powered by

«Ένα με σένα»: Τo rebranding της Cyta και το behind the scenes της πιο απαιτητικής διαφημιστικής ταινίας της χρονιάς(vid)

Ένα brand που τολμά, μια διαφημιστική που κάνει όνειρα και μία εταιρεία παραγωγής που ξέρει να τα κάνει πραγματικότητα.

Η ταινία έχει κατακλύσει τις οθόνες μας από τον περασμένο Οκτώβριο, ενώ δύσκολα περνάει απαρατήρητη, όχι μόνο λόγω της εντυπωσιακής slow motion βουτιάς του πρωταγωνιστή στο νερό από ύψος 10 μέτρων, αλλά επειδή σηματοδοτεί τo rebranding ενός από τους πιο σημαντικούς οργανισμούς της χώρας, εμπνέοντάς μας να βάζουμε στόχους και να τους κατακτούμε, ακούγοντας τη φωνή μέσα μας.

Πρόκειται για τη διαφημιστική ταινία της Cyta, με σενάριο της Gnomi Ιntegrated Communications και παραγωγή της Cube Productions, ένα concept που κατάφερε να εμπνεύσει τους ανθρώπους να θέσουν στόχους και να καταφέρουν κάτι που αρχικά φαντάζει ακατόρθωτο.

Η Μαριάννα Ζερβίδου, Head of Strategy & Creative της Gnomi, η Παναγιώτα Κονναρή, Υπεύθυνη Στρατηγικής Επικοινωνίας της Cyta, ο Σωκράτης Σωκράτους, Creative Director της Gnomi, ο Αντώνης Αντρέου, CEO της Cube Productions και ο Γρηγόρης Γρηγορίου του Τμήματος Στρατηγικής Επικοινωνίας της Cyta ανοίγουν τις πόρτες “behind the scenes”, φωτίζοντας-μιλώντας στο InBusinessNews για άγνωστες πτυχές της πιο απαιτητικής διαφημιστικής ταινίας του 2024.

Πώς ξεκίνησε αυτό το project, για να καταλήξει σε αυτό το εντυπωσιακό αποτέλεσμα;

Μαριάννα Ζερβίδου, Head of Strategy & Creative, Gnomi: Το να αγαπάς τη δουλειά σου και να προσπαθείς σαν εταιρία επικοινωνίας συνεχώς να εξελίσσεσαι είναι ένα πράγμα.

Το να έχεις την ευκαιρία να συνεργάζεσαι με μεγάλα brands που πιστεύουν, επενδύουν στην επικοινωνία και τολμούν να πηγαίνουν το “extra mile” όπως λέμε, είναι μεγάλη τύχη και μεγάλη τιμή.

Τύχη γιατί σου δίνεται η ευκαιρία να κάνεις σημαντικά και διαφορετικά πράγματα και τιμή γιατί η ευθύνη είναι τεράστια, οπόταν χρειάζεται να υπάρχει εμπιστοσύνη και χημεία και από τις δύο πλευρές. Το ίδιο ισχύει και σε ότι αφορά τη συνεργασία με την εταιρία παραγωγής, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για τέτοιου μεγέθους projects, όπως το συγκεκριμένο και συνεργασίες με συντελεστές διεθνούς εμβέλειας.

Η αλήθεια είναι ότι αυτή η ταινία αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι ενός πολύ μεγαλύτερου puzzle, το οποίο ονομάζεται Cyta Rebranding project και ξεκίνησε πολλούς μήνες πριν, με τη δημιουργία της ανανεωμένης εικαστικής ταυτότητας, καθώς και της στρατηγικής επικοινωνίας της μάρκας.

Πλέον η Cyta δεν είναι απλά ένας οργανισμός τηλεπικοινωνιών, αλλά ένας πάροχος τεχνολογίας, που έχει στόχο να οδηγήσει τη χώρα και τους πολίτες σε ένα ψηφιακό, βιώσιμο μέλλον. Αποτελεί κινητήριο δύναμη για τον τόπο και την εξέλιξή του.

Όπως λοιπόν η τεχνολογία αλλάζει τα δεδομένα, έτσι αλλάζουν και οι τρόποι με τους οποίους η Cyta υπάρχει στη ζωή των ανθρώπων και είναι σε θέση να τους βοηθά πρακτικά να προχωρούν και να εξελίσσονται. Δεν μένει όμως σε αυτό. Είναι ένα brand που θέλει και να τους εμπνέει να προχωρούν και να εξελίσσονται.

Όσο για την ταινία, η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησε στο γραφείο του CEO της Cyta, με ένα προφορικό brief από τον ίδιο προς όλη την ομάδα-Cyta και Gnomi, ο οποίος ζήτησε κάτι πολύ συγκεκριμένο: «Ένα concept που να μην έχει να κάνει με την ίδια τη Cyta, αλλά να εμπνέει κάθε άνθρωπο να βάζει στόχους και να καταφέρνει κάτι που αρχικά φαντάζει ακατόρθωτο».

Ποιο ακριβώς μήνυμα θελήσατε να περάσετε μέσω αυτής της ταινίας;

Παναγιώτα Κονναρή, Υπεύθυνη Στρατηγικής Επικοινωνίας, Cyta: Η ταινία φωτίζει τη νέα υπόσχεση της Cyta «ένα με σένα», η οποία είναι πολυδιάστατη: «Ένα με σένα όποι@ κι αν είσαι, όπου κι αν είσαι, ό,τι κι αν θες να καταφέρεις».

Πλέον, οι δυνατότητες της τεχνολογίας πολλαπλασιάζουν τις προοπτικές και ανοίγουν δρόμους για όλους, ενώ η Cyta έχει σαν στόχο να σπρώχνει τον καθένα και την καθεμία μας να κάνει το επόμενο βήμα, να φτάσει στον επόμενο στόχο, να καταφέρει μεγαλύτερα και περισσότερα.

Με λίγα λόγια να φτάσει στην καλύτερη του εκδοχή. Μπορεί η Cyta να σε κρατά σε επαφή με ολόκληρο τον κόσμο, να φέρνει κοντά σου, τις πληροφορίες, τις δυνατότητες, αλλά η αλήθεια είναι ότι μόνο αν ακούσεις τη δική σου εσωτερική φωνή, θα καταφέρεις να ξεπεράσεις τον εαυτό σου. Αυτό ακριβώς θέλει να σε εμπνεύσει να κάνεις.

Κάπως έτσι λειτουργεί εξάλλου και η ίδια η Cyta, αψηφώντας το μικρό μέγεθος της χώρας μας ή τις προκλήσεις απέναντι σε μεγαλύτερες αγορές, καταφέρνοντας να βάζει συνεχώς, με τα επιτεύγματα της, τη μικρή Κύπρο στον παγκόσμιο χάρτη.

Ποιες ήταν οι προκλήσεις που αντιμετωπίσατε;

Σωκράτης Σωκράτους, Creative Director, Gnomi: Καταρχάς να πούμε ότι οι προκλήσεις υπήρχαν από το στάδιο της σύλληψης του concept, μέχρι την ίδια την παραγωγή. Δεν θα ξεχάσω τις αμέτρητες ώρες με ολόκληρη την ομάδα και πιο συγκεκριμένα με την Creative Manager μας τη Ρωξάνη Παστού, η οποία είχε και την αρχική σύλληψη της ιδέας του “Diver”.

Σκοπός μας ήταν η τεχνολογία να υπάρχει οργανικά σε κάθε σκηνή όπως ακριβώς τη χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας, ενώ στόχος ήταν να ξεδιπλώσουμε σταδιακά το στόρι με έντονο το συναίσθημα, φωτίζοντας σημαντικά στοιχεία, όπως τη στιγμή της έμπνευσης του μικρού για τις καταδύσεις, τις πολλαπλές δυσκολίες και θυσίες του καθώς μεγαλώνει, και παράλληλα την έντονη του επιμονή να φτάσει τον στόχο του.

Αποκορύφωμα η εντυπωσιακή βουτιά από βατήρα ύψους 10 μέτρων σαν μεγαλύτερος πια, για την οποία και τελικά αποθεώνεται.

Αντώνης Αντρέου, CEO Cube Productions: Ναι η αλήθεια είναι ότι το attitude “do what you can’t” δεν επηρέασε μόνο το concept, αλλά και ολόκληρη την παραγωγή, αφού από τον σκηνοθέτη, τον DOP και κάθε μέλος της παραγωγής, μέχρι το casting και ολόκληρο το crew, όλοι ενθουσιάστηκαν με τη συγκεκριμένη δουλειά και έβαλαν τον πήχη πολύ ψηλά, λειτουργώντας συνδυαστικά με απίστευτη αρμονία και επαγγελματισμό, ξεπερνώντας εαυτό.

Σε επίπεδο παραγωγής, οι προκλήσεις και οι απαιτήσεις εννοείται ότι ήταν πολλαπλές: από τις ανάγκες του casting, αφού ο πρωταγωνιστής εμφανίζεται σε 3 διαφορετικές ηλικίες, μέχρι τον under water εξοπλισμό, την εξεύρεση του ιδανικού κολυμβητηρίου με βατήρα 10 μέτρων, πράγμα που μας ανάγκασε μάλιστα οι συγκεκριμένες σκηνές να γυριστούν στο Zagreb της Κροατίας, μιας και το κολυμβητήριο Λευκωσίας ήταν υπό ανακαίνιση.

Η μεγαλύτερη όμως πρόκληση οφείλω να ομολογήσω ήταν η επιλογή του δίδυμου- σκηνοθέτη και διευθυντή φωτογραφίας, αφού οι απαιτήσεις της σκηνοθεσίας και της φωτογραφίας ήταν ιδιαίτερα υψηλές.

Τόσο ο διεθνούς φήμης Γάλλος σκηνοθέτης Reynald Gresset, όσο και ο διεθνής ταλαντούχος DOP Agustin Claramunt από την Ουρουγουάη, έβαλαν το στίγμα τους στη συγκεκριμένη δουλειά και εφάρμοσαν οπτικές και πρακτικές που επικρατούν σήμερα στην παγκόσμια βιομηχανία του κινηματογράφου.

Ποιοι οι στόχοι και οι απαιτήσεις για τέτοιες δουλειές και τι θεωρείτε σαν benchmark;

Γρηγόρης Γρηγορίου, Τμήμα Στρατηγικής Επικοινωνίας, Cyta: Η Cyta είναι ένα από τα πιο ισχυρά και αναγνωρίσιμα brand στην Κυπριακή αγορά. Με μια πλούσια ιστορία στον τομέα της επικοινωνίας και μια διαρκή επιθυμία για καινοτομία, είναι συνέχεια μπροστά από τις εξελίξεις.

Πάντοτε, όταν σχεδιάζουμε την επικοινωνιακή στρατηγική οποιαδήποτε καμπάνιας, επιλέγουμε τους συνεργάτες μας με αυστηρές διαδικασίες, βασισμένες πρωτίστως στην τεχνική αρτιότητα και δυνατότητα. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε έργα που ξεχωρίζουν και να αναδεικνύουμε τις καλύτερες πρακτικές.

Μαζί με την ομάδα στην Gnomi και την Cube, έχουμε καταφέρει να κατακτήσουμε πλήθος βραβείων και διακρίσεων. Παρακολουθούμε τις διεθνείς τάσεις, αναλύουμε μεγάλες αγορές και θέτουμε τον πήχη όλο και πιο ψηλά.

Μαζί με τους συνεργάτες μας, βάζουμε τη δημιουργικότητα και την καινοτομία στο επίκεντρο, προσπαθώντας να προσφέρουμε κάθε φορά κάτι φρέσκο και διαφορετικό στην κυπριακή διαφημιστική σκηνή και να συνεισφέρουμε στην εξέλιξή της. Τολμούμε, πειραματιζόμαστε και ανοίγουμε νέους δρόμους.

Ποιο το μυστικό πίσω από την επιτυχία τέτοιου μεγέθους δουλειών;

Μαριάννα Ζερβίδου: Το μυστικό πιστεύω είναι πολύ απλό και λέει ότι, όσο απαιτητική και πολύπλοκη είναι μια δουλειά, τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο και υλοποίησης, αυτό που δεν πρέπει καθόλου να χαθεί στην πορεία, είναι η απλότητα του μηνύματος για τον κόσμο.

Μπορεί να γυρίζαμε 3 μέρες, 48 ώρες σε 2 χώρες, με 50 άτομα cast, 100 extras, 110 άτομα crew, αλλά αυτό που θέλαμε να πει το brand είναι πολύ απλό: «Στο ταξίδι να βρεις την καλύτερη εκδοχή σου, φρόντισε να ακούς και να πιστεύεις στον εαυτό σου. Εγώ θα είμαι εκεί, ένα με σένα.»

Με λίγα λόγια, όσο κι αν οι δυνατότητες που απελευθερώνει, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους η Cyta γίνεται «ένα με σένα», είναι πολλαπλοί και καθημερινοί, το μήνυμα της Επικοινωνίας είναι απλό, γεμάτο έμπνευση και συναίσθημα, γιατί ακριβώς αυτό είναι στην τελική που μένει στον κόσμο.

Όταν δε, υποστηρίζεται από υψηλά production values και έμπειρη ομάδα ταλαντούχων συντελεστών, το αποτέλεσμα της εξίσωσης, έχει πάντα θετικό πρόσημο.

Παράλληλα, το μυστικό της επιτυχίας, έχει να κάνει με την ποιότητα της συνεργασίας και από τις τρεις πλευρές-πελάτης, διαφημιστική και εταιρία παραγωγής-τον ενθουσιασμό, τη θετικότητα και παράλληλα τη σοβαρότητα και την εμπιστοσύνη, αφού τέτοιες μεγάλες δουλειές συνεπάγονται και μεγάλης ευθύνης.

Δείτε πιο κάτω το video behind the scenes:

Δειτε Επισης

Γιατί είναι τώρα η κατάλληλη περίοδος να αγοράσεις σκάφος
Η Alpha Bank Κύπρου μαζί με την κοινωνία και φέτος τις γιορτές
Μακάρειο Νοσοκομείο: Επεκτείνεται η Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών-Τι θα περιλαμβάνει το έργο
«Ένα με σένα»: Τo rebranding της Cyta και το behind the scenes της πιο απαιτητικής διαφημιστικής ταινίας της χρονιάς(vid)
Ξεκινά η πρώτη αστική εξπρές διαδρομή-Το σημείο εκκίνησης, πού θα τερματίζει και πότε θα λειτουργεί
Στο τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού GOLD: Χρονιά ορόσημο για τις ΑΞΕ στην Κύπρο το 2024
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το Δ.Σ.της Αρχής Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνου-Οι θέσεις για διορισμό
Μεγάλη επιτυχία το «Mindset Talks 7» στην Πάφο
Χρηματοοικονομική επιμόρφωση σε περισσότερους από 800 μαθητές από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
To 18o Συνέδριο Logistics… αναβαθμίζει την κυπριακή εφοδιαστική αλυσίδα