Powered by

Mark James: Η ταχέως αναπτυσσόμενη Autograph Collection και πώς προέκυψε η συνεργασία με το The Landmark Nicosia

Η διατήρηση της ισχυρής φήμης ενός ιστορικού ξενοδοχείου της Λευκωσίας, με τεράστια σημασία για την τοπική και διεθνή κοινότητα, αλλά και η δημιουργία νέας οπτικής ταυτότητας και καινούργιας εμπειρίας επισκεπτών ήταν το ζητούμενο για τη ριζική μεταμόρφωση του The Landmark Nicosia.

Σε συνέντευξή του στην ειδική έκδοση MHV Moments του Ομίλου MHV, ο Mark James, Senior Director, Collection Brands EMEA στη Marriott International, εξηγεί πώς προέκυψε η συνεργασία μεταξύ της μάρκας Autograph Collection Hotels και του The Landmark Nicosia και μοιράζεται τις γνώσεις του για τις τρέχουσες και μελλοντικές τάσεις του τομέα της φιλοξενίας.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, η Autograph Collection είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη premium επωνυμία του Ομίλου Marriot τα τελευταία 15 χρόνια.

Μπορείτε να μας πείτε πώς προέκυψε και πώς εξελίχθηκε η συνεργασία μεταξύ του brand Autograph Collection Hotels και του The Landmark Nicosia;

Η Marriott International προσεγγίστηκε το 2020 για να εξετάσει το ενδεχόμενο ένταξης του The Landmark Nicosia στην Autograph Collection. Γνωρίζαμε πόσο εμβληματικό ήταν αυτό το ξενοδοχείο, αλλά και τη σημασία του τόσο για την τοπική όσο και για τη διεθνή κοινότητα.

Οι ιδιοκτήτες δήλωσαν ότι επιθυμούσαν να ανακαινίσουν το ξενοδοχείο και να το επανατοποθετήσουν ως lifestyle hotel, αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα τη σημασία του για την επιχειρηματική κοινότητα με σημαντικές συνεδριακές εγκαταστάσεις. Συμφωνήθηκε με τους ιδιοκτήτες ένα πρόγραμμα ανακαίνισης, παράλληλα με τον διορισμό ενός branding agency που θα βοηθήσει στη δημιουργία και τον καθορισμό του νέου lifestyle brand.

Δεδομένης της σημασίας και της ισχυρής φήμης του The Landmark, ήταν σημαντικό να διατηρηθεί το όνομα, αλλά παράλληλα να δημιουργηθεί μια νέα οπτική ταυτότητα και μια νέα εμπειρία επισκεπτών.

Η Marriott συνεργάστηκε στενά με το branding agency για να βοηθήσει στην ανάπτυξη της νέας ταυτότητας του ξενοδοχείου που ευθυγραμμίζεται με το όραμα των ιδιοκτητών και έτσι ξεκίνησαν οι προγραμματισμένες εργασίες ανακαίνισης.

Ποιες αρχές διέπουν ευρύτερα τα Autograph Collection Hotels;

Τα Autograph Collection Hotels υπερασπίζονται την ατομικότητα καθενός από τα πάνω από 300 ανεξάρτητα ξενοδοχεία τους που βρίσκονται στους πιο επιθυμητούς προορισμούς σε 50 χώρες και περιοχές.

Κάθε ξενοδοχείο είναι προϊόν πάθους, εμπνευσμένο από ένα ξεκάθαρο όραμα, ψυχή και ιστορία που το κάνει ξεχωριστό και ξεχωριστό: «Ακριβώς σαν τίποτα άλλο». Επιλεγμένα με το χέρι για την εγγενή τους τέχνη και τις ξεχωριστές προοπτικές του design και της φιλοξενίας, τα έργα της Autograph Collection προσφέρουν πλούσιες καθηλωτικές στιγμές που αφήνουν ένα διαρκές αποτύπωμα.

Η Autograph Collection είναι επίσης περήφανη που συμμετέχει στο Marriott Bonvoy®, το παγκόσμιο ταξιδιωτικό πρόγραμμα της Marriott International.

Το πρόγραμμα παρέχει σε πάνω από 200 εκατομμύρια μέλη ένα εξαιρετικό χαρτοφυλάκιο παγκόσμιων brands, αποκλειστικές εμπειρίες με το Marriott Bonvoy Moments και απαράμιλλα προνόμια, συμπεριλαμβανομένων δωρεάν διανυκτερεύσεων και αναγνώρισης του Elite status.

Πολλοί άνθρωποι δεν είναι πλέον δεμένοι στα γραφεία τους και έχουν την προσδοκία ότι στα ξενοδοχεία στα οποία διαμένουν μπορούν να καλύψουν τόσο τις επαγγελματικές τους ανάγκες όσο και τις ταξιδιωτικές ανάγκες για αναψυχή

Πέρα από τα παραπάνω, υπάρχουν ιδιαίτερες τρέχουσες περιφερειακές και μάλιστα παγκόσμιες τάσεις στον κλάδο που έχουν τραβήξει την προσοχή σας;

Υπάρχουν μερικοί τομείς που χρήζουν αυξημένης επίγνωσης και στους οποίους αναπτυσσόμαστε ενεργά. Καταρχάς, στο All-Inclusive και, συγκεκριμένα, στην πολυτελή αγορά.

Έτοιμοι να μεταμορφώσουμε την κατηγορία και να εμπνεύσουμε μια αλλαγή στην αντίληψη των καταναλωτών, η αποστολή μας είναι να υποστηρίξουμε την παγκόσμια ανάπτυξη και να κατατάξουμε τη Marriott International ως τον αδιαμφισβήτητο ηγέτη στο Luxury All-Inclusive μέσω σημαντικών σημείων διαφοροποίησης – συμπεριλαμβανομένου του εκλεπτυσμένου design, του πραγματικά υψηλού προγραμματισμού και εμπειριών και signature All-Inclusive σημεία.

Ένας άλλος τομέας σχετίζεται με την ένταξή μας πέρυσι στην κατηγορία Luxury Safari Lodges. Η είσοδος σε αυτήν την αγορά ήταν προϊόν μακροχρόνιου σχεδιασμού για τη Marriott International. Αυτοί οι προορισμοί έχουν ακόμη μεγαλύτερη επίδραση στον κόσμο μετά την πανδημία, όπου οι προορισμοί των resorts παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον.

Πιστεύουμε ότι αυτή είναι η ιδανική στιγμή για να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας και στα μέλη της Marriott Bonvoy την ευκαιρία μιας ζωής-να μείνουν και να ζήσουν αυτά τα είδη ξενοδοχείων με τρόπο που μόνο οι επωνυμίες μας μπορούν να προσφέρουν.

Η ανάπτυξη αυτών των έργων υποστηρίζει την αποστολή μας να προσφέρουμε μεταμορφωτικές εμπειρίες, ενθάρρυνση της εκτίμησης και της κατανόησης της φύσης και της άγριας ζωής που πολλοί ταξιδιώτες θα ανακαλύψουν για πρώτη φορά.

Η Autograph Collection είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη premium επωνυμία μας τα τελευταία 15 χρόνια

Ταχύτερα αναπτυσσόμενη premium μάρκα η Autograph Collection

Πώς προβλέπετε ότι θα εξελιχθεί ο κλάδος της φιλοξενίας τα επόμενα χρόνια;

Όσον αφορά τη συλλογή των brands μας, αναμένουμε σίγουρα συνεχή ανάπτυξη. Η Autograph Collection είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη premium επωνυμία μας τα τελευταία 15 χρόνια και επίσης αρχίζουμε να βλέπουμε μια παρόμοια τροχιά ανάπτυξης για το Tribute Portfolio για την ανάπτυξη αυτών των χαρακτηριστικών πολυτελών ξενοδοχείων.

Επιπλέον, έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον για τη μάρκα The Luxury Collection, καθώς η αγορά πολυτελών ξενοδοχείων έδειξε ισχυρή ανθεκτικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας και συνέχισε να το κάνει. Οι εξελίξεις στις αγορές All Inclusive και Safari Lodge παρέχουν νέες κατευθύνσεις και ευκαιρίες ανάπτυξης για να τις εξερευνήσουμε.

Διαπιστώνουμε ακόμα αυξημένο ενδιαφέρον για ξενοδοχεία μεσαίας κλίμακας και αναμένουμε να δούμε περισσότερες εξελίξεις σε αυτόν τον τομέα-αλλά και πάλι αναπτύξεις που είναι συνδεδεμένες με τον τόπο, στον οποίο βρίσκονται και μπορούν να αξιοποιήσουν αυτή την αίσθηση της κοινότητας.

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο πρώτο μέρος της ειδικής έκδοσης MHV Moments του MHV Group. Για να τη διαβάσετε, κάντε κλικ εδώ. Για να διαβάσετε ολόκληρη την έκδοση, κάντε κλικ εδώ.

Δειτε Επισης

Πόλυς Καλλής: Τι σημαίνει να είσαι διευθυντής ξενοδοχείου-Ένας στρατηγικός και πολυσύνθετος ρόλος
Αναβαθμίζεται το αλιευτικό καταφύγιο Κάτω Πύργου-Βελτιωτικά έργα για την ομαλή λειτουργία και τη διευκόλυνση σκαφών
Φάνος Λεβέντης: Διαφωνούν και οι εργαζόμενοι με τη νομοθετική ρύθμιση των tips-Δεν θα εξυπηρετήσει τίποτα
Louis Hotels: Νέα εποχή για τον όμιλο το φετινό καλοκαίρι-Σημαντικές προσθήκες που ενισχύουν το δίκτυό του
Θετική εντύπωση για τα ξενοδοχεία της Αγίας Νάπας από τουριστικούς πράκτορες της Μολδαβίας
Σε ποιους ελληνικούς προορισμούς οι τουρίστες ξοδεύουν τα περισσότερα, αλλά και τα λιγότερα
Επέκταση της προθεσμίας για άδεια λειτουργίας για ξενοδοχεία ενέκρινε η Ολομέλεια της Βουλής
Columbia Restaurants: Επιβεβαιώνεται από ανεξάρτητους ελέγχους η καθαρότητα των νερών στο Columbia Sun
Wizz Air: Απευθείας πτήση Λάρνακα-Βαρκελώνη από τον Οκτώβριο…Οι τιμές και η συχνότητα του δρομολογίου
Wizz Air: Γιορτάζει τα γενέθλιά της και δίνει τη δυνατότητα σε 21 τυχερούς να κερδίσουν έως και €1.000 σε WIZZ credits