Δανάη Ευθυμιοπούλου: Η EDA προσδίδει νέα δυναμική στις online αγορές

Η event-driven αρχιτεκτονική (EDA) προσφέρει σπουδαίες δυνατότητες αυτοματοποίησης στην εξυπηρέτηση πελατών.

Μέσω της EDA, οι επιχειρήσεις μπορούν να αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο στις ενέργειες των χρηστών, επιτρέποντας την άμεση εκτέλεση ενεργειών όπως το cross-selling προϊόντων, αναγνωρίζοντας τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους.

Το πώς ακριβώς μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις την EDA επεξηγήθηκε κατά τη διάρκεια του 16ου Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου από τη Δανάη Ευθυμιοπούλου, IBM Technology, Greece & Cyprus. Η κ. Ευθυμιοπούλου παραχώρησε στο κοινό μια παρουσίαση με τίτλο «Εvent-driven αρχιτεκτονική στο Ε-commerce: Αυτοματοποίηση από τη βελτίωση του customer satisfaction, cross-selling μέχρι και προστασία από fraud».

Ανέδειξε πώς η EDA μπορεί να προσδώσει νέα δυναμική στις online αγορές, αυξάνοντας την ικανοποίηση του πελάτη, διευκολύνοντας το cross-selling και ενισχύοντας την προστασία από τις απάτες.

Η παρουσίαση ξεκίνησε αναδεικνύοντας τις ελλείψεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σήμερα. Συγκεκριμένα, επεσήμανε τη δυσκολία άμεσης προσαρμογής τιμών με βάση τη ζήτηση, τις περιορισμένες δυνατότητες για real-time πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις του πελάτη, την καθυστέρηση στις ενημερώσεις αποθέματος και τη γενικευμένη, μη προσωποποιημένη προώθηση προϊόντων.

Παράλληλα, υπογράμμισε τη δυσχέρεια έγκαιρης απόκρισης σε ύποπτες συναλλαγές και τη χρονοβόρα παρακολούθηση παραγγελιών. Όλα αυτά επισημάνθηκαν ως προβλήματα που μπορούν να οδηγήσουν σε χαμένες ευκαιρίες και χαμηλότερη ανταγωνιστικότητα.

Η event-driven αρχιτεκτονική έχει τη δυνατότητα να επιλύσει αυτά τα ζητήματα μέσω της αυτοματοποιημένης ανάλυσης και άμεσης ανταπόκρισης σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Η EDA επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εντοπίζουν ταυτόχρονα αλλαγές στη ζήτηση, μεταβολές στην τιμή και τυχόν ανωμαλίες στη συμπεριφορά των χρηστών, εξασφαλίζοντας ταχύτητα και ακρίβεια στις αποφάσεις τους.

Για παράδειγμα, η ενημέρωση του αποθέματος πραγματοποιείται σε πραγματικό χρόνο, μειώνοντας τον κίνδυνο αναπάντεχων ελλείψεων.

Επιπλέον, συστήματα αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων, όπως για χαμηλά επίπεδα αποθεμάτων, ενισχύουν τη βέλτιστη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία της παρουσίασης ήταν οι πρακτικές εφαρμογές της EDA στην εξατομίκευση της εμπειρίας του πελάτη.

Μέσω της EDA, οι επιχειρήσεις μπορούν να αναλύσουν μοτίβα αγορών και το ιστορικό κάθε πελάτη, επιτρέποντας την αποστολή εξατομικευμένων προτάσεων που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις του, ενισχύοντας έτσι την πιθανότητα αγοράς. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για την κατάσταση της παραγγελίας τους και για τυχόν καθυστερήσεις στην παράδοση, βελτιώνοντας την εμπειρία τους και χτίζοντας εμπιστοσύνη με τον πελάτη.

Η προστασία από απάτες ήταν ακόμα ένα σημαντικό σημείο της συζήτησης, καθώς η EDA παρέχει τη δυνατότητα εντοπισμού ύποπτων συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο, όπως για παράδειγμα ασυνήθιστα μοτίβα σε επιστροφές ή γεωγραφικές αποκλίσεις που ενδέχεται να αποτελούν ένδειξη απάτης.

Το εν λόγω επίπεδο προστασίας είναι ουσιαστικής σημασίας σε ένα περιβάλλον όπου η διαδικτυακή ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για τους καταναλωτές.

Η κ. Ευθυμιοπούλου έκλεισε την παρουσίασή της με έμφαση στη σημασία της EDA ως καταλύτη για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων e-commerce.

Η τεχνολογία αυτή προσφέρει δυνατότητες ευέλικτης προσαρμογής στις ανάγκες των πελατών και την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων, εξασφαλίζοντας πως οι επιχειρήσεις μπορούν να παραμείνουν ανταγωνιστικές και να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του ψηφιακού εμπορίου, είπε χαρακτηριστικά.

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus