Powered by

Γιάννης Στεφάνου: Μεγαλόπνοοι σχεδιασμοί για το Parklane-Το μυστικό της επιτυχίας και η διαφοροποίηση

Ένα θερμό καλωσόρισμα, ένα πλατύ χαμόγελο και μια καλή καρδιά είναι αυτά που διαφοροποιούν ένα κορυφαίο ξενοδοχείο και το ξεχωρίζουν από ένα καλό, σύμφωνα με τον Γιάννη Στεφάνου, General Manager του Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa, Limassol.

Σε συνέντευξή του στην ειδική έκδοση MHV Moments του Ομίλου MHV, ο κ. Στεφάνου αναλύει τις απαιτήσεις της διαχείρισης ενός πολυτελούς θέρετρου, αποκαλύπτοντας ότι το αρχικό του τριετές πλάνο επεκτάθηκε σε πενταετές λόγω της πληθώρας δράσεων που βρίσκονται στα σκαριά.

Στόχος είναι, μεταξύ άλλων, η ανάδειξη στον μέγιστο βαθμό του ισχυρού συνδυασμού της τοπικής κουλτούρας με τα χαρακτηριστικά της Luxury Collection.

Αναλάβατε Γενικός Διευθυντής του Parklane, a Luxury Collection Resort & Spa, Limassol το 2023. Πώς αποτιμάτε την εμπειρία σας μέχρι τώρα;
Ο χρόνος πραγματικά κυλάει! Αυτή είναι μια πολύ δημιουργική περίοδος στην καριέρα μου, καθώς έχω την τύχη να με εμπιστεύονται οι stakeholders, οι συνάδελφοί μου και οι αγαπητοί μας επισκέπτες.

Έχοντας εργαστεί στην Ελλάδα, το Ντουμπάι και το Λονδίνο, μπορώ ειλικρινά να πω ότι το Parklane, ένα Luxury Collection Resort and Spa, είναι ένα εκπληκτικό έργο. Υπάρχουν τόσα πολλά που θέλω να κάνω για αυτό το φανταστικό project, που το αρχικό μου τριετές σχέδιο επεκτάθηκε σε πέντε χρόνια!

Ο συνδυασμός της τοπικής κουλτούρας με τα χαρακτηριστικά της Luxury Collection είναι ισχυρός και θέλω πραγματικά να τον αναδείξω στον μέγιστο βαθμό.

Untitled-53

Τα στοιχεία που διαφοροποιούν το Parklane

Ποια θεωρείτε ότι είναι τα κύρια στοιχεία που χρειάζεται ένα ξενοδοχείο/θέρετρο για να είναι δημοφιλές και επιτυχημένο;

Ένα θερμό καλωσόρισμα, ένα πλατύ χαμόγελο και μια καλή καρδιά Αυτό είναι που ξεχωρίζουν ένα υπέροχο ξενοδοχείο από ένα καλό. Το να είσαι σπουδαίος ξενοδόχος σημαίνει να περιτριγυρίζεσαι από συνεργάτες που έχουν το ίδιο σκεπτικό. Μετά ρόλο παίζει το ίδιο το δωμάτιο.

Πρέπει να είναι ευρύχωρο, καθαρό, καλοσχεδιασμένο και με υπέροχη θέα. Η γαστρονομία θα πρέπει να είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο 24/7, το Spa θα πρέπει να προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία ζωής, οι πισίνες και το γυμναστήριο πρέπει να είναι υπερσύγχρονα. Αυτά είναι τα βασικά για να θεωρείται ένα ξενοδοχείο ως ένα από τα κορυφαία σήμερα.

Untitled-54

Ποια είναι, λοιπόν, μερικά από τα στοιχεία και τις ιδιότητες που κάνουν τον Parklane εξαιρετικό;

Σίγουρα θα ψήφιζα το Nammos Limassol, το γνωστό beach club restaurant με παρουσία σε Μύκονο, Ντουμπάι και Κάννες.

Επιπλέον, το Retail Village προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία αγορών όπου μπορείτε να βρείτε Dior για άνδρες και γυναίκες, Loro Piana, Loewe και Off-White boutiques, όλες τις μάρκες πολυτελείας κάτω από τον οίκο LVMH group.

Αν θέλετε να πάρετε μια γεύση από τη Νότια Γαλλία, τότε το La Petite Maison (LPM) Limassol είναι το εστιατόριο που πρέπει να επισκεφτείτε. Με 10 εστιατόρια που βρίσκονται σε πολλά κοσμοπολίτικα μέρη, όπως το Λονδίνο, το Μαϊάμι, το Χονγκ Κονγκ, το Ντουμπάι, το Saint Tropez, η Μύκονος και άλλα, το La Petite Maison θα σας μεταφέρει στη Γαλλική Ριβιέρα.

Μην ξεχάσετε να δοκιμάσετε τα σαλιγκάρια. Θα μείνουν για πάντα στο μυαλό σας. Θυμηθείτε αυτό που σας λέω.

Πώς θα περιγράφατε την πελατεία του Parklane; Από ποιες χώρες προέρχονται οι περισσότεροι επισκέπτες σας;

Το Parklane, ένα Luxury Collection Resort and Spa, Limassol επισκέπτονται τουρίστες από ένα ευρύ φάσμα χωρών. Ωστόσο, οι βασικές μας αγορές είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η περιοχή του Συμβουλίου Συνεργασίας Κόλπου (ΣΣΚ), η Ρωσία, το Ισραήλ, η Γαλλία και, φυσικά, η Κύπρος και η Ελλάδα.

Είναι όλοι διαφορετικές ομάδες ταξιδιωτών, με διαφορετικές ανάγκες αλλά ένα κοινό χαρακτηριστικό: όλοι θέλουν να περάσουν λίγο χρόνο έξω από το θέρετρο, εξερευνώντας την πόλη της Λεμεσού και τα κοντινά χωριά. Θα τους αποκαλούσα, λοιπόν, «εξερευνητές» με τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τα ταξίδια.

Untitled-55

Οι επερχόμενοι και οι μακροπρόθεσμοι σχεδιασμοί

Μπορείτε να μοιραστείτε τα τρέχοντα σχέδιά σας για το Parklane και το μακροπρόθεσμο όραμά σας για το θέρετρο;

Το 2024, λανσάραμε το Padel Court, με στόχο να προσφέρουμε αυτό το σπορ στους επισκέπτες και στα μέλη μας. Με τρία γήπεδα τένις και ένα γήπεδο ποδοσφαίρου πέντε ατόμων, ήταν θέμα χρόνου να δημιουργήσουμε έναν χώρο για το Padel. Είναι μια νέα τάση που μόλις πρόσφατα έκανε την εμφάνισή της στην Κύπρο και μακάρι να υπήρχε χώρος για άλλα δύο γήπεδα!

Θα ενεργοποιήσουμε επίσης ένα food truck δίπλα στην Vythos pool, σε μια προσπάθεια να βελτιώσουμε τις προσφορές σε τρόφιμα και ποτά σε εκείνη την πλευρά του θέρετρου, ενώ παράλληλα θα δημιουργήσουμε το background για κάποιες νυχτερινές εκδηλώσεις με ζωντανή ψυχαγωγία.

Σε δύο χρόνια από τώρα, θα ήθελα πολύ να έχω 4-5 ακόμη mono-brand boutiques, καθιστώντας το Parklane το μοναδικό σημείο στη χώρα για ορισμένα είδη πολυτελών ρούχων.

Untitled-56

Υπάρχουν κάποια επερχόμενα projects/events για τα οποία μπορείτε να μας πείτε περισσότερα;

Τίποτα πολύ συγκεκριμένο. Δουλεύουμε πολύ σκληρά για να είμαστε ένα «breathing» ξενοδοχείο. Κάθε Ιούνιο, φιλοξενούμε τη μεγαλύτερη συναυλία ξενοδοχείου στην Κύπρο, με διάσημους τραγουδιστές από την Ελλάδα, ενώ κάθε Νοέμβριο, καλωσορίζουμε επισκέπτες στο Energia Wellness Retreat, σε συνεργασία με την Oyogo, μια εταιρεία με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο με πολυάριθμους εκπαιδευτές γυμναστικής και ευεξίας.

Σε μικρότερη κλίμακα, φιλοξενούμε 3-4 μεγάλες εκδηλώσεις το χρόνο στο LPM και 25-30 εκδηλώσεις στο Nammos. Η αγαπημένη μου εποχή του χρόνου, όμως, είναι τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά. Στο πλαίσιο αυτό, διοργανώνουμε το μεγαλύτερο πάρτι στη Λεμεσό στις 31 Δεκεμβρίου, μαζί με τους Gabreil Ricchi και Nuart.

Είναι μια extravagant βραδιά που θυμίζει σε όλους μας ένα πράγμα: η δημιουργία κάτι καινούργιου κάνει κάποιον περήφανο.

  • Γνωρίστε την ομάδα του Parklane εδώ.

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο πρώτο μέρος της ειδικής έκδοσης MHV Moments του Ομίλου MHV. Για να τη δείτε, κάντε κλικ εδώ. Για να διαβάσετε ολόκληρη την έκδοση, κάντε κλικ εδώ.

Δειτε Επισης

Shaul Keinan: Το Palm Beach Resort είναι κάτι περισσότερο από μια ανάπτυξη-Το όραμά μας για την Λάρνακα
Εφικτή η μείωση των εκπομπών από αερομεταφορές μέχρι 2050-Η Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Έκθεση για την αεροπορία
Balram Chainrai: Πέραν του 35% η συμμετοχή του στο «Ρόδον»
Αύξησε περαιτέρω την συμμετοχή της στη Salamis Tours η E.V..H Investments
DBRS: Θα συνεχιστεί η ανάπτυξη της ταξιδιωτικής δραστηριότητας παρά το αβέβαιο γεωπολιτικό περιβάλλον
Θάνος Μιχαηλίδης: Οι τάσεις στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, η πορεία του τουρισμού και οι ανησυχίες των ξενοδόχων
Ελ. Καλογήρου: Η επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια αυξήθηκε κατά 82% από το 2006-Έσπασε κάθε ρεκόρ το 2024
Φ. Στασόπουλος: Η Ελληνική στηρίζει τον κλάδο φιλοξενίας χρηματοδοτώντας πρωτοβουλίες ενίσχυσης των υποδομών
Νίκος Χριστοδουλίδης: Απευθείας πτήσεις για Ινδία... Μεγαλεπήβολος στόχος για ΗΠΑ, αλλά καταργείται η βίζα
Hermes Airports: Επανατοποθέτηση της Κύπρου στον τουριστικό χάρτη ως ολόχρονος προορισμός