«Ο πόλεμος των Τρώων»... Η νέα ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια της Pizza Hut

Μία διαφορετική και άκρως ανατρεπτική εκδήλωση πραγματοποίησε η Pizza Hut, την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου, στο ανανεωμένο της κατάστημά στον Στρόβολο, όπου παρουσίασε στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, τόσο τους λόγους που την κάνουν να ξεχωρίζει και να πρωτοπορεί, όσο και τη νέα της διαφημιστική 360ο καμπάνια με τίτλο: «Ο πόλεμος των Τρώων».

Και όχι, η καμπάνια δεν αναφέρεται στους Τρώες που έδωσαν κάποτε μάχη με τους Αχαιούς για την Τροία. Αναφέρεται στους σύγχρονους «Τρώες», σ’ αυτούς δηλαδή που αγαπάνε να τρώνε Pizza Hut και που δίνουν καθημερινές «μάχες» για το τελευταίο της κομμάτι.

17 Oct24_1459 Pizza Hut

Γιατί σε ό,τι αφορά την ποιότητα και τη φρεσκάδα, η Pizza Hut, ως ένα διεθνές brand, έχει κάποια αδιαπραγμάτευτα δυνατά χαρτιά.

Όπως το ότι ετοιμάζει καθημερινά τη ζύμη της, φρέσκια σε κάθε κατάστημα, έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη μοναδική της γεύση, την τέλεια υφή αλλά και τη σταθερή ποιότητα κάθε πίτσας που φτάνει στον πελάτη.

Το ότι δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη χρήση φρέσκων τοπικών υλικών από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της Κύπρου. Αυτό της εγγυάται, όχι μόνο, την υψηλότερη ποιότητα, αλλά ενισχύει και τους δεσμούς της με την τοπική κοινότητα.

HERO_PHOTO

Ακόμα ένα δυνατό της χαρτί είναι οι πλούσιες επιλογές που έχει σε ποιοτικά υλικά, κάτι που της επιτρέπει να καινοτομεί, προσφέροντας συνεχώς νέες γεύσεις.

Διαθέτει επίσης διαφορετικές επιλογές από ζύμες όπως την Original Pan, τη γεμιστή Stuffed Crust, την American Thin και την Handcrafted, οι οποίες σε συνδυασμό με την ποικιλία των υλικών της, δίνουν τη δυνατότητα στον καθένα να φτιάξει τον δικό του συνδυασμό, δημιουργώντας κάθε φορά και μία νέα γευστική εμπειρία.

Η δέσμευση της Pizza Hut να παρέχει υψηλής ποιότητας προϊόντα, δεν σταματά μόνο στη φρέσκια ζύμη και τα φρέσκα υλικά.

Πολύ πριν την προετοιμασία και το ψήσιμο της πίτσας, όλες οι διαδικασίες που ακολουθούνται και τα υλικά που χρησιμοποιούνται, περνούν από αυστηρούς ελέγχους ποιότητας και ασφάλειας, από κρατικές αλλά και διεθνείς υπηρεσίες.

17 Oct24_1114 Pizza Hut

Επίτευγμά της, η αναγνώριση στο Pizza Hut European Conference, με το Health & Safety Award για τα υψηλότερα αποτελέσματα στους ελέγχους υγιεινής και ασφάλειας, αλλά και το βραβείο “Play to Win Award” Franchise of the Year, για τη συνολική απόδοσή της για το 2023.

Η Pizza Hut θα συνεχίσει να φτιάχνει φαγητό, για το οποίο θα είναι περήφανη, παραδίδοντάς το γρήγορα και πάντα με χαμόγελο. Αυτό το χαμόγελο ήθελε να συνεχίσει να προκαλεί γι’ αυτό κατέβασε ακόμη και τους θεούς του Ολύμπου στη γη, δημιουργώντας μία playful 360ο καμπάνια, η οποία βρίσκεται στον αέρα.

Τελικά, υπάρχει μία πίτσα που «αξίζει να πολεμάς γι’ αυτήν».

17 Oct24_1326 Pizza Hut

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί
Δωρεάν φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων στο Nicosia Mall σε συνεργασία με Unicars και EKCO Maximum Power
Με το αριστερό το 2025 για την αγορά αυτοκινήτων...50-50 τα καινούργια με τα μεταχειρισμένα και οι μάρκες που πρωταγωνιστούν
Μ. Σέφτσοβιτς: Σε περίπτωση δασμών των ΗΠΑ, η Ε.Ε. θα αντιδράσει σθεναρά και γρήγορα
Coca-Cola HBC: Η πιο βιώσιμη εταιρεία ποτών στον κόσμο σύμφωνα με τους δείκτες Dow Jones Best-in-Class 2024
Θέλει ενίσχυση σχέσεων με Κύπρο για εμπόριο, τουρισμό και επικοινωνίες η Βουλγαρία
BYD: Tα σχέδια της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας για να γίνει κορυφαίος «παίκτης» στην Ευρώπη
Η Zhanna Antonyan αναδείχθηκε Kyperounda Winery Best Young Sommelier 2025