Εξαιρετικά τα αποτελέσματα από την καινοτόμο ψηφιακή εκστρατεία προώθησης της Πάφου

Μέσα στο πλαίσιο των προσπαθειών για περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας της επαρχίας Πάφου «Προορισμός Πάφος», ξενοδόχοι της περιοχής, η ΕΤΑΠ, ο ΠΑ.ΣΥ.ΞΕ, η Hermes Αirports και η Ελληνική Τράπεζα συνεχίζουν μέχρι και τον Οκτώβριο 2024 την στοχευμένη ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία σε διάφορες χώρες-πηγές τουρισμού, ύψους πέραν των €195.000

Με βάση την επιτυχημένη προσπάθεια των τριών τελευταίων χρόνων οι φορείς του τουρισμού επαναλαμβάνουν την ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση ποιοτικότερων επισκεπτών καθώς και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα στην Πάφο.

H εκστρατεία τρέχει σε 14 χώρες με ιδιαίτερη έμφαση στις σημαντικές αγορές του H.B, Γερμανίας, Αυστρίας, Πολωνίας και Γαλλίας, ενώ με την χρήση εξειδικευμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας η εκστρατεία στοχεύει σε ένα προκαθορισμένο φάσμα δυνητικών επισκεπτών οι οποίοι παρουσιάζουν ενεργό διαδικτυακό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν προς τον προορισμό μας ή ανταγωνιστικούς προορισμούς.

Παράλληλα στα εργαλεία προώθησης εκτός από την Sojern, κορυφαία, παγκοσμίως πλατφόρμα ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, εντάχθηκαν και φέτος η καινοτόμος πλατφόρμα της Εxitbee, ιδανική για την δημιουργία εντυπωσιασμού στον χρήστη και την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα , καθώς και η εξειδικευμένη σε καμπάνιες στο ΥοuTube, Facebook & Instagram , πλατφόρμα Channel factory.

Από τον Φεβρουάριο που άρχισε η εκστρατεία μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου έχουν διαμοιραστεί στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας 17 εκατομμύρια διαφημίσεις από 52 δημιουργικά (videos & banners), προσεγγίζοντας άνω των 6,5 εκατομμυρίων μοναδικών χρηστών, έχουν επιτευχθεί 2,3 εκατομμύρια ολοκληρωμένες θεάσεις των videos μας και έχουν υπερκαλυφθεί οι στόχοι (KPIs) που είχαν τεθεί για κάθε κανάλι επικοινωνίας.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι με ιδιαίτερη χαρά παρατηρούν ότι και φέτος η εκστρατεία επιτυγχάνει τους στόχους της που είναι μεταξύ άλλων, να συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας της επαρχίας Πάφου στην παγκόσμια τουριστική αρένα και στην αύξηση των αφίξεων κυρίως μεμονωμένων επισκεπτών από τις στοχευόμενες χώρες.

Δειτε Επισης

Σε TUI Cyprus Marathon μετεξελίσσεται ο Cyprus Marathon
Η ΕΤΑΠ Πάφου επαναφέρει την δωρεάν εκδρομή στις κοινότητες Ακάμα
Συνεχίζεται η ψηφιοποίηση πληροφόρησης και η ανάδειξη σημείων ενδιαφέροντος μέσω έξυπνων πινακίδων
Πράσινες παρεμβάσεις για αναβάθμιση του παραλιακού Μετώπου Λάρνακας
Η Λάρνακα στους 7 καλύτερους ευρωπαϊκούς προορισμούς για ταξιδιώτες άνω των 65 ετών
Leptos Calypso Hotels: Ανεβασμένοι τζίροι, προσέλκυση νέων αγορών και απόδοση των ανακαινίσεων
Σε έργο για προώθηση βιομηχανικού τουρισμού η Κύπρος με την ΕΤΑΠ Λευκωσίας
Π. Καλλής: Ο ρόλος του διευθυντή ξενοδοχείου στη σύγχρονη φιλοξενία, οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες
Π. Πασχάλη: Τα στοιχεία που κάνουν το Dome Hotel να ξεχωρίζει και πόσο άλλαξε η νοοτροπία των επισκεπτών
Κ. Βίκτωρας: Η πλήρης ανακαίνιση του Sunwing Sandy Bay Resort και οι υπηρεσίες που προσφέρει