Εξαιρετικά τα αποτελέσματα από την καινοτόμο ψηφιακή εκστρατεία προώθησης της Πάφου

Μέσα στο πλαίσιο των προσπαθειών για περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας της επαρχίας Πάφου «Προορισμός Πάφος», ξενοδόχοι της περιοχής, η ΕΤΑΠ, ο ΠΑ.ΣΥ.ΞΕ, η Hermes Αirports και η Ελληνική Τράπεζα συνεχίζουν μέχρι και τον Οκτώβριο 2024 την στοχευμένη ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία σε διάφορες χώρες-πηγές τουρισμού, ύψους πέραν των €195.000

Με βάση την επιτυχημένη προσπάθεια των τριών τελευταίων χρόνων οι φορείς του τουρισμού επαναλαμβάνουν την ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση ποιοτικότερων επισκεπτών καθώς και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα στην Πάφο.

H εκστρατεία τρέχει σε 14 χώρες με ιδιαίτερη έμφαση στις σημαντικές αγορές του H.B, Γερμανίας, Αυστρίας, Πολωνίας και Γαλλίας, ενώ με την χρήση εξειδικευμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας η εκστρατεία στοχεύει σε ένα προκαθορισμένο φάσμα δυνητικών επισκεπτών οι οποίοι παρουσιάζουν ενεργό διαδικτυακό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν προς τον προορισμό μας ή ανταγωνιστικούς προορισμούς.

Παράλληλα στα εργαλεία προώθησης εκτός από την Sojern, κορυφαία, παγκοσμίως πλατφόρμα ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, εντάχθηκαν και φέτος η καινοτόμος πλατφόρμα της Εxitbee, ιδανική για την δημιουργία εντυπωσιασμού στον χρήστη και την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα , καθώς και η εξειδικευμένη σε καμπάνιες στο ΥοuTube, Facebook & Instagram , πλατφόρμα Channel factory.

Από τον Φεβρουάριο που άρχισε η εκστρατεία μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου έχουν διαμοιραστεί στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας 17 εκατομμύρια διαφημίσεις από 52 δημιουργικά (videos & banners), προσεγγίζοντας άνω των 6,5 εκατομμυρίων μοναδικών χρηστών, έχουν επιτευχθεί 2,3 εκατομμύρια ολοκληρωμένες θεάσεις των videos μας και έχουν υπερκαλυφθεί οι στόχοι (KPIs) που είχαν τεθεί για κάθε κανάλι επικοινωνίας.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι με ιδιαίτερη χαρά παρατηρούν ότι και φέτος η εκστρατεία επιτυγχάνει τους στόχους της που είναι μεταξύ άλλων, να συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας της επαρχίας Πάφου στην παγκόσμια τουριστική αρένα και στην αύξηση των αφίξεων κυρίως μεμονωμένων επισκεπτών από τις στοχευόμενες χώρες.

Δειτε Επισης

Χρίστος Αγγελίδης: Οι στόχοι και προτεραιότητες του νέου Γενικού Διευθυντή του ΠΑΣΥΞΕ
Έτσι θα γίνει το Palm Beach Resort-Η αναβίωση του εμβληματικού ξενοδοχείου της Λάρνακας (photos)
To Sunprime Protaras Beach Hotel παίρνει και φέτος διεθνή πρωτιά
«Πράσινο» από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων στο σχέδιο για έργα αναβάθμισης ξενοδοχείων σε ύπαιθρο και ορεινά
Μελέτη προσβασιμότητας για τον προορισμό από την ΕΤΑΠ Πάφου
Στους 100 πιο πράσινους τουριστικούς προορισμούς του κόσμου η Πάφος
ΕΤΑΠ Πάφου: Επιτυχία και συμμετοχή σε νέο πρόγραμμα για «Έξυπνο Τουρισμό»
Η ΕΤΑΠ Πάφου συμμετέχει σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα για θρησκευτικό τουρισμό
Την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου συζήτησε με την Easyjet Holidays η ΕΤΑΠ Αμμοχώστου
Ανοικτά τα μισά ξενοδοχεία της Κύπρου με τα περισσότερα σε Λάρνακα και Πάφο-Το ενδιαφέρον των Κυπρίων