Γ. Παναγιώτου: Πρωτόγνωρες προοπτικές για τους Κύπριους εργαζόμενους σε μια αγορά εργασίας μεγαλύτερη από ποτέ
InBusinessNews 17:14 - 21 Οκτωβρίου 2024
Σε μια αγορά εργασίας, μεγαλύτερη από ποτέ, διανοίγονται πρωτόγνωρες προοπτικές για τους Κύπριους εργαζόμενους, που συναποτελούν τον κυπριακό κορμό της κυπριακής οικονομίας, τόνισε τη Δευτέρα ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Γιάννης Παναγιώτου, στο πλαίσιο Ημερίδας με θέμα «Ανάπτυξη Σύγχρονης Επαγγελματικής Κουλτούρας: Αειφόρος Ανάπτυξη και Περιβάλλον, Ψηφιακές Δεξιότητες, Ασφάλεια και Υγεία, Ποιότητα», που έγινε στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο στη Λευκωσία.
«Στο πλαίσιο αυτό, ο σύγχρονος επαγγελματισμός, που προάγεται από την εφαρμογή του κυβερνητικού σχεδιασμού, στοχεύει στην αναβάθμιση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και της επαγγελματικής κουλτούρας», είπε ο κ. Παναγιώτου, ο οποίος παρευρέθηκε στην εκδήλωση που διοργάνωσαν το Κέντρο Παραγωγικότητας Κύπρου, του Υπουργείου Εργασίας και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας.
Παράλληλα, σύμφωνα με τον κ. Παναγιώτου, «ενισχύει τη διασύνδεση της εκπαίδευσης με την οικονομία και προωθεί τον καθοριστικό ρόλο της επαγγελματικής μάθησης για τη βιώσιμη ανάπτυξη, ιδιαίτερα ενόψει της πράσινης και της ψηφιακής μετάβασης".
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας, η Ημερίδα εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των δράσεων για το Ευρωπαϊκό Έτος Δεξιοτήτων και στοχεύει στην ειδική ενημέρωση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων για τις τέσσερις βασικές πτυχές της Σύγχρονης Επαγγελματικής Κουλτούρας: Αειφόρος Ανάπτυξη και Περιβάλλον, Ψηφιακές Δεξιότητες, Ασφάλεια και Υγεία, Ποιότητα.
Προσθέτει ότι οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες στην Ημερίδα, κυρίως εκπαιδευτικοί, αλλά και στελέχη, Δημοτικής Εκπαίδευσης, Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και Μέσης Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ανάπτυξη σύγχρονης επαγγελματική κουλτούρας και για τον σχετικό ρόλο των εκπαιδευτικών, με απώτερο στόχο την καλλιέργεια συναφών γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών.