Θετική ανταπόκριση Συνδέσμου Τραπεζών για καλύτερη εξυπηρέτηση των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας

Την ικανοποίηση του για τη θετική ανταπόκριση του Συνδέσμου Τραπεζών σε εισηγήσεις για καλύτερη εξυπηρέτηση των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας εκφράζει το Παρατηρητήριο Τρίτης Ηλικίας Κύπρου, σε σημερινή ανακοίνωσή του.

Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι η πρόσφατη συνάντηση με τους εμπλεκόμενους φορείς, κατά την οποία συζητήθηκαν προβλήματα που αφορούν την εξυπηρέτηση των ατόμων της τρίτης ηλικίας «αποτέλεσε το εφαλτήριο για ουσιαστικές αλλαγές».

«Ο Σύνδεσμος Τραπεζών, κατανοώντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα ηλικιωμένα άτομα στις συναλλαγές τους, προχώρησε στην επεξεργασία μέτρων που στοχεύουν στη βελτίωση της καθημερινότητας αυτής της μεγάλης πληθυσμιακής ομάδας», προστίθεται.

Το Παρατηρητήριο Τρίτης Ηλικίας Κύπρου εκφράζει την ικανοποίησή του «για την άμεση ανταπόκριση του Συνδέσμου Τραπεζών σε σχέση με την προώθηση μέτρων που θα διευκολύνουν τις συναλλαγές των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας».

Σημειώνει ότι τα μέτρα που προωθεί σε πρώτη φάση ο Σύνδεσμος Τραπεζών, βρίσκονται στη σωστή κατεύθυνση και θα βοηθήσουν στην εξυπηρέτηση των μεγαλύτερων σε ηλικία ανθρώπων.

Η διεύρυνση της υπηρεσίας cashback, η αύξηση του ορίου ανάληψης μέσω αυτής της υπηρεσίας και η αύξηση των σημείων εξυπηρέτησης σε συνεργασία με δήμους, κοινότητες και ταχυδρομεία, αποτελούν το πρώτο ουσιαστικό βήμα που θα τους βοηθήσει, είτε αυτοί διαμένουν εντός των πόλεων είτε στην ύπαιθρο, προσθέτει.

Επιπλέον, το Παρατηρητήριο χαιρετίζει τις προσπάθειες των τραπεζών για απλοποίηση των διαδικασιών, όπως π.χ. η παροχή τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για την έκδοση απαιτούμενων εντύπων και η αποστολή τους στους ενδιαφερόμενους. Παράλληλα, οι προγραμματισμένες εκδηλώσεις ενημέρωσης για τους εναλλακτικούς τρόπους συναλλαγών αναμένεται να αποτελέσουν σημαντική βοήθεια για την εξοικείωση των ηλικιωμένων με τις νέες τεχνολογίες, προσθέτει.

Το Παρατηρητήριο Τρίτης Ηλικίας Κύπρου ενθαρρύνει την περαιτέρω ενίσχυση αυτών των πρωτοβουλιών και δηλώνει έτοιμο να συνεργαστεί με τους αρμόδιους φορείς για την υλοποίηση των μέτρων, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ηλικιωμένων και αναχαίτιση της οικονομικής τους εκμετάλλευσης, όπως σημειώνει.

Δειτε Επισης

Το Smoothie Factory + Kitchen άνοιξε στη Λάρνακα (photos)
Η δημιουργία της C Business Advisors, ο στόχος και η αποστολή της-«Εξατομικευμένες υπηρεσίες σε κάθε πελάτη»
Ελληνική: Μειώνει το βασικό επιτόκιο κατά 21 μονάδες βάσης-Θετικός αντίκτυπος σε πέραν των 90.000 δανειοληπτών
Θετική ανταπόκριση Συνδέσμου Τραπεζών για καλύτερη εξυπηρέτηση των ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας
ΚΤΚ: Συλλεκτικά κέρματα για τα 20 χρόνια από την ένταξη της Κύπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Μειωμένες οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι Λεμεσού, αλλά εξαιρετικές οι προοπτικές για ανάκαμψη
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν
Nicola Zamboni: Το The Landmark Nicosia έρχεται για να φέρει ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας στην πρωτεύουσα
Αρχίζει η αποπληρωμή του δανείου 6,3 δις από την Τρόϊκα-Καταβάλλεται το 2025 η πρώτη δόση ύψους 1,3 δις
Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου