Powered by

PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama

Ποντάροντας στη μοναδικότητα των προϊόντων της Pizza Hut και στην αλλαγή του κλίματος της αγοράς στην Ελλάδα -η οποία αντικατοπτρίζεται και στα πάρα πολύ καλά αποτελέσματα των Wagamama στη χώρα- η PHC φέρνει ξανά το γνωστό brand στην ελληνική αγορά, με την αρχή να γίνεται με ένα εστιατόριο Pizza Hut, το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του στο τέλος Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του InBussinessNews, η κίνησή της PHC, με το άνοιγμα εστιατορίου Pizza Hut, συσχετίζεται με την μεταστροφή του κλίματος που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στην αγορά και συγκεκριμένα την ανάπτυξη μιας πιο δυτικόστροφης τάσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών, αφού, διαχρονικά, λόγω του οικονομικού κλίματος στη χώρα, πολλά διεθνή brands απέτυχαν να κερδίσουν ικανοποιητικά μερίδια αγοράς στην Ελλάδα.

Πλέον, το περιβάλλον είναι ευνοϊκότερο και κατάλληλο για ενέργειες όπως αυτή της PHC, με την επιστροφή της Pizza Hut στην Ελλάδα, η οποία, μέχρι το 2020, είχε παρουσία στη χώρα, αφού βρισκόταν κάτω από την ομπρέλα του ελληνικού ομίλου Food Plus.

Η επεκτατική πολιτική άρχισε με τα Wagamama

Σε αυτό το πλαίσιο, ήδη, η PHC έχει αλλάξει και την πολιτική της με τα εστιατόρια Wagamama, αφού, λειτουργώντας με μια πιο επεκτατική πολιτική, αύξησε τα εστιατόρια της αλυσίδας σε τρία-πριν από ένα μήνα άνοιξε τρίτο εστιατόριο στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Αιόλου και Κολοκοτρώνη-, μετά από αυτά σε Κηφισιά και Golden Hall.

Όπως πληροφορείται το InBussinessNews, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής που ακολουθεί η PHC στην Ελλάδα, σκοπός είναι να αρχίσει η προώθηση του brand της Pizza Hut με το πρώτο κατάστημα, που αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι το τέλος του 2024 (20 Δεκεμβρίου), στο κέντρο της Αθήνας (Παγκράτι) και στη συνέχεια να ακολουθήσει μια σταδιακή επέκταση των εστιατορίων Pizza Hut και σε άλλες τοποθεσίες.

Όπως μας αναφέρθηκε, το περιβάλλον στην αγορά των εστιατορίων πίτσας είναι πολύ ανταγωνιστικό, αφού η ελληνική αγορά απαρτίζεται από μεγάλες ελληνικές αλυσίδες, ωστόσο, στην PHC έχουν καταρτίσει το πλάνο τους, πιστεύοντας στη μοναδικότητα των προϊόντων τους, όπως είναι για παράδειγμα η «Pan pizza», μια πίτσα αντίστοιχη της οποίας δεν συναντάται στην ελληνική αγορά.

Προσεχώς και το Jamie Oliver Kitchen

Τα αποτελέσματα των Wagamama στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλά και αυτός είναι και ο λόγος της επέκτασης της PHC στην αγορά και των πλάνων που υπάρχουν, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, για άνοιγμα ακόμα περισσότερων εστιατορίων.

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι σήμερα στην Ελλάδα η PHC διαθέτει μόνο την αλυσίδα εστιατορίων Wagamama, ωστόσο, μέχρι το τέλος του έτους θα ακολουθήσει το μπάσιμο της Pizza Hut στην αγορά και με το νέο έτος και συγκεκριμένα τον Μάρτιο του 2025, αναμένεται να ανοίξει, στο Golden Hall και το Jamie Oliver Kitchen, το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας του παγκοσμίου φήμης σεφ.

Δειτε Επισης

PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία
Σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο ο τουρισμός-Σε ιστορικό υψηλό οι αφίξεις το δεκάμηνο
Το Smoothie Factory + Kitchen άνοιξε στη Λάρνακα (photos)
Σύνδεσμος Μεγάλων Αναπτύξεων: Έτσι θα ενθαρρυνθεί η δημιουργία νέων μορφών τουριστικής ανάπτυξης
Τουρισμός: Ποιους προορισμούς και γιατί αποφεύγουν οι ταξιδιώτες