Ο Νίκος Βαρδουνιώτης νέος Marketing Manager της Intergaz

Η Intergaz, κορυφαίος πάροχος αξιόπιστων και υψηλής ποιότητας λύσεων υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) και ολοκληρωμένων ενεργειακών λύσεων, ανακοινώνει τον διορισμό του κ. Νίκου Βαρδουνιώτη στη θέση του Marketing Manager.

Ο κ. Βαρδουνιώτης φέρνει μαζί του μια πολυετή και πλούσια εμπειρία στον κλάδο του μάρκετινγκ, έχοντας υπηρετήσει στο παρελθόν σε θέσεις κλειδιά για τη διαμόρφωση στρατηγικών branding, εταιρικής και προϊοντικής επικοινωνίας, μέσω παραδοσιακών και ψηφιακών καναλιών.

Η εμπειρία του θα καθοδηγήσει τη στρατηγική μάρκετινγκ της Intergaz με στόχο την περαιτέρω αναβάθμιση της εικόνας της εταιρείας, των προϊόντων και υπηρεσιών της, μέσω ενός στοχευμένου πλάνου μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Η εκτενής εμπειρία του κ. Βαρδουνιώτη στο να αναπτύσσει και να εφαρμόζει στρατηγικές μάρκετινγκ, ευθυγραμμισμένες με τους βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους εταιρικούς στόχους οργανισμών με τους οποίους συνεργάστηκε, αποτέλεσαν κριτήριο για την επιλογή ένταξης του στην ομάδα της Intergaz.

Τα ακαδημαϊκά του προσόντα περιλαμβάνουν πτυχίο BEng στην Τεχνολογία Πετρελαίου & Φυσικού Αερίου και MBA με Marketing, ενώ αυτή τη στιγμή παρακολουθεί μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc στη Διοίκηση με εξειδίκευση στο Digital Marketing.

Ο κ. Βαρδουνιώτης κατέχει επίσης τη διαπίστευση Chartered Marketer (CMktr) από το Chartered Institute of Marketing (UK), ενώ παράλληλα κατέχει πρόσθετες πιστοποιήσεις στις δημόσιες σχέσεις, και το παραδοσιακό και ψηφιακό μάρκετινγκ.

Είναι ενεργό μέλος πολλών επαγγελματικών οργανισμών, όπως Associate Member - Chartered Institute of Marketing (ACIM), Member - Chartered Institute of Public Relations (MCIPR) και Member - Digital Marketing Institute (DMI).

Ο κ. Ανδρέας Χατζησέργης, Διευθύνων Σύμβουλος της Intergaz, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το νέο διορισμό: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε τον Νίκο στην οικογένεια της Intergaz.

Το εντυπωσιακό του ιστορικό και η βαθιά κατανόηση του τομέα του μάρκετινγκ θα είναι ανεκτίμητα, καθώς συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε και να επεκτείνουμε το brand μας.

Είμαι βέβαιος ότι οι προσπάθειές μας στο μάρκετινγκ θα φτάσουν σε νέα επίπεδα υπό την καθοδήγησή του, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση μας στον κλάδο».

Δειτε Επισης

Νέος γενικός γραμματέας του ΚΕΒΕ ο Φιλόκυπρος Ρουσουνίδης-Διαδέχεται τον Μάριο Τσιακκή
Υπουργείο Ενέργειας: ΑΠΕ, ανταγωνιστικότητα, επενδύσεις στο Σχέδιο Δράσης 2025-Οι πέντε εμβληματικές δράσεις
Κώστας Κουμής: Αισιόδοξα μηνύματα για το 2025-«Θα έχουμε και πάλι αξιόλογες επιδόσεις»
Τερματικό: Αποπλέει από την Σαγκάη «Προμηθέας», κατέληξε στον σύμβουλο για προβλήτα και χερσαία έργα η ΕΤΥΦΑ
Πώς τεχνητή νοημοσύνη και ανάλυση δεδομένων μπορούν να οδηγήσουν σε καλύτερες επενδυτικές αποφάσεις
Ν. Χριστοδουλίδης: Ξαφνικά έφαγα τον κ. Παντελή επειδή ήταν φίλος ή υποστηρικτής του κ. Αβέρωφ...Δεν με ενδιαφέρει
Canopus: Η πλατφόρμα για τα logistics εταιρειών που τους εξοικονομά χρήμα και χρόνο
Πετρέλαιο: Μετεκλογική ανάκαμψη με κέρδη κοντά στο 1%
Carob Awards: Η οργανωτική επιτροπή αποτιμά την διοργάνωση και σκιαγραφεί τον τομέα της διαφήμισης και επικοινωνίας
Χ. Μανώλη: Με όλες τις προδιαγραφές για να αναδειχθεί σε εξέχοντα επενδυτικό προορισμό η επαρχία Αμμοχώστου