Powered by

Wagamama: Ανοίγει στο Nicosia Mall και ενδυναμώνει την παρουσία του στα εμπορικά κέντρα της Λευκωσίας

Σε ενίσχυση της παρουσίας του τόσο στη Λευκωσία όσο και στα εμπορικά κέντρα της πρωτεύουσας προχωρά η γνωστή αλυσίδα παν-ασιατικής κουζίνας, Wagamama.

Το άνοιγμα ενός νέου εστιατορίου Wagamama και συγκεκριμένα στο Nicosia Mall σχετίζεται με την αυξημένη ζήτηση που υπάρχει από τους καταναλωτές.

Τα δημοφιλή εστιατόρια Wagamama, τα οποία διαθέτουν παρουσία σε malls Κύπρου, σε Λευκωσία και Πάφο, ετοιμάζονται για μία ακόμα σημαντική προσθήκη για να καλύψουν τις ανάγκες των καταναλωτών.

Το νέο Wagamama στο Nicosia Mall θα στεγαστεί στον χώρο που βρισκόταν ένα άλλο brand του Ομίλου PHC, το «Tavernaki», το οποίο με τη σειρά του θα μεταφερθεί στο fast food corner του εμπορικού κέντρου.

Με καινούργιο και μοντέρνο design, αλλά στα πρότυπα των υπόλοιπων Wagamama της Κύπρου, το νέο εστιατόριο στο Nicosia Mall υποδέχεται τους επισκέπτες του σερβίροντας μία σειρά από φρέσκα μαγειρεμένα πιάτα, εμπνευσμένα από την παν-ασιατική κουζίνα.

wagamama2

Με την εν λόγω άφιξη, η αλυσίδα θα φτάσει τα τρία εστιατόρια στη Λευκωσία και τα επτά παγκύπρια ( από ένα εστιατόριο σε Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Αγία Νάπα).

Η Wagamama ιδρύθηκε το 1992 στο Bloomsburry του Λονδίνου με σαφή σκοπό να δημιουργήσει ένα χώρο για θετικό φαγητό, όπου το φαγητό ικανοποιεί τις αισθήσεις και την ψυχή.

Αγκαλιάζει μια φιλοσοφία "Kaizen" που σημαίνει "καλή αλλαγή", προσπαθώντας συνεχώς να δημιουργεί και να κάνει τα πράγματα καλύτερα. Αυτό το ήθος έχει παραμείνει στο brand για περισσότερο από δύο δεκαετίες, εστιάζοντας στη θετικότητα και τη φρεσκάδα.

Δειτε Επισης

Οδηγός εκδηλώσεων από ΕΤΑΠ Λευκωσίας για ανάδειξη της ταυτότητας της πρωτεύουσας
Celestyal: Εγκαινιάζει την κρουαζιέρα Abu Dhabi F1 με τον David Coulthard
Γιατί η Ινδία εξελίσσεται στην πλέον ανερχόμενη μακρινή αγορά του ελληνικού τουρισμού (γράφημα)
Jazeera Airways: Πέντε λόγοι που την καθιστούν την must επιλογή για ταξιδιώτες
Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»