τον εαυτό της αλλά πιο συγκρατημένα».

Η Λίνα Σακέλλη που διαθέτει κατάστημα με είδη ασημικών και χρυσού για μια δωδεκαετία περίπου αναφέρει πως η κίνηση είναι περιορισμένη ωστόσο τις μέρες των εορτών Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς η επισκεψιμότητα στα καταστήματα του εμπορικού κέντρου αυξάνεται. Σύμφωνα με την κ. Σακέλλη ο κόσμος έχει άλλες προτεραιότητες σήμερα, ενώ δυστυχώς οι περισσότεροι επισκέπτονται τα πολυκαταστήματα τον χειμώνα λόγω των αντίξοων καιρικών συνθηκών, αλλά και το καλοκαίρι λόγω της αφόρητης ζέστης.

Στο εμπορικό κέντρο της Πάφου η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα είναι κατά τις απογευματικές ώρες ενώ το πρωί η κίνηση είναι μειωμένη, είπε. Όσο για τις τιμές τους αυτές, συνέχισε, κινούνται σε ικανοποιητικά πλαίσια.

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος
PAPAFiLiPOU Forest Fruit Frozen Yogurt: Θα το αγαπήσεις!