Beauty Line: Επανασυστήνεται με φρέσκια εικόνα και ανανεωμένη ταυτότητα

Με μια νέα και άκρως φρέσκια εικόνα μας επανασυστήνεται το Beauty Line. Η ανανέωση της ταυτότητας του αγαπημένου brand ομορφιάς είναι μια στρατηγική κίνηση που αντανακλά τη δέσμευσή του στη συνεχή εξέλιξη και προσαρμογή στις σύγχρονες απαιτήσεις των καταναλωτών, εξηγεί η general manager της εταιρείας, Ειρήνη Χριστοδούλου.

Αποκαλύπτει, μάλιστα, το ειδυλλιακό τοπίο της Κύπρου από το οποίο έχουν εμπνευστεί τα χρώματα της νέας παλέτας του brand, τα οποία προσδίδουν μια αισθητική αυθεντικότητας αλλά και ζωντάνια.

Νέα εποχή με το ανανεωμένο visual identity του Beauty Line. Πώς προέκυψε αυτή η απόφαση;

Τα Beauty Line επαναπροσδιορίζουν συνεχώς την έννοια της ομορφιάς. Υλοποιώντας την επιχειρηματική τους στρατηγική έχουν κατακτήσει ηγετική θέση στον κλάδο τους.

Διατηρώντας τις βασικές αξίες της μάρκας μας προσαρμοζόμαστε στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς.

Η απόφαση για το νέο κι ανανεωμένο visual identity του Beauty Line προέκυψε από την ανάγκη να ανταποκριθούμε στις σύγχρονες τάσεις και να παραμείνουμε πρωτοπόροι στον τομέα μας.

Τι είναι αυτό που κυρίως επιδιώκατε;

Θέλαμε να δημιουργήσουμε μια πιο φρέσκια και δυναμική εικόνα που να εκφράζει την εξέλιξη, το όραμα και τις αξίες μας. Το νέο ανανεωμένο visual identity, μαζί με το νέο μας κατάστημα στη λεωφόρο Μακαρίου, στη Λευκωσία, αποτελούν σταθμό στην πορεία του brand.

Σηματοδοτούν μια νέα αφετηρία και μια πολυδιάστατη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες και την κοινωνία ευρύτερα, αποκαλύπτοντας το όραμα των Beauty Line για την ομορφιά που πηγάζει μέσα από κάθε άνθρωπο.

Μιλήστε μας γι’ αυτή τη νέα εικόνα.

Η ανανέωση της ταυτότητας των Beauty Line, είναι μια στρατηγική κίνηση που αντανακλά τη δέσμευση του brand στη συνεχή εξέλιξη και προσαρμογή στις σύγχρονες απαιτήσεις των καταναλωτών. Σκοπός της νέας εικόνας είναι η ενδυνάμωση της σύγχρονης γυναίκας και η ανάδειξη της ομορφιάς σε όλες της τις εκφάνσεις.

Το εκσυγχρονισμένο λογότυπο απλοποιείται και δίνει έμφαση σε μια πιο μοντέρνα αισθητική, συνδυάζοντας την απλότητα με τη δυναμική παρουσία. Η δημιουργία του εμβλήματος έρχεται να ενισχύσει το λογότυπο του brand με μια αίσθηση φρεσκάδας.

Τα χρώματα της νέας παλέτας του brand είναι εμπνευσμένα από το μοναδικό ηλιοβασίλεμα του Κάβο Γκρέκο, προσδίδοντας στα Beauty Line μια αισθητική αυθεντικότητας αλλά και ζωντάνια.

Τι κρατήσατε αναλλοίωτο από τη μέχρι σήμερα πορεία του brand;

Παραμένουμε διαχρονικά πιστοί στις βασικές αξίες της μάρκας που μας καθόρισαν από την αρχή, δηλαδή, στην αφοσίωσή μας στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών και στην οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης εμπιστοσύνης μαζί τους.

Παράλληλα είμαστε προσηλωμένοι στην αποστολή μας να κάνουμε κάθε άνθρωπο να ζει και να αισθάνεται όμορφα.

Σε τι είδους αλλαγές έχετε προβεί για να φέρετε εις πέρας την αποστολή της ανανέωσης;
Σε ένα εμπορικό περιβάλλον που μεταβάλλεται διαρκώς, προχωρήσαμε σε σημαντικές αλλαγές που αφορούν τόσο στην οπτική ταυτότητα των Beauty Line όσο και στη συνολική εμπειρία του πελάτη σε όλα μας τα κανάλια.

Ανανεώσαμε το visual identity, προσαρμόσαμε τις υπηρεσίες μας στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτή και ενσωματώσαμε νέες ψηφιακές τεχνολογίες σε μια συνεχή προσπάθεια βελτίωσης της συνολικής αγοραστικής εμπειρίας.

Παράλληλα, διευρύνουμε τις επιλογές προϊόντων, εστιάζοντας σε μάρκες που προωθούν τη διαφορετικότητα, την ενδυνάμωση και την αυτοπεποίθηση.

Πώς εργάζεται το ανθρώπινό σας δυναμικό, ώστε να προσφέρει τη σωστή εξυπηρέτηση στον πελάτη και πόσο επενδύετε στην εκπαίδευσή του;

Οι άνθρωποί μας είναι η καρδιά των Beauty Line. Γι’ αυτό συστηματικά επενδύουμε στην ανάπτυξη και την εκπαίδευσή τους, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής και να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία που ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών μας.

Στοχεύουμε στην προσέλκυση, ανάπτυξη και συνεχή εξειδίκευση των ανθρώπων μας, δημιουργώντας ένα φυτώριο ικανών επαγγελματιών που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα των καταστημάτων μας.

Ακολουθείτε συγκεκριμένα προγράμματα εκπαίδευσης;

Έχουμε δημιουργήσει εξειδικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης που καλύπτουν τις νέες τάσεις στην ομορφιά, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, καθώς και τις εξελίξεις στην τεχνολογία. Παράλληλα, προσφέρουμε εκπαίδευση στην εξατομίκευση της εμπειρίας του καταναλωτή.

Για εμάς κάθε πελάτης που επισκέπτεται τα καταστήματά μας είναι ξεχωριστός και με τη φιλοσοφία αυτή τον εξυπηρετούμε, παρέχοντάς του τις απαιτούμενες συμβουλές για κάθε του ανάγκη στον χώρο της ομορφιάς.

Πόση σημασία αποδίδετε στην τεχνολογία και πόσο συμβάλλει η αξιοποίησή της στην ευρύτερη στρατηγική ανάπτυξης;

Ασφαλώς αναγνωρίζουμε ότι η τεχνολογία έχει καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική μας ανάπτυξη, καθώς μας επιτρέπει να βελτιώνουμε συνεχώς την εμπειρία του πελάτη. Ταυτόχρονα, ενισχύει το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα προσφέροντας νέες λύσεις σε σύνθετες προκλήσεις.

Τέλος, μέσα από την ανάλυση δεδομένων μπορούμε να κατανοήσουμε τις τάσεις και τις προτιμήσεις των πελατών μας σε πραγματικό χρόνο, διευκολύνοντας την ανάπτυξη πιο στοχευμένων στρατηγικών marketing και προϊόντων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

Τι σημαίνει ομορφιά στα Beauty Line και πώς ανταποκρίνεστε στις ανάγκες των πελατών σας με δεδομένη τη διαφορετικότητα και τα αλλιώτικα θέλω του καθενός;

Στα Beauty Line η ομορφιά αντιμετωπίζεται ως μια πολυδιάστατη έννοια που αντικατοπτρίζει την μοναδικότητα, την αυτοπεποίθηση και την ενδυνάμωση του κάθε ανθρώπου. Η ομορφιά δεν περιορίζεται σε ένα συγκεκριμένο πρότυπο. Αυτή η φιλοσοφία καθοδηγεί τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε.

Μέσα από μια ευρεία γκάμα προϊόντων που έχουν τη σφραγίδα διεθνών κορυφαίων brands, καλύπτουμε όλες τις ανάγκες, προτιμήσεις και στυλ, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις.

Παράλληλα, μέσω εξειδικευμένων υπηρεσιών και συμβουλών από το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό μας, μπορούμε να καλύψουμε τα θέλω κάθε πελάτη.

Πώς βλέπετε το μέλλον του τομέα της ομορφιάς και τι να αναμένουμε από την εταιρεία σας;

Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από μεγάλες αλλαγές. Μια τέτοια αλλαγή συντελείται και στην αντίληψη της έννοιας της ομορφιάς, καθώς αλλάζει ο τρόπος που ο κάθε καταναλωτής την αντιλαμβάνεται.

Έχουμε πλέον μπροστά μας μια ολιστική προσέγγιση που περιλαμβάνει και την ευεξία, καθώς οι άνθρωποι θέλουν να ζουν και να νιώθουν καλύτερα. Οι μάρκες που προσφέρουν αυθεντικότητα και αξιοπιστία είναι αυτές που τελικά θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Οι σύγχρονοι άνθρωποι αναζητούν εξελιγμένα προϊόντα ομορφιάς που καλύπτουν τις αισθητικές τους ανάγκες και βελτιώνουν αυτό που νιώθουν τόσο σωματικά όσο και ψυχικά. Για το επόμενο διάστημα σχεδιάζουμε συναρπαστικές δράσεις που διευρύνουν την αντίληψη της ομορφιάς και τη σύνδεσή της με πτυχές της ζωής μας.

Στόχος μας είναι να δημιουργούμε εξατομικευμένες εμπειρίες μέσα από ένα μοναδικό ταξίδι ομορφιάς.

Δειτε Επισης

Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν
Ποιοι είναι έξι μέτοχοι του Nicosia Mall και τι λένε για το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
CP Herbalist: Το νέο pop-up κατάστημα στο My Mall Limassol και το εργοστάσιο προ των πυλών