Δανάη Ευθυμιοπούλου: Η EDA προσδίδει νέα δυναμική στις online αγορές
InBusinessNews 14:33 - 31 Οκτωβρίου 2024
Η event-driven αρχιτεκτονική (EDA) προσφέρει σπουδαίες δυνατότητες αυτοματοποίησης στην εξυπηρέτηση πελατών.
Μέσω της EDA, οι επιχειρήσεις μπορούν να αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο στις ενέργειες των χρηστών, επιτρέποντας την άμεση εκτέλεση ενεργειών όπως το cross-selling προϊόντων, αναγνωρίζοντας τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους.
Το πώς ακριβώς μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις την EDA επεξηγήθηκε κατά τη διάρκεια του 16ου Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου από τη Δανάη Ευθυμιοπούλου, IBM Technology, Greece & Cyprus. Η κ. Ευθυμιοπούλου παραχώρησε στο κοινό μια παρουσίαση με τίτλο «Εvent-driven αρχιτεκτονική στο Ε-commerce: Αυτοματοποίηση από τη βελτίωση του customer satisfaction, cross-selling μέχρι και προστασία από fraud».
Ανέδειξε πώς η EDA μπορεί να προσδώσει νέα δυναμική στις online αγορές, αυξάνοντας την ικανοποίηση του πελάτη, διευκολύνοντας το cross-selling και ενισχύοντας την προστασία από τις απάτες.
Η παρουσίαση ξεκίνησε αναδεικνύοντας τις ελλείψεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σήμερα. Συγκεκριμένα, επεσήμανε τη δυσκολία άμεσης προσαρμογής τιμών με βάση τη ζήτηση, τις περιορισμένες δυνατότητες για real-time πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις του πελάτη, την καθυστέρηση στις ενημερώσεις αποθέματος και τη γενικευμένη, μη προσωποποιημένη προώθηση προϊόντων.
Παράλληλα, υπογράμμισε τη δυσχέρεια έγκαιρης απόκρισης σε ύποπτες συναλλαγές και τη χρονοβόρα παρακολούθηση παραγγελιών. Όλα αυτά επισημάνθηκαν ως προβλήματα που μπορούν να οδηγήσουν σε χαμένες ευκαιρίες και χαμηλότερη ανταγωνιστικότητα.
Η event-driven αρχιτεκτονική έχει τη δυνατότητα να επιλύσει αυτά τα ζητήματα μέσω της αυτοματοποιημένης ανάλυσης και άμεσης ανταπόκρισης σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Η EDA επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εντοπίζουν ταυτόχρονα αλλαγές στη ζήτηση, μεταβολές στην τιμή και τυχόν ανωμαλίες στη συμπεριφορά των χρηστών, εξασφαλίζοντας ταχύτητα και ακρίβεια στις αποφάσεις τους.
Για παράδειγμα, η ενημέρωση του αποθέματος πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας τον κίνδυνο αναπάντεχων ελλείψεων.
Επιπλέον, συστήματα αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων, όπως για χαμηλά επίπεδα αποθεμάτων, ενισχύουν τη βέλτιστη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία της παρουσίασης ήταν οι πρακτικές εφαρμογές της EDA στην εξατομίκευση της εμπειρίας του πελάτη.
Μέσω της EDA, οι επιχειρήσεις μπορούν να αναλύσουν μοτίβα αγορών και το ιστορικό κάθε πελάτη, επιτρέποντας την αποστολή εξατομικευμένων προτάσεων που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις του, ενισχύοντας έτσι την πιθανότητα αγοράς. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για την κατάσταση της παραγγελίας τους και για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση, βελτιώνοντας την εμπειρία τους και χτίζοντας εμπιστοσύνη με τον πελάτη.
Η προστασία από απάτες ήταν ακόμα ένα σημαντικό σημείο της συζήτησης, καθώς η EDA παρέχει τη δυνατότητα εντοπισμού ύποπτων συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο, όπως για παράδειγμα ασυνήθιστα μοτίβα σε επιστροφές ή γεωγραφικές αποκλίσεις που ενδέχεται να αποτελούν ένδειξη απάτης.
Το εν λόγω επίπεδο προστασίας είναι ουσιαστικής σημασίας σε ένα περιβάλλον όπου η διαδικτυακή ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για τους καταναλωτές.
Η κ. Ευθυμιοπούλου έκλεισε την παρουσίασή της με έμφαση στη σημασία της EDA ως καταλύτη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων e-commerce.
Η τεχνολογία αυτή προσφέρει δυνατότητες ευέλικτης προσαρμογής στις ανάγκες των πελατών και την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων, εξασφαλίζοντας πως οι επιχειρήσεις μπορούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του ψηφιακού εμπορίου, είπε χαρακτηριστικά.