Powered by

PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama

Ποντάροντας στη μοναδικότητα των προϊόντων της Pizza Hut και στην αλλαγή του κλίματος της αγοράς στην Ελλάδα -η οποία αντικατοπτρίζεται και στα πάρα πολύ καλά αποτελέσματα των Wagamama στη χώρα- η PHC φέρνει ξανά το γνωστό brand στην ελληνική αγορά, με την αρχή να γίνεται με ένα εστιατόριο Pizza Hut, το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του στο τέλος Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του InBussinessNews, η κίνησή της PHC, με το άνοιγμα εστιατορίου Pizza Hut, συσχετίζεται με την μεταστροφή του κλίματος που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στην αγορά και συγκεκριμένα την ανάπτυξη μιας πιο δυτικόστροφης τάσης στη συμπεριφορά των καταναλωτών, αφού, διαχρονικά, λόγω του οικονομικού κλίματος στη χώρα, πολλά διεθνή brands απέτυχαν να κερδίσουν ικανοποιητικά μερίδια αγοράς στην Ελλάδα.

Πλέον, το περιβάλλον είναι ευνοϊκότερο και κατάλληλο για ενέργειες όπως αυτή της PHC, με την επιστροφή της Pizza Hut στην Ελλάδα, η οποία, μέχρι το 2020, είχε παρουσία στη χώρα, αφού βρισκόταν κάτω από την ομπρέλα του ελληνικού ομίλου Food Plus.

Η επεκτατική πολιτική άρχισε με τα Wagamama

Σε αυτό το πλαίσιο, ήδη, η PHC έχει αλλάξει και την πολιτική της με τα εστιατόρια Wagamama, αφού, λειτουργώντας με μια πιο επεκτατική πολιτική, αύξησε τα εστιατόρια της αλυσίδας σε τρία-πριν από ένα μήνα άνοιξε τρίτο εστιατόριο στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Αιόλου και Κολοκοτρώνη-, μετά από αυτά σε Κηφισιά και Golden Hall.

Όπως πληροφορείται το InBussinessNews, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής που ακολουθεί η PHC στην Ελλάδα, σκοπός είναι να αρχίσει η προώθηση του brand της Pizza Hut με το πρώτο κατάστημα, που αναμένεται να λειτουργήσει μέχρι το τέλος του 2024 (20 Δεκεμβρίου), στο κέντρο της Αθήνας (Παγκράτι) και στη συνέχεια να ακολουθήσει μια σταδιακή επέκταση των εστιατορίων Pizza Hut και σε άλλες τοποθεσίες.

Όπως μας αναφέρθηκε, το περιβάλλον στην αγορά των εστιατορίων πίτσας είναι πολύ ανταγωνιστικό, αφού η ελληνική αγορά απαρτίζεται από μεγάλες ελληνικές αλυσίδες, ωστόσο, στην PHC έχουν καταρτίσει το πλάνο τους, πιστεύοντας στη μοναδικότητα των προϊόντων τους, όπως είναι για παράδειγμα η «Pan pizza», μια πίτσα αντίστοιχη της οποίας δεν συναντάται στην ελληνική αγορά.

Προσεχώς και το Jamie Oliver Kitchen

Τα αποτελέσματα των Wagamama στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ καλά και αυτός είναι και ο λόγος της επέκτασης της PHC στην αγορά και των πλάνων που υπάρχουν, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, για άνοιγμα ακόμα περισσότερων εστιατορίων.

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι σήμερα στην Ελλάδα η PHC διαθέτει μόνο την αλυσίδα εστιατορίων Wagamama, ωστόσο, μέχρι το τέλος του έτους θα ακολουθήσει το μπάσιμο της Pizza Hut στην αγορά και με το νέο έτος και συγκεκριμένα τον Μάρτιο του 2025, αναμένεται να ανοίξει, στο Golden Hall και το Jamie Oliver Kitchen, το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας του παγκοσμίου φήμης σεφ.

Δειτε Επισης

Γίνεται «παίχτης» για την Κύπρο η ρουμανική αγορά…Περιμένει περισσότερους από 100 χιλιάδες τουρίστες ο Κουμής
Ξεκινά απευθείας πτήσεις και από το αεροδρόμιο Πάφου η Wizz Air-Προορισμός το Γερεβάν
Σημαντικές διακρίσεις για το City of Dreams Mediterranean στα MUSE Hotel Awards 2025
Σημαντική διάκριση για την Louis Travel Ltd-Έλαβε τη διεθνή πιστοποίηση Green Offices
Νέα Υόρκη: Οι πολιτικές Τραμπ διώχνουν τους τουρίστες-Πτωτική αναθεώρηση στις προβλέψεις
Leptos Calypso Hotels: Ανεβασμένοι τζίροι, προσέλκυση νέων αγορών και απόδοση των ανακαινίσεων
Κερδίστε μία αξέχαστη εμπειρία στο πολυτελές Azia Resort and Spa
Check out Κίκη Χριστοδουλίδη από το «Ρόδον»-Παραιτήθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Ευρώπη απειλεί με δασμούς στην Boeing εάν αποτύχουν οι συνομιλίες με ΗΠΑ
«Ρόδον»: Διορισμοί Balram Chainrai, Arun Kumar Jairam και Χρίστου Νεοκλέους στο Δ.Σ.-Τρεις προσθήκες και τρεις αποχωρήσεις