Λιανεμπόριο: Ανεβασμένοι τζίροι και ακριβότερα καλάθια αγορών-Πώς κινήθηκαν όλοι οι τομείς

Σημαντικά αυξημένο κύκλο εργασιών κατέγραψε τον Αύγουστο το λιανικό εμπόριο, τόσο σε τζίρο όσο και αξία, με τους πλείστους τομείς οικονομικής δραστηριότητας να έχουν θετικό πρόσημο, καταδεικνύοντας τη δυναμική όλου του κλάδου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, ο δείκτης αξίας κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου αυξήθηκε τον φετινό Αύγουστο κατά 6,9% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2023, την ώρα που ο δείκτης όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου αυξήθηκε κατά 5,7% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα της περσινής χρονιάς.

Σε φάρμακα, καλλυντικά και τρόφιμα οι μεγαλύτερες κι ακριβότερες αγορές

Τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση σε όγκο (19,2%) κατέγραψε ο τομέας των φαρμακευτικών και ορθοπεδικών ειδών και καλλυντικών, ενώ στα τρόφιμα, ποτά ή καπνό στις υπεραγορές (μη ειδικευμένα καταστήματα) σημειώθηκε άνοδος 7,8% και στα ειδικευμένα καταστήματα 7,2%.

retailogkos

Αυξημένους τζίρους σημείωσαν επίσης τομείς, όπως τα λουλούδια, φυτά, ρολόγια, κοσμήματα, οπτικά είδη και μεταχειρισμένα είδη (5,9%), ο εξοπλισμός πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων (5,6%), όπως επίσης τα επιμορφωτικά είδη και είδη ψυχαγωγίας, δηλαδή βιβλία, γραφική ύλη, αθλητικός εξοπλισμός, παιχνίδια (4,6%). Αμελητέα ήταν η αύξηση (0,7%) στον όγκο κύκλου εργασιών στα καύσιμα κίνησης.

Όσον αφορά την αξία κύκλου εργασιών, η μεγαλύτερη ετήσια και αισθητή αύξηση καταγράφηκε τον φετινό Αύγουστο και πάλι στα φαρμακευτικά, ορθοπεδικά είδη και καλλυντικά (21,3%).

retailaxia

Ακολουθούν τα κυρίως τρόφιμα, ποτά η καπνό σε υπεραγορές (10,6%) και ειδικευμένα καταστήματα (11,1%), τα λουλούδια, φυτά, ρολόγια, κοσμήματα, οπτικά είδη και μεταχειρισμένα είδη (9%), όπως επίσης στα επιμορφωτικά είδη και είδη ψυχαγωγίας (4,8%).

Μεγαλύτερη αξία είχαν επίσης οι πωλήσεις σε τομείς, όπως ενδύματα και υποδήματα (2,6%), εξοπλισμός πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων (1,5%), ενώ μικρή πτώση σημειώθηκε στον τομέα των καυσίμων κίνησης (-2,3%).

Δειτε Επισης

Στις 4 Μαρτίου η πρεμιέρα του e-kalathi...«Θα δώσουμε ένα εργαλείο στον κόσμο για να ψωνίζει πιο έξυπνα»
Μ. Κωνσταντίνου: Διαφυλάσσονται οι εξαγωγές χαλλουμιού-Λήψη αποφάσεων με βάση τα πραγματικά δεδομένα
Ο καυγάς για το χαλλούμι…Γιατί παρέμεινε στο 15% το αιγοπρόβειο και ποια τα επόμενα βήματα για την ποσόστωση
Nicosia Mall: Στρατηγικός στόχος οι δράσεις ανάδειξης του έργου φιλανθρωπικών οργανώσεων και ΜΚΟ
Εγκαίνια για την Eye Boutique στο Mall of Cyprus (pics)
Το monobrand κατάστημα της Bottega Veneta έρχεται στο Nammos Retail Village
Διαπιστώνουν έλλειψη συνεργασίας από εταιρείες εισαγωγής για τους Takata-«Η ανταπόκριση δεν ήταν αναμενόμενη»
Δυναμική παρέμβαση Σταύρου Σταύρου για το χαλλούμι-Συστάσεις σε αυστηρό ύφος στους αιγοπροβατρόφους
E-kalathi: Πυρετώδεις διεργασίες πριν την πιλοτική εφαρμογή εντός Φεβρουαρίου-Μετά τα tests, το τελικό λανσάρισμα
Πώς προχωρά το ζήτημα με τους Takata... Τι εκκρεμεί για την έκδοση διαταγμάτων ανάκλησης οχημάτων