Λιανεμπόριο: Ανεβασμένοι τζίροι και ακριβότερα καλάθια αγορών-Πώς κινήθηκαν όλοι οι τομείς

Σημαντικά αυξημένο κύκλο εργασιών κατέγραψε τον Αύγουστο το λιανικό εμπόριο, τόσο σε τζίρο όσο και αξία, με τους πλείστους τομείς οικονομικής δραστηριότητας να έχουν θετικό πρόσημο, καταδεικνύοντας τη δυναμική όλου του κλάδου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, ο δείκτης αξίας κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου αυξήθηκε τον φετινό Αύγουστο κατά 6,9% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2023, την ώρα που ο δείκτης όγκου κύκλου εργασιών λιανικού εμπορίου αυξήθηκε κατά 5,7% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα της περσινής χρονιάς.

Σε φάρμακα, καλλυντικά και τρόφιμα οι μεγαλύτερες κι ακριβότερες αγορές

Τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση σε όγκο (19,2%) κατέγραψε ο τομέας των φαρμακευτικών και ορθοπεδικών ειδών και καλλυντικών, ενώ στα τρόφιμα, ποτά ή καπνό στις υπεραγορές (μη ειδικευμένα καταστήματα) σημειώθηκε άνοδος 7,8% και στα ειδικευμένα καταστήματα 7,2%.

retailogkos

Αυξημένους τζίρους σημείωσαν επίσης τομείς, όπως τα λουλούδια, φυτά, ρολόγια, κοσμήματα, οπτικά είδη και μεταχειρισμένα είδη (5,9%), ο εξοπλισμός πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων (5,6%), όπως επίσης τα επιμορφωτικά είδη και είδη ψυχαγωγίας, δηλαδή βιβλία, γραφική ύλη, αθλητικός εξοπλισμός, παιχνίδια (4,6%). Αμελητέα ήταν η αύξηση (0,7%) στον όγκο κύκλου εργασιών στα καύσιμα κίνησης.

Όσον αφορά την αξία κύκλου εργασιών, η μεγαλύτερη ετήσια και αισθητή αύξηση καταγράφηκε τον φετινό Αύγουστο και πάλι στα φαρμακευτικά, ορθοπεδικά είδη και καλλυντικά (21,3%).

retailaxia

Ακολουθούν τα κυρίως τρόφιμα, ποτά η καπνό σε υπεραγορές (10,6%) και ειδικευμένα καταστήματα (11,1%), τα λουλούδια, φυτά, ρολόγια, κοσμήματα, οπτικά είδη και μεταχειρισμένα είδη (9%), όπως επίσης στα επιμορφωτικά είδη και είδη ψυχαγωγίας (4,8%).

Μεγαλύτερη αξία είχαν επίσης οι πωλήσεις σε τομείς, όπως ενδύματα και υποδήματα (2,6%), εξοπλισμός πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων (1,5%), ενώ μικρή πτώση σημειώθηκε στον τομέα των καυσίμων κίνησης (-2,3%).

Δειτε Επισης

«Ο πόλεμος των Τρώων»... Η νέα ανατρεπτική διαφημιστική καμπάνια της Pizza Hut
Range Rover Experience: Βιώνοντας μια αυθεντική «modern luxury» εμπειρία από το Range Rover House
Miniso: Κάθοδος στην Κύπρο-Το γνωστό brand από την Κίνα ανοιξε στο MyMall Limassol
Λιανεμπόριο: Ανεβασμένοι τζίροι και ακριβότερα καλάθια αγορών-Πώς κινήθηκαν όλοι οι τομείς
Γιώργος Γεωργίου: Το Nicosia Mall, πού οφείλεται η μεγάλη επιτυχία του και τα μελλοντικά σχέδια των μετόχων
Έκθεση KPMG: Στα €18 εκατ. τα χαμένα φορολογικά έσοδα του κράτους από παράνομα τσιγάρα
Διάρκεια στα μέτρα, έγκαιρη ενημέρωση και εμπλουτισμό κατηγοριών για μηδενικό ΦΠΑ ζητούν οι υπεραγορές
Σκλαβενίτης-Παπαντωνίου: Το mega deal του λιανεμπορίου παίρνει σάρκα και οστά και αλλάζει τις ισορροπίες
Νέα συνεργασία για τις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ-Βrand ambassador σεφ η Χριστίνα Χριστοφή
Πήρε έγκριση το deal...Πράσινο από ΕΠΑ στην εξαγορά των Υπεραγορών Παπαντωνίου από Σκλαβενίτη