Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και οι τάσεις σύμφωνα με την Unilever
InBusinessNews 10:49 - 29 Οκτωβρίου 2024
Οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν πλέον μία από τις βασικότερες πρακτικές ενός καταναλωτή καθώς η χρήση της τεχνολογίας είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής του. Το Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται για 16η χρονιά και αποτελεί θεσμό για το e-Commerce στην Κύπρο, καθώς παρουσιάζονται όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, όπως επίσης και τα πιο αξιόλογα case studies από Κύπρο και εξωτερικό.
Το Συνέδριο που φέτος εστιάζεται στο «Online Retail: Redefining eCommerce for Tomorrow» απευθύνεται σε φιλόδοξους επαγγελματίες οι οποίοι αναζητούν τεχνολογικές λύσεις που να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία στον καταναλωτή, ενδυναμώνοντας παράλληλα το brand της επιχείρησης και την αφοσίωση των πελατών.
Καταξιωμένοι ομιλητές θα ανέβουν στη σκηνή για να μοιραστούν ιστορίες και εμπειρίες από την εργασία τους καθώς και εκτιμήσεις για τις τάσεις του σήμερα και του αύριο. Ανάμεσά τους και ο Debmalya Dutta, Associate Director, eCommerce & Retail media Acceleration (Home Care) της Unilever.
Με πάνω από 19 χρόνια εμπειρίας, ο Debmalya Dutta διαθέτει βαθιά γνώση στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και των καταναλωτικών αγαθών, κάτι που τον καθιστά τον ειδικό ανάλυσης των μεγάλων τάσεων στο e-commerce. Mε τίτλο παρουσίασης «Τhe future of e-commerce: emerging trends», στο συνέδριο θα αναδείξει τις τάσεις μεταξύ των οποίων την ανάπτυξη του Direct-to-Consumer (DTC), που επιτρέπει στους καταναλωτές να αγοράζουν κατευθείαν από το brand, προσφέροντας προσωποποιημένες εμπειρίες και αυξάνοντας την εμπιστοσύνη.
Η ανάπτυξη της ανθεκτικής αλυσίδας αξίας και η βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από ψηφιακές καμπάνιες δείχνουν πως τα brands στρέφονται προς πιο υπεύθυνες πρακτικές. Παράλληλα, η χρήση αγορών μέσω B2B και B2C πλατφορμών, όπως η Amazon και άλλοι τοπικοί retailers, ενισχύει την πρόσβαση των καταναλωτών σε προϊόντα από οπουδήποτε και οποιαδήποτε στιγμή.
Τις τάσεις αυτές αναμένεται να επεξηγήσει ο ομιλητής την ερχόμενη Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο της διοργάνωσης.
Who is who
Πιο αναλυτικά, ο ομιλητής διαθέτει εικοσαετή εμπειρία σε διάφορους ρόλους, όπως Εσωτερική Συμβουλευτική Στρατηγικής, Διαχείριση Ανάπτυξης Εσόδων, Διαχείριση Κατηγοριών, Λιανικές Λειτουργίες, Παράδοση Κατ’ Απαίτηση, Direct to Consumer (DTC) και πιο πρόσφατα, ηγετικό ρόλο στη Μονάδα Επιτάχυνσης Ψηφιακού Εμπορίου της Unilever Home Care. Επιπλέον, έχει πάνω από εννέα χρόνια εμπειρίας στη στρατηγική πληροφορικής και συμβουλευτική υπηρεσιών, με επίκεντρο τους πελάτες στον χρηματοοικονομικό τομέα.
Ποιους αφορά το Συνέδριο
Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων IT, στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.
Πληροφορίες
Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.
Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.
Κύριος Χορηγός: ECOMMBX
Χορηγοί: Anytime Insurance, G.A.P Vassilopoulos Group, IMR/ University of Nicosia, Jinius by Bank of Cyprus, Payabl, Powersoft
Οργανωτής: ΙΜΗ
Υποστηρικτής: JCC Payments
Στρατηγικός Συνεργάτης: Cyta Business
Coffee Sponsor: Starbucks
Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN News, περιοδικό IN Business, OMEGA Channel, Reporter, SUPER FM
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com