powered by

ORB: Το μοναδικό boutique agency στην Κύπρο που μιλάει ανθρώπινα και κτίζει σχέσεις

Αν είναι κάτι που πρέπει να σημειώσουμε πρωτίστως για την ORB Communications, είναι η φιλοσοφία πάνω στην οποία εστιάστηκε από την αρχή και τηρεί με ευλάβεια έως σήμερα. Ότι ποτέ δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει κανέναν πελάτη ως ένα ακόμη αριθμό.

Άλλωστε, από την πρώτη ημέρα λειτουργίας το 2013, η ORB μας συστήθηκε ως ένα boutique agency που μιλάει ανθρώπινα και δεν ενδιαφέρεται για τεράστιες ποσότητες πελατών, με τους οποίους θα κτίζει τυπικές και ψυχρές σχέσεις, αμιγώς επαγγελματικές. Κάπως έτσι κατάφερε να εδραιωθεί στην αγορά ως μία σύγχρονη, καινοτόμα και δυναμική εταιρεία επικοινωνίας, προσφέροντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες στον τομέα του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας.

2

Δια του λόγου το αληθές, κάθε πρόταση και αναφορά της ευρύτερης αγοράς στην ORB, συνοδεύεται πάντοτε και από το μικρό όνομα εκείνης της γυναίκας που έδωσε σάρκα και οστά σε αυτό που οραματίστηκε: της Νικολέττας. Και μαζί των μελών της ομάδας της, οι οποίοι περισσότερο μιλάνε για μια πιο οικογενειακή κατάσταση παρά για έναν ακόμα ψυχρό επαγγελματικό χώρο στον οποίο εργάζονται.

Η Νικολέττα Χαραλάμπους και όλα τα παιδιά της ORB λοιπόν, είναι εκείνοι οι άνθρωποι που επιδιώκουν πάντα τη δια ζώσης επαφή με τον κάθε πελάτη ξεχωριστά, που σηκώνουν το τηλέφωνο προκειμένου να συζητήσουν μαζί του κάθε παράμετρο, που ενδιαφέρονται εμπράκτως για κάθε στάδιο αυτής της σχέσης που αναπτύσσουν και χαίρονται εξίσου, όταν ο στόχος επιτυγχάνεται.

3

Η σημασία του όρου boutique

Μέλημα της ORB είναι να προσφέρει πάντα το βέλτιστο και άριστο αποτέλεσμα στους πελάτες και τους συνεργάτες της, ακολουθώντας μια καθαρά πελατοκεντρική προσέγγιση.

Ουδέποτε ενδιαφερόταν να κτίσει ένα τεράστιο ποσοτικά πελατολόγιο. Ανέκαθεν εστίαζε στην προσφορά της μέγιστης ποιότητας στον κάθε πελάτη της ξεχωριστά, ώστε να είναι σε θέση να δινει την απαραιτητη σημασια και προσοχη που πρέπει. Όρος απαράβατος η άμεση και στενή επαφή και σε καμία περίπτωση η τυπική σχέση και επικοινωνία.

Όλα αυτά τα στοιχεία, είναι εκείνα που την κάνουν να ξεχωρίζει και να φέρει δικαιώς τον τίτλο ενός αυθεντικού χαρακτήρα boutique agency, μοναδικού στον τόπο μας.

4

Ηχηρά ονόματα του επιχειρείν στους πελάτες

Όσο για εκείνους που της δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης, αρκεί να πούμε ότι, η ORB Communications διατηρεί ένα εκλεκτό και πλούσιο πελατολόγιο, με ηχηρά ονόματα του κυπριακού επιχειρείν, που καλύπτουν όλους σχεδόν τους κλάδους της οικονομίας, όπως τον χρηματοοικονομικό, τον τομέα των τηλεπικοινωνιών, της εκπαίδευσης, της αυτοκινητοβιομηχανίας, της εστίασης, του λιανεμπορίου και των τροφίμων.

Η εξέλιξη είναι στο DNA της

Αν λάβει κάποιος υπόψη το γεγονός ότι, η ORB δημιουργήθηκε εν μέσω κρίσης το 2013 και σήμερα συγκαταλέγεται στους πρωταγωνιστές της επικοινωνίας του τόπου μας, μπορεί να αντιληφθεί στα σίγουρα ότι η επιδίωξη από την αρχή δεν ήταν η δημιουργία μιας ακόμη εταιρείας. Αντιθέτως, αυτή η απόφαση ζωής της Νικολέττας και η πορεία επιτυχίας που ακολούθησε, αποτελούν την πιο τραντακτή απόδειξη πως, υπήρχε και όραμα, και στρατηγική, μα πολύ περισσότερο εμπειρία και ταλέντο. Μια πορεία που αποδεικνύει επίσης πως, η εξέλιξη είναι εκ των ων ουκ άνευ, αρκεί φυσικά να είναι και στο DNA σου.

5

Ταυτόχρονα, όπως η ίδια έχει εξομολογηθεί, ήταν η έκφραση της επιθυμίας της να προσφέρει κάτι ουσιαστικό στην αγορά της Κύπρου, αξιοποιώντας τα διδάγματα και τις εμπειρίες που είχε συλλέξει όλα αυτά τα χρόνια. Και προσθέτει: «Ήθελα να δημιουργήσω μια εταιρεία που να στηρίζεται στις αρχές της καινοτομίας, της ποιότητας και της εξατομικευμένης προσέγγισης, ώστε να καλύψει τις ανάγκες των επιχειρήσεων που αναζητούν λύσεις επικοινωνίας και διαφήμισης που θα τους επιτρέψουν να ξεχωρίσουν».

Το αύριο

Όσο για το πώς οραματίζονται την επόμενη ημέρα, εκείνο που τονίζουν στην ORB με χαμόγελο, είναι πως ποτέ δεν θα σταματήσουν στιγμή να εξελίσσονται και να πρωτοπορούν στο κεφάλαιο αλλαγή. Σε όλα εκτός από ...ένα: την ανθρώπινη τους προσέγγιση.

Δειτε Επισης

Nέο σχέδιο χορηγιών για συμμετοχή σε εκθέσεις στο εξωτερικό ενέκρινε το Υπουργικό
Ξεκινά ο «Market Maker» στο ΧΑΚ-Ο σημαντικός ρόλος που διαδραματίζει στις αγορές διεθνώς
Η συνεισφορά του SupportCY έναυσμα για μετονομασία του 23ου Δημοτικού Σχολείου Λάρισας σε «Ευαγόρας Παλληκαρίδης»
Η νέα εποχή για την κυπριακή φορολογία, οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις
Η κουλτούρα της ORB: Ανοιχτή επικοινωνία, συνεργασία και σεβασμός (video)
Save the date: Η Logicom Solutions παρουσιάζει το 12ο Banking Forum & FinTech Expo
Συνεργασία ΑνΑΔ και Ινστιτούτου Κύπρου για ψηφιακές δεξιότητες και πράσινη οικονομία-Υπέγραψαν MoU και συμβάσεις
Η payabl. συνεργάζεται με τον Δήμο Λεμεσού για στήριξη της τοπικής κοινωνίας κατά την εορταστική περίοδο
SoEasy Insurance: Ο αξιόπιστος συνεργάτης κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή
Το νέο Δ.Σ. της Παγκύπριας Συμμαχίας Σπάνιων Παθήσεων-Στην προεδρία ο Χαράλαμπος Παπαδόπουλος