Powered by

Nicola Zamboni: Το The Landmark Nicosia έρχεται για να φέρει ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας στην πρωτεύουσα

Το The Landmark Nicosia ενσωματώνει τις ιδιότητες του brand προσφέροντας ένα εκλεπτυσμένο μείγμα ιστορικής γοητείας και σύγχρονης πολυτέλειας, εξασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης βιώνει μια βαθιά αίσθηση χώρου και διαχρονικής φιλοξενίας, τονίζει ο Nicola Zamboni, γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου, το οποίο στοχεύει να φέρει ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας στην πρωτεύουσα.

Σε συνέντευξή του στην ειδική έκδοση MHV Moments του Ομίλου MHV, ο κ. Zamboni μοιράζεται το προσωπικό του όραμα για το ξενοδοχείο, τα νέα χαρακτηριστικά και τις υπηρεσίες που μπορούν να αναμένουν οι επισκέπτες, καθώς και τις προσεγγίσεις και τις τεχνικές που προσβλέπει να φέρει στο The Landmark Nicosia ως γενικός διευθυντής.

Ποιο είναι το προσωπικό σας όραμα για το The Landmark Nicosia;

Προσπαθούμε να εισαγάγουμε την πολυτέλεια και την καινοτομία στη Λευκωσία. Το όραμά μας για αυτή την ανάπτυξη είναι να τη μετατρέψουμε σε φάρο πολυτέλειας και κληρονομιάς, συνδυάζοντας άψογα την ιστορική γοητεία με τη σύγχρονη κομψότητα.

Δεσμευόμαστε να καλλιεργήσουμε ένα περιβάλλον όπου οι επισκέπτες βιώνουν απαράμιλλη φιλοξενία. Δημιουργώντας καινοτόμες και εξατομικευμένες εμπειρίες που υμνούν τον τοπικό πολιτισμό, στοχεύουμε να καθιερώσουμε το ξενοδοχείο μας ως κορυφαίο προορισμό.

Αυτή η μεταμόρφωση περιλαμβάνει τη συνεργασία μας με τα Autograph Collection Hotels, γνωστά για το μοναδικό design και την μπουτίκ φιλοξενία τους, όπου κάθε ξενοδοχείο της συλλογής αφηγείται τη δική του ιστορία και αφήνει ένα διαρκές αποτύπωμα.

Η αφήγηση του brand μας γιορτάζει την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά της Κύπρου και τον ζωντανό κοινωνικό ιστό, δημιουργώντας μια συναρπαστική και πολυτελή εμπειρία για όλους τους επισκέπτες.

Η σχεδιαστική μας προσέγγιση στοχεύει στη δημιουργία μιας σύγχρονης ατμόσφαιρας υψηλών προδιαγραφών που αναζωογονεί τη μνήμη του τόπου, δημιουργώντας μοναδικές εμπειρίες που γίνονται τελετουργίες και παραδόσεις.

Η τοποθεσία έχει ήδη μια μακρά και διακεκριμένη ιστορία, αλλά ποια είναι μερικά από τα νέα χαρακτηριστικά και υπηρεσίες που οι επισκέπτες μπορούν να προσβλέπουν;

Οι επισκέπτες μπορούν να αναμένουν υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις ευεξίας και σπα που προσφέρουν αναζωογονητικές εμπειρίες, εξαιρετικές επιλογές για φαγητό με διεθνή κουζίνα και τοπικές γεύσεις, καθώς και επανασχεδιασμένα πολυτελή δωμάτια με σύγχρονες ανέσεις.

Εξελιγμένη διαμονή, signature εστιατόρια, lifestyle πισίνες και πολυτελή εμπορικά καταστήματα περιλαμβάνονται στις εγκαταστάσεις. Κάθε πτυχή έχει επιμεληθεί σχολαστικά για να προωθήσει την ολιστική ευημερία και να δημιουργήσει μια απαράμιλλη εμπειρία, υποσχόμενη ένα κράμα πολυτέλειας και αυθεντικότητας.

Ο σχεδιασμός του ξενοδοχείου ενσωματώνει επίσης στοιχεία της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς της Κύπρου. Επιπροσθέτως, οι βελτιωμένοι χώροι εκδηλώσεων θα είναι εξοπλισμένοι με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να φιλοξενήσουν αξέχαστες συγκεντρώσεις.

Μείγμα ιστορίας και σύγχρονης πολυτέλειας

Το The Landmark Nicosia θα αποτελέσει ένα ξενοδοχείο της Autograph Collection. Ποιες ιδιότητες συνδέετε με το εν λόγω brand;

Το brand της Autograph Collection είναι συνώνυμο με έναν μοναδικό ατομικό χαρακτήρα, μια έντονη αίσθηση του τόπου, υψηλά πρότυπα πολυτέλειας και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Αντιπροσωπεύει αυθεντικές εμπειρίες που αφηγούνται μια ιστορία, με σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια και ακλόνητη δέσμευση για αριστεία.

Η μετατροπή του The Landmark Nicosia σε ξενοδοχείο Autograph Collection ενσωματώνει αυτά τα χαρακτηριστικά, προσφέροντας ένα εκλεπτυσμένο μείγμα ιστορικής γοητείας και σύγχρονης πολυτέλειας, διασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης βιώνει μια βαθιά αίσθηση τόπου και διαχρονικής φιλοξενίας.

Ο σχεδιασμός ενσωματώνει τοπικά πολιτιστικά στοιχεία, όπως η φημισμένη δαντέλα των Λευκάρων, συμβολίζοντας τον απρόσκοπτο συνδυασμό παράδοσης και νεωτερικότητας.

Το Autograph Mark θα αντιπροσωπεύει signature στιγμές στην εμπειρία των επισκεπτών, ιδιαίτερα σε χώρους όπως το Grand Room, το Lobby Bar και το Magic Box, το οποίο παρουσιάζει μοναδικά δώρα και ιστορίες.

Πώς θα περιγράφατε την πελατεία ενός ξενοδοχείου Autograph Collection; Τι περιμένουν από τη διαμονή τους;

Το πελατολόγιό μας περιλαμβάνει τόσο απαιτητικούς ταξιδιώτες όσο και ντόπιους επισκέπτες, οι οποίοι αναζητούν μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες. Εκτιμούν την αυθεντικότητα, την κομψότητα και την εξαιρετική εξυπηρέτηση ζητώντας ένα μείγμα παράδοσης και νεωτερικότητας.

Αυτοί οι εκλεπτυσμένοι επισκέπτες περιμένουν εξατομικευμένες και εμπλουτισμένες διαμονές προσαρμοσμένες στις ατομικές προτιμήσεις τους.

Το ξενοδοχείο μας στοχεύει να φέρει ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας στη Λευκωσία, παρέχοντας έναν εκλεπτυσμένο χώρο για τους ντόπιους και τους επισκέπτες να απολαύσουν εξαιρετικό φαγητό, υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις ευεξίας και ζωντανές πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Ενσωματώνοντας την τοπική κληρονομιά με τη σύγχρονη πολυτέλεια, δημιουργούμε ένα φιλόξενο καταφύγιο για ολόκληρη την κοινότητα της Λευκωσίας και τους διεθνείς επισκέπτες.

Οι νέες υπηρεσίες και τα χαρακτηριστικά της επιτυχίας

Υπάρχουν συγκεκριμένες προσεγγίσεις και τεχνικές που θα θέλατε να φέρετε στο The Landmark Nicosia ως γενικός διευθυντής;

Σκοπεύω να εφαρμόσω μια κουλτούρα σχολαστικής προσοχής στη λεπτομέρεια, δίνοντας έμφαση στις εξατομικευμένες υπηρεσίες επισκεπτών προσαρμοσμένες στις ατομικές ανάγκες. Με την εισαγωγή καινοτόμων πρακτικών φιλοξενίας, θα ενισχύσουμε την ικανοποίηση των επισκεπτών.

Επιπλέον, στοχεύουμε να καλλιεργήσουμε ένα ομαδικό ήθος που επικεντρώνεται στην αριστεία και τη ζεστασιά, διασφαλίζοντας ότι κάθε επισκέπτης αισθάνεται ξεχωριστός. Αυτό περιλαμβάνει την αξιοποίηση των μοναδικών παροχών των εγκαταστάσεων ευεξίας, όπως το mezzanine spa με τις αίθουσες περιποίησης και το υπερσύγχρονο γυμναστήριο, για να δημιουργήσουμε ολιστικές και αναζωογονητικές εμπειρίες για τους επισκέπτες μας.

Θα αναδείξουμε επίσης την ατμόσφαιρα του Grand Room, την ανεπίσημη κομψότητα του Lobby Bar και τον πολιτιστικό πλούτο του Magic Box για να δημιουργήσουμε μοναδικές και αξέχαστες εμπειρίες. Η ιδέα" Do's of The Diplomat " θα καθοδηγήσει την προσέγγισή μας, συνδυάζοντας την παραδοσιακή εθιμοτυπία με τη σύγχρονη φιλοξενία για να δημιουργήσουμε μια αποκλειστική και χαλαρή ατμόσφαιρα.

Ποια θεωρείτε ότι είναι τα κύρια στοιχεία που χρειάζεται ένα ξενοδοχείο / θέρετρο για να είναι δημοφιλές και επιτυχημένο;

Η επιτυχία μας εξαρτάται από τους ανθρώπους που υπηρετούμε. Η δημοτικότητα και η ευημερία ενός ξενοδοχείου δεν είναι μόνο χτισμένα σε τούβλα και κονίαμα, αλλά στις σχέσεις που καλλιεργούμε με τους επισκέπτες μας.

Η παροχή εξαιρετικών εμπειριών προσαρμοσμένων στις ανάγκες τους είναι υψίστης σημασίας. Μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα που αντικατοπτρίζει την κληρονομιά της περιοχής, οι κορυφαίες ανέσεις και οι εξατομικευμένες υπηρεσίες δεν είναι διαπραγματεύσιμες.

Μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο και αποτελεσματικό μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για την προσέγγιση παγκόσμιων ταξιδιωτών, αλλά αποτελεί αφοσίωση της ομάδας μας που μας ξεχωρίζει πραγματικά.

Το πάθος τους για την αριστεία διασφαλίζει ότι κάθε επισκέπτης αισθάνεται πολύτιμος και αφήνει αξέχαστες αναμνήσεις. Από το καλό φαγητό μέχρι τις εγκαταστάσεις ευεξίας, προσπαθούμε να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες, προσφέροντας όχι μόνο ένα μέρος για να μείνετε, αλλά έναν προορισμό για να απολαύσετε.

Η δέσμευσή μας για πολυτέλεια και πολιτισμό διασφαλίζει ότι το ταξίδι κάθε επισκέπτη είναι μοναδικό και αξέχαστο. Μαζί, δημιουργούμε εμπειρίες που μας καθορίζουν και εμπνέουν τους άλλους να μας επιλέγουν ξανά και ξανά.

Αυτό το άρθρο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο πρώτο μέρος της ειδικής έκδοσης MHV moments του Ομίλου MHV. Για να το δείτε, κάντε κλικ εδώ. Για να διαβάσετε ολόκληρη την έκδοση, κάντε κλικ εδώ.

Δειτε Επισης

Μειωμένες οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι Λεμεσού, αλλά εξαιρετικές οι προοπτικές για ανάκαμψη
Nicola Zamboni: Το The Landmark Nicosia έρχεται για να φέρει ένα νέο επίπεδο πολυτέλειας στην πρωτεύουσα
Κώστας Κουμής: Εξαιρετικά σημαντική η διάκριση Πισσουρίου και Καλοπαναγιώτη-Ανεβάζει τη χώρα τουριστικά
Αύξηση 4,2% και η καλύτερη εννιαμηνία στην ιστορία του τουρισμού της Κύπρου-Οι κύριες αγορές και οι μεταβολές
Aegean: «Πέταξε» με 1,3 δισ. κύκλο εργασιών και κέρδη €132 εκατ. το ενιάμηνο-Μετέφερε 12,6 εκατ. επιβάτες
Τα δύο χωριά της Κύπρου στη λίστα του WTO με τα 55 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
Οι ανοιχτοχέρηδες και οι σφιχτοχέρηδες τουρίστες-Ποιοι και πόσα ξοδεύουν κατά τις διακοπές τους στην Κύπρο
Στην Κύπρο για συνεδρία το εκτελεστικό συμβούλιο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ξεναγών
Διαθέσιμες 10.500 κλίνες τουριστικών καταλυμάτων από Δεκέμβριο έως Μάρτιο στην Πάφο
E.V.H. Investments: Αύξησε στο 83,93% το ποσοστό συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours