powered by

GNOMI Integrated Communications: Κέρδισε την πρωτιά στα Carob Awards 2024

Πρόκειται για μία εταιρία που αναμφίβολα πρωταγωνιστεί στον χώρο και έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι είναι αφοσιωμένη στο να ανεβάζει τον πήχη της ποιότητας των δουλειών της ολοένα και πιο ψηλά, σπρώχνοντας παράλληλα την αγορά να προχωρεί και να εξελίσσεται.

«Αυτά τα βραβεία αποτελούν οξυγόνο για τη διαφημιστική βιομηχανία του τόπου, μιας και τονώνουν τόσο το πάθος των ίδιων των ανθρώπων της Επικοινωνίας, όσο και τις απαιτήσεις των πελατών για ακόμα πιο έξυπνες και δημιουργικές δουλειές.

Όσο η δουλειά γίνεται ολοένα και πιο πολύπλοκη και απαιτητική λόγω των πολλαπλών σημείων επαφής με τον πελάτη, τόσο θα αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία αυτά τα βραβεία.» όπως μας δηλώνει η Μαριάννα Ζερβίδου, Head of Strategy & Creative της Gnomi Integrated Communications.

Τα 3α Carob Awards - τα Κυπριακά βραβεία του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου, σε συνεργασία με το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, πραγματοποιήθηκαν την Τρίτη 22 Οκτωβρίου, στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας, σε μια λαμπερή γιορτή της δημιουργικότητας.

Η Gnomi Integrated Communications διακρίθηκε για δουλειές που αφορούν brands όπως Cyta, Cytavision, soeasy, LIDL, IKEA, Genikes Insurance, LEΩΝ, Nannys, Pizza Hut, Grammar School, Zita και Hertz.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία κέρδισε συνολικά 23 βραβεία, εκ των οποίων τα 7 Gold: Cyta carousel (κατηγορία AD-TV), Lidl «H φρεσκάδα δεν είναι απλό πράγμα» (AD-TV Σειρά Έργων), Cyta Freedom Family (AD-Radio), LEΩΝ «Βγες μπροστά» (DIGITAL- Digital campaigns), Cytavision «Ροζ αγγελίες» (DIGITAL-Performance/Sales Driven), IKEA “Follow your Art” (PR-Stakeholder Relations, σε συνεργασία με MSPS), ΙΚΕΑ “Naturally@home” (PR events, σε συνεργασία με MSPS). Κέρδισε επίσης 6 Silver και 10 Bronze Carob Awards, ενώ ακόμα 4 δουλειές με σενάρια με τη δική της υπογραφή βραβεύτηκαν επίσης στην κατηγορία Production – 3 Gold, 1 Silver και 4 Bronze Carob Awards.

«Τα βραβεία σαφώς δεν είναι αυτοσκοπός, αλλά σίγουρα αποτελούν μεγάλη τιμή και αναγνώριση της σκληρής δουλειάς και της αποδοτικής συνεργασίας με τους πελάτες, για να μπορέσει ένα brief να μεταφραστεί σε Στρατηγική και να εφαρμοστεί με δυνατές, insightful ιδέες, που αποτελούν ουσιαστική τροφή για τα brands.» μας είπε ο Μάριος Ιωάννου, Γενικός Διευθυντής της Gnomi Integrated Communications και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου των εταιριών του Ομίλου.

Συνεχίζοντας δήλωσε: «Εκ μέρους ολόκληρης της ομάδας των Γνωμικών, ένα μεγάλο ευχαριστώ προς τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν, ώστε να πρωτοπορούμε και να τολμούμε να δημιουργούμε δουλειές που αλλάζουν βήμα-βήμα την κυπριακή διαφημιστική βιομηχανία.

Ακόμη ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πολύτιμους συνεργάτες μας, οι οποίοι συμμερίζονται κάθε φορά το πάθος μας για ένα award-wining αποτέλεσμα».

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Stoiximan και Απόλλων Λεμεσού στο πλευρό της τρίτης ηλικίας με ουσιαστική στήριξη στο Αλεξάνδρειο Μέλαθρο
Προχωρά στη δημιουργία δικτύου εγκαταστάσεων διαχείρισης δημοτικών αποβλήτων το Τμήμα Περιβάλλοντος
Επενδύει στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο ο ΣΕΛΚ-Εκδήλωση με επίκεντρο την δεντροφύτευση και την βιωσιμότητα
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Πασχαλινό μήνυμα από τον Φιλόκυπρο Ρουσουνίδη...Η διαβεβαίωση που δίνει προς τα μέλη του ΚΕΒΕ(video)
Οι δηλώσεις των χορηγών του 15ου Nicosia Economic Congress (vid)
Μαρία Μαρκίδου Γεωργιάδου: Το Cyprus Seeds ανάμεσα στα κορυφαία εκκολαπτήρια startups στην Ευρώπη
Το Cyprus Forum-Cities επιστρέφει για τρίτη χρονιά στη Λεμεσό