Powered by

PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama

Ποντάροντας στη μοναδικότητα των προϊόντων της Pizza Hut και στην αλλαγή του κλίματος της αγοράς στην Ελλάδα -η οποία αντικατοπτρίζεται και στα πάρα πολύ καλά αποτελέσματα των Wagamama στη χώρα- η PHC φέρνει ξανά το γνωστό brand στην ελληνική αγορά, με την αρχή να γίνεται με ένα εστιατόριο Pizza Hut, το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του στο τέλος Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του InBussinessNews, η κίνησή της PHC, με το άνοιγμα εστιατορίου Pizza Hut, συσχετίζεται με την μεταστροφή του κλίματος που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στην αγορά και συγκεκριμένα την ανάπτυξη μιας πιο δυτικόστροφης τάσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών, αφού, διαχρονικά, λόγω του οικονομικού κλίματος στη χώρα, πολλά διεθνή brands απέτυχαν να κερδίσουν ικανοποιητικά μερίδια αγοράς στην Ελλάδα.

Πλέον, το περιβάλλον είναι ευνοϊκότερο και κατάλληλο για ενέργειες όπως αυτή της PHC, με την επιστροφή της Pizza Hut στην Ελλάδα, η οποία, μέχρι το 2020, είχε παρουσία στη χώρα, αφού βρισκόταν κάτω από την ομπρέλα του ελληνικού ομίλου Food Plus.

Η επεκτατική πολιτική άρχισε με τα Wagamama

Σε αυτό το πλαίσιο, ήδη, η PHC έχει αλλάξει και την πολιτική της με τα εστιατόρια Wagamama, αφού, λειτουργώντας με μια πιο επεκτατική πολιτική, αύξησε τα εστιατόρια της αλυσίδας σε τρία-πριν από ένα μήνα άνοιξε τρίτο εστιατόριο στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Αιόλου και Κολοκοτρώνη-, μετά από αυτά σε Κηφισιά και Golden Hall.

Όπως πληροφορείται το InBussinessNews, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής που ακολουθεί η PHC στην Ελλάδα, σκοπός είναι να αρχίσει η προώθηση του brand της Pizza Hut με το πρώτο κατάστημα, που αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι το τέλος του 2024 (20 Δεκεμβρίου), στο κέντρο της Αθήνας (Παγκράτι) και στη συνέχεια να ακολουθήσει μια σταδιακή επέκταση των εστιατορίων Pizza Hut και σε άλλες τοποθεσίες.

Όπως μας αναφέρθηκε, το περιβάλλον στην αγορά των εστιατορίων πίτσας είναι πολύ ανταγωνιστικό, αφού η ελληνική αγορά απαρτίζεται από μεγάλες ελληνικές αλυσίδες, ωστόσο, στην PHC έχουν καταρτίσει το πλάνο τους, πιστεύοντας στη μοναδικότητα των προϊόντων τους, όπως είναι για παράδειγμα η «Pan pizza», μια πίτσα αντίστοιχη της οποίας δεν συναντάται στην ελληνική αγορά.

Προσεχώς και το Jamie Oliver Kitchen

Τα αποτελέσματα των Wagamama στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλά και αυτός είναι και ο λόγος της επέκτασης της PHC στην αγορά και των πλάνων που υπάρχουν, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, για άνοιγμα ακόμα περισσότερων εστιατορίων.

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι σήμερα στην Ελλάδα η PHC διαθέτει μόνο την αλυσίδα εστιατορίων Wagamama, ωστόσο, μέχρι το τέλος του έτους θα ακολουθήσει το μπάσιμο της Pizza Hut στην αγορά και με το νέο έτος και συγκεκριμένα τον Μάρτιο του 2025, αναμένεται να ανοίξει, στο Golden Hall και το Jamie Oliver Kitchen, το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας του παγκοσμίου φήμης σεφ.

Δειτε Επισης

Η Wizz Air καταργεί την γραμμή υψηλής χρέωσης και αναβαθμίζει τις επιλογές εξυπηρέτησης πελατών
Adonis Heights by Cyfield: Η νέα ανάπτυξη στην καρδιά και στο πιο ψηλό σημείο της Αγλαντζιάς
Pascal: Περαιτέρω επέκταση με δύο νέα campuses στη Λεμεσό για το 2025
Μάριος Χαϊλής: Δυναμική ανάπτυξη για brokerage και online trading το 2025-Οι τρεις στρατηγικοί πυλώνες της Libertex
Ο τραπεζικός τομέας σε κομβικό σταυροδρόμι...Οι «neobanks» και η μεγάλη πρόκληση για τις παραδοσιακές τράπεζες
Μ. Χριστοδουλίδης: Στη Νομική Υπηρεσία το ν/σ για αποκρατικοποίηση του ΧΑΚ-«Πιέζουμε όσο δεν φαντάζεστε»
Σημαντικά έπαθλα για διακριθέντες/διακριθείσες στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό Δεξιοτήτων Euroskills 2025
ΕΤΑΠ Πάφου: Παρέδωσε την προεδρία του Ευρωπαϊκού Δικτύου Πολιτιστικού Τουρισμού μετά από δύο διαδοχικές θητείες
Μεικτή ανάπτυξη 19 ορόφων στην περιοχή Άριελ στη Λεμεσό-Κτίριο 90 μέτρων με καταστήματα, γραφεία και διαμερίσματα
Ηλίας Αυξεντίου: Σημαντικές αλλαγές στον τομέα του RegTech, ενίσχυση παρουσίας Prognosys Solutions στην Ελλάδα