Καινούρια και αναβαθμισμένα σημεία εξυπηρέτησης από την Ελληνική-Πού βρίσκονται τα νέα καταστήματα

Η Ελληνική Τράπεζα πρωτοπορεί και επενδύει στη μετάβαση προς την ψηφιακή εποχή, δημιουργώντας καταστήματα εξοπλισμένα αποκλειστικά με αυτόματες μηχανές ανάληψης και κατάθεσης (ΑΤΜ) σε στρατηγικά σημεία σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα και Πάφο.

Οι πελάτες μας θα απολαμβάνουν άμεση πρόσβαση σε τραπεζικές υπηρεσίες 24/7, με απόλυτη ευελιξία και ασφάλεια.

Τα νέα καταστήματα βρίσκονται:

Λευκωσία: City Center στη Λεωφ. Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ' 56

Λεμεσός: Αγίας Φυλάξεως στην οδό Αγίας Φυλάξεως 296 και Γλάδστωνος στην οδό Γλάδστωνος 97

Λάρνακα: Ζήνωνος Κιτιέως στην οδό Ζήνωνος Κιτιέως 2

Πάφος: Γεροσκήπου στη Λεωφ. Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ’ 37

Στα νέα αυτά καταστήματα, οι συναλλαγές γίνονται πιο γρήγορα και πιο απλά, χάρη στη χρήση των προηγμένων ΑΤΜ της Ελληνικής Τράπεζας, που προσφέρουν πλήθος υπηρεσιών, όπως:

- Δωρεάν αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών σε πραγματικό χρόνο

- Καταθέσεις επιταγών

- Έλεγχο του υπολοίπου και των τελευταίων 10 συναλλαγών (με τη χρήση κάρτας)

- Μεταφορά χρημάτων μεταξύ συνδεδεμένων λογαριασμών με την κάρτα

- Αλλαγή κωδικού PIN

- Ενεργοποίηση των ειδοποιήσεων SMS για έλεγχο της δραστηριότητας του λογαριασμού

Επιπλέον, τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επιχειρηματικοί πελάτες μπορούν να διενεργήσουν καταθέσεις μεγάλου όγκου χαρτονομισμάτων και κερμάτων στις μηχανές Cash 360 (Cash & Coins), με μια πολύ απλή διαδικασία, αρκεί ο πελάτης να εγγραφεί στην υπηρεσία για να του παραχωρηθούν σχετικοί κωδικοί πρόσβασης.

Για τις υπόλοιπες υπηρεσίες οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσα από τα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας ή να διευθετήσουν ένα ραντεβού μέσω του «Book A Meeting», στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας ή τηλεφωνικά, στον αριθμό 80009999.

Η Ελληνική Τράπεζα βλέποντας μπροστά, εστιάζει στο μοντέλο «phygital», παντρεύοντας το παραδοσιακό κατάστημα (physical) µε το ψηφιακό (digital), όπου απαιτείται συνεχής επένδυση σε νέες υποδομές για ολοκληρωμένες σύγχρονες λύσεις, στοχεύοντας στη διαρκή αναβάθμιση των προϊόντων και της εξυπηρέτησης του πελάτη.

Ενημερωθείτε για τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης στην επίσημη ιστοσελίδα της Τράπεζας https://www.hellenicbank.com ή μιλήστε με το Κέντρο Επικοινωνίας Πελατών καλώντας το 8000 9999.

Δειτε Επισης

Το ύψος των μη εξυπηρετούμενων δανείων που κατέχουν οι εταιρείες εξαγοράς πιστώσεων
Καμπανάκι Λαγκάρντ για την αδράνεια της Ευρώπης στην ενοποίηση των κεφαλαιαγορών
Eurobank: Μνημόνιο συνεργασίας με J.P. Morgan Asset Management-Ο στόχος της πρωτοβουλίας
Στα €44.175.002,2 το εκδομένο μετοχικό κεφάλαιο της Τράπεζας Κύπρου-Τι ανακοίνωσε το ΧΑΚ
Στουρνάρας: Η ΕΚΤ θα πρέπει να μειώνει τα επιτόκια σε κάθε συνεδρίαση μέχρι να φτάσει το 2%
Σχέδιο pronomia της Τράπεζας Κύπρου: Ταξιδιωτικό «προνόμιο» σε 125 τυχερούς
Morningstar DBRS: Θετική η επιτάχυνση μείωσης των DTC από ελληνικές τράπεζες
Κερδίζει το στοίχημα για πιο long term επενδυτές η Τρ. Κύπρου-Τι δείχνει η είσοδος Wellington στην μετοχική της δομή
Έτσι διαμορφώνεται χωρίς την πρώην Λαϊκη η μετοχική σύνθεση της Τρ. Κύπρου-Οι επενδυτές με συμμετοχή πέραν του 3%
Τα τρωτά σημεία και οι ανησυχίες της ΕΚΤ για την οικονομία της Ευρωζώνης-Παραμένει εύθραυστη η ανάπτυξη