Η IBM Ελλάδος αναλύει την event-driven αρχιτεκτονική στο ηλεκτρονικό εμπόριο
InBusinessNews 13:38 - 29 Οκτωβρίου 2024
Σε κρίσιμο εργαλείο για τον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναδεικνύεται η event-driven αρχιτεκτονική (EDA) προσφέροντας σπουδαίες δυνατότητες αυτοματοποίησης στην εξυπηρέτηση πελατών. Μέσω της EDA, οι επιχειρήσεις μπορούν να αντιδρούν σε πραγματικό χρόνο στις ενέργειες των χρηστών, επιτρέποντας την άμεση εκτέλεση ενεργειών όπως το cross-selling προϊόντων, αναγνωρίζοντας τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές τους.
Η αυτοματοποίηση διαδικασιών, όπως η αποστολή εξατομικευμένων προσφορών και η παρακολούθηση των παραγγελιών, ενισχύει την εμπειρία του πελάτη, μειώνοντας την πιθανότητα απογοήτευσης. Επιπλέον, η EDA παρέχει προληπτική προστασία ενάντια σε πιθανές απάτες, με την ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο που εντοπίζει ανωμαλίες και εκκεντρικές συμπεριφορές.
Δείτε πώς ακριβώς μπορείτε να αξιοποιήσετε στις επιχειρήσεις σας την EDA κατά τη διάρκεια του 16ου Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου που πραγματοποιείται την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου στο Hilton Nicosia.
Για το ζήτημα θα μιλήσει η Δανάη Ευθυμιοπούλου, IBM Technology, Greece & Cyprus με τίτλο παρουσίασης «Εvent-driven αρχιτεκτονική στο Ε-commerce: Αυτοματοποίηση από τη βελτίωση του customer satisfaction, cross-selling μέχρι και προστασία από fraud».
Η Δανάη Ευθυμιοπούλου βοηθά πελάτες σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο στην υιοθέτηση των καινοτόμων λύσεων της IBM για την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Με ολοκληρωμένο μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στο Electrical and Computer Engineering από το Πανεπιστήμιο Πατρών, με ειδίκευση στην Πληροφορική, διαθέτει τόσο την τεχνική εμπειρία όσο και τη γνώση του κλάδου.
Αξιοποιώντας τις ισχυρές τεχνολογίες ολοκλήρωσης, αυτοματοποίησης και υβριδικού cloud της IBM, η Δανάη βοηθά τους οργανισμούς να βελτιώσουν τις διαδικασίες τους, να εργαστούν πιο αποτελεσματικά και να αναβαθμίσουν τα συστήματά τους, ώστε να είναι έτοιμοι για τον σημερινό ψηφιακό κόσμο που αλλάζει γρήγορα.
Το Συνέδριο
Η φετινή διοργάνωση θα καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Θα μελετήσει την επιτυχία που προκύπτει μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας για ανάπτυξη δυνατοτήτων των επιχειρήσεων, του επαναπροσδιορισμού του λιανικού εμπορίου μέσω της βέλτιστης εμπειρίας του πελάτη της μεγιστοποίησης του brand και τη αφοσίωσης και εμπιστοσύνης των πελατών.
Εκπρόσωποι εταιρειών που διαπρέπουν στον τομέα, θα παρουσιάσουν τις στρατηγικές τους για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των εσόδων τους, ενώ, ομιλίες θα δώσουν απαντήσεις σχετικά και με το πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο και ποιες πρακτικές μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του.
Η επίδραση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, οι νέες δυνατότητες και εφαρμογές AI στην online αγορά και στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, τα δεδομένα προϊόντων (product data) και τα νέα γύρω από το Social Commerce αποτελούν, επίσης αναπόσπαστο μέρος των συζητήσεων.
Πώς μπορεί να επιτευχθεί η διεθνής δραστηριοποίηση μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική επέκτασης και ποιες είναι οι προκλήσεις (και οι λύσεις) σχετικά με την προστασία των δεδομένων των πελατών, την ανίχνευση απάτης και τις προηγμένες μεθόδους ασφαλείας σε ηλεκτρονικές συναλλαγές; Ξεχωριστές παρουσιάσεις και συζητήσεις θα προβούν σε σχετικές αναλύσεις και τοποθετήσεις.
Blockchain, ψηφιακά πορτοφόλια και άλλες καινοτομίες στον κόσμο των πληρωμών αποτελούν, τέλος, σημαντικό κομμάτι της ημερήσιας ατζέντας και Εμπορίου.
Ποιους αφορά
Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων IT, στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.
Πληροφορίες
Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.
Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.
Κύριος Χορηγός: ECOMMBX
Χορηγοί: Anytime Insurance, G.A.P Vassilopoulos Group, IMR/ University of Nicosia, Jinius by Bank of Cyprus, Payabl, Powersoft
Οργανωτής: ΙΜΗ
Υποστηρικτής: JCC Payments
Στρατηγικός Συνεργάτης: Cyta Business
Coffee Sponsor: Starbucks
Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN News, περιοδικό IN Business, OMEGA Channel, Reporter, SUPER FM
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com