Εξαιρετικά τα αποτελέσματα από την καινοτόμο ψηφιακή εκστρατεία προώθησης της Πάφου

Μέσα στο πλαίσιο των προσπαθειών για περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας της επαρχίας Πάφου «Προορισμός Πάφος», ξενοδόχοι της περιοχής, η ΕΤΑΠ, ο ΠΑ.ΣΥ.ΞΕ, η Hermes Αirports και η Ελληνική Τράπεζα συνεχίζουν μέχρι και τον Οκτώβριο 2024 την στοχευμένη ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία σε διάφορες χώρες-πηγές τουρισμού, ύψους πέραν των €195.000

Με βάση την επιτυχημένη προσπάθεια των τριών τελευταίων χρόνων οι φορείς του τουρισμού επαναλαμβάνουν την ψηφιακή διαφημιστική εκστρατεία η οποία στοχεύει κατά κύριο λόγο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην προσέλκυση ποιοτικότερων επισκεπτών καθώς και επισκεπτών οι οποίοι έχουν εύκολη ή ικανοποιητική αεροπορική πρόσβαση προς την Κύπρο και ιδιαίτερα στην Πάφο.

H εκστρατεία τρέχει σε 14 χώρες με ιδιαίτερη έμφαση στις σημαντικές αγορές του H.B, Γερμανίας, Αυστρίας, Πολωνίας και Γαλλίας, ενώ με την χρήση εξειδικευμένης αλγοριθμικής τεχνολογίας η εκστρατεία στοχεύει σε ένα προκαθορισμένο φάσμα δυνητικών επισκεπτών οι οποίοι παρουσιάζουν ενεργό διαδικτυακό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν προς τον προορισμό μας ή ανταγωνιστικούς προορισμούς.

Παράλληλα στα εργαλεία προώθησης εκτός από την Sojern, κορυφαία, παγκοσμίως πλατφόρμα ταξιδιωτικού μάρκετινγκ, εντάχθηκαν και φέτος η καινοτόμος πλατφόρμα της Εxitbee, ιδανική για την δημιουργία εντυπωσιασμού στον χρήστη και την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα , καθώς και η εξειδικευμένη σε καμπάνιες στο ΥοuTube, Facebook & Instagram , πλατφόρμα Channel factory.

Από τον Φεβρουάριο που άρχισε η εκστρατεία μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου έχουν διαμοιραστεί στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας 17 εκατομμύρια διαφημίσεις από 52 δημιουργικά (videos & banners), προσεγγίζοντας άνω των 6,5 εκατομμυρίων μοναδικών χρηστών, έχουν επιτευχθεί 2,3 εκατομμύρια ολοκληρωμένες θεάσεις των videos μας και έχουν υπερκαλυφθεί οι στόχοι (KPIs) που είχαν τεθεί για κάθε κανάλι επικοινωνίας.

Όλοι οι εμπλεκόμενοι με ιδιαίτερη χαρά παρατηρούν ότι και φέτος η εκστρατεία επιτυγχάνει τους στόχους της που είναι μεταξύ άλλων, να συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας του προορισμού, στην αναβάθμιση της διαδικτυακής παρουσίας της επαρχίας Πάφου στην παγκόσμια τουριστική αρένα και στην αύξηση των αφίξεων κυρίως μεμονωμένων επισκεπτών από τις στοχευόμενες χώρες.

Δειτε Επισης

Στην Σαλαμιού στελέχη της ΕΤΑΠ Πάφου
Χαιρετίζει την έναρξη αναβαθμιστικών έργων στον Δήμο Ιεροκηπίας η ΕΤΑΠ Πάφου
Εκστρατεία καλλιέργειας οδικής συνείδησης από την ΕΤΑΠ Πάφου
Καινοτομούν ΕΤΑΠ και Κοινότητα Μανδριών-Φύτευση σε παραλία για προστασία περιβάλλοντος και για φυσική σκίαση
Υστερεί σε υποδομές πρόσβασης για ΑμεΑ η Λάρνακα
Παγκόσμια διάκριση για την Constantinou Bros Hotels-«Καλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα» στα Globe Travel Awards 2025
Αντίστροφη μέτρηση για άνοιγμα του Amyth of Nicosia-Νέο ξενοδοχείο από την Thanos Hotels & Resorts στο κέντρο της πρωτεύουσας
Στο top 10 των φθηνότερων προορισμών των Βρετανών για πακέτο διακοπών all-inclusive επτά διανυκτερεύσεων η Κύπρος
I-STARS: Κορυφαία παραδείγματα ευρωπαϊκών βιώσιμων πρακτικών στον τομέα του τουρισμού
Ντίνος Λευκαρίτης: Η δυναμική της Λάρνακας ως τουριστικού προορισμού και ο ρόλος της ΕΤΑΠ