Κ. Τσαρδελλής: Οι αλλαγές στην νοοτροπία των πελατών και τα στοιχεία που κάνουν το Venus Beach Hotel να ξεχωρίζει
Μάριος Αδάμου 09:15 - 16 Δεκεμβρίου 2024
Στις αλλαγές που παρατηρήθηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια στην νοοτροπία των πελατών του ξενοδοχείου, καθώς και στα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζουν, αναφέρεται σε συνέντευξή του στον «Ξενοδόχο» ο Γενικός Διευθυντής του Venus Beach Hotel, Κυριάκος Τσαρδελλής.
Ως προς τις αλλαγές στην νοοτροπία των πελατών του ξενοδοχείου, ο κ. Τσαρδελλής διαπιστώνει ότι μειώθηκε ο μέσος όρος διαμονής τους, καθώς και πως πλέον προσπαθούν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, να γνωρίσουν δύο ή τρεις ακόμα προορισμούς, εντός του προορισμού.
Όπως εξηγεί, «πάρα πολλοί πελάτες μας, σύμφωνα με τις στατιστικές που έχουμε, έρχονται κάποιες μέρες στη Πάφο και μετά μεταβαίνουν Λάρνακα ή Αγία Νάπα, για τις υπόλοιπες μέρες και αντιστρόφως».
Σε ό,τι αφορά, δε, στα στοιχεία που κάνουν το Venus Beach Hotel να ξεχωρίζουν, ο Γενικός Διευθυντής του ξενοδοχείου τονίζει, μεταξύ άλλων, ότι η σχέση ποιότητα τιμής είναι σε αρμονία, υπάρχει μία καταπληκτική προσωπική επαφή με τον κάθε ένα πελάτη, ενώ τα τέσσερα εστιατόρια του ξενοδοχείου, καλύπτουν όλες τις διατροφικές προτιμήσεις και επιθυμίες των πελατών.
Κύριε Τσαρδελλή καταρχάς θα θέλαμε να μας πείτε πόσα χρόνια ασχολείστε με τον ξενοδοχειακό κλάδο και τι ήταν αυτό που σας οδήγησε να ασχοληθείτε με την βιομηχανία.
Καταρχάς, ευχαριστώ για την φιλοξενία σήμερα. Το υπέροχο ταξίδι στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, ξεκίνησε το 1983.
Αν και το πρώτο μου πτυχίο ήταν στο Financial Accounting, όπως οι περισσότεροι φοιτητές της Αμερικής, δουλεύαμε σε εστιατόρια και ξενοδοχεία, για να μπορέσουμε να σπουδάσουμε, και κατά τη διάρκεια των 4 αυτών χρόνων, μου άρεσε η τριβή με τα ξενοδοχεία και έτσι αποφάσισα να συνεχίσω στη ξενοδοχειακή βιομηχανία, όπου πήρα ακόμα ένα πτυχίο, στη διοίκηση ξενοδοχείων.
Τι σας δίδαξε η μέχρι σήμερα πορεία σας στον χώρο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας;
Τα πρώτα χρόνια εργασίας μου στο χώρο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, θεωρούσαμε ότι ο ήλιος και η θάλασσα ήταν αρκετά. Στην μετέπειτα πορεία, και περισσότερο σήμερα, ο σημερινός τουρίστας ζητά εμπειρία.
Λέγοντας εμπειρία, εννοούμε το ευρύ φάσμα κουζίνας, κουλτούρας, φιλοξενίας, πολυτέλεια και τη μοναδικότητα στον καθένα και σε όλους μαζί.
Πώς αποτιμάτε τη φετινή σεζόν για το ξενοδοχείο σας;
Με όλα που συμβαίνουν γύρω μας, ξεκινήσαμε μουδιασμένα τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, αλλά μετά, με διάφορες κινήσεις, και την αύξηση των τουριστικών επισκέψεων, καταφέραμε και κλείσαμε τη χρονιά με μια αύξηση 5% εν σχέση με το 2023.
Ποια στοιχεία κάνουν το ξενοδοχείο σας να ξεχωρίζει και τι είδους επισκέπτες προσελκύετε;
Το ξενοδοχείο Venus, ίσως γνωρίζετε, βρίσκεται σε εκλεκτή παραλία της Πάφου. Η σχέση ποιότητα τιμής είναι σε αρμονία, υπάρχει μία καταπληκτική προσωπική επαφή με τον κάθε ένα πελάτη, και τα 4 εστιατόρια του ξενοδοχείου, καλύπτουν όλες τις διατροφικές προτιμήσεις και επιθυμίες των πελατών.
Η πλειοψηφία των πελατών μας είναι από την Αγγλική αγορά και ακολουθούν η ανερχόμενη δύναμη της Πολωνικής αγοράς, όπως επίσης και η σταθερή αγορά του Ισραήλ.
Επίσης λόγω των πτήσεων χαμηλού κόστους, έχουμε ένα μεγάλο αριθμό πελατών από Γαλλία, Αυστρία, Γερμανία και ένα μικρότερο αριθμό από τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες.
Εδώ να παρατηρήσω ότι δώσαμε μεγάλη προσοχή στην Κυπριακή αγορά και καταφέραμε ένα ποσοστό 10% των διανυκτερεύσεων μας, να είναι από την Κυπριακή αγορά.
Έχετε διαπιστώσει οποιεσδήποτε αλλαγές στην νοοτροπία των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας τα τελευταία χρόνια; Κι αν ναι, τι αλλαγές;
Τα τελευταία 5 χρόνια στο ξενοδοχείο μας, αυτό που παρατηρήθηκε, είναι ότι μειώθηκε ο μέσος όρος διαμονής των πελατών. Οι πελάτες τώρα προσπαθούν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, να γνωρίσουν 2 ή 3 ακόμα προορισμούς, εντός του προορισμού.
Πάρα πολλοί πελάτες μας, σύμφωνα με τις στατιστικές που έχουμε, έρχονται κάποιες μέρες στη Πάφο και μετά μεταβαίνουν Λάρνακα ή Αγία Νάπα, για τις υπόλοιπες μέρες και αντιστρόφως.
Τι ζητάνε πλέον περισσότερο οι πελάτες/επισκέπτες του ξενοδοχείου σας;
Οι πελάτες/[επισκέπτες πλέον, όπως προανάφερα, επιζητούν μια μοναδικότητα, εμπειρία και value for money.
Τι μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας για τα μελλοντικά σας σχέδια/επενδύσεις/αγορές για το 2025 και πιο πέρα;
Πριν από 2 χρόνια, με τη βοήθεια των μετόχων, έχει γίνει ένα πλάνο πενταετίας, με μεγάλες ανακαινίσεις στην εξοικονόμηση ενέργειας και διαχείριση περιβάλλοντος, δημιουργία ολοκληρωμένου Health Center 800 τ.μ. και καινούριων εστιατορίων σύμφωνα με τις νέες τάσεις της τουριστικής εξέλιξης. Οι ανακαινίσεις προχωράνε σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και είναι σε πάρα πολύ καλή πορεία.
Με λίγα λόγια, τι είναι αυτό που πρέπει να αξιοποιήσει η Πάφος, ξενοδόχοι και Πολιτεία, ώστε να προσελκύσει περισσότερο τουρισμό;
Η Πάφος σαν προορισμός, έχει όλα τα εχέγγυα για να διατηρηθεί στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των επισκεπτών της Κύπρου. Κουλτούρα, γαστρονομία, αξιοθέατα, κρασοχώρια, βουνό, θάλασσα, αρχαιολογία, θρησκευτικοί χώροι, συνθέτουν το ολοκληρωμένο παζλ που πρέπει να αξιοποίησε η Πάφος και οι ξενοδόχοι.
Ποια είναι μερικά οφέλη από την συμμετοχή σας ως μέλος του ΠΑΣΥΞΕ;
Ο ΠΑΣΥΞΕ είναι πολύ χρήσιμος για τα ξενοδοχεία καθότι οργανώνει τους ξενοδόχους να αντιμετωπίζουν τα προβλήματα που παρουσιάζονται μαζί με το ΚΕΒΕ έχοντας άριστες σχέσεις.
Παράλληλα οργανώνει την διαφήμιση της Κύπρου στις εκάστοτε διεθνείς εκθέσεις έτσι που να παρουσιάζεται το προϊόν της Κύπρου με αποτελεσματικό τρόπο.