Γεφύρωση του χάσματος μεταξύ πληρωμών και εφοδιαστικής αλυσίδας
InBusinessNews 11:19 - 21 Οκτωβρίου 2024
Στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η εμπειρία του καταναλωτή παίζει καθοριστικό ρόλο για την επιτυχία κάθε επιχείρησης. Η αποτελεσματική σύνδεση ανάμεσα στις πληρωμές και την εφοδιαστική αλυσίδα δεν είναι απλώς μία τεχνική απαίτηση, αλλά ουσιαστική παράμετρος για την εξασφάλιση μιας άψογης αγοραστικής εμπειρίας.
Η γέφυρα μεταξύ των πληρωμών και της εφοδιαστικής είναι κρίσιμη για τη συνολική αίσθηση ικανοποίησης του πελάτη. Όταν μία παραγγελία ολοκληρώνεται με ακρίβεια και χωρίς εμπόδια – από την πληρωμή μέχρι τη στιγμή που το προϊόν φτάνει στην πόρτα του καταναλωτή – τότε χτίζεται εμπιστοσύνη. Αντιθέτως, οι καθυστερήσεις στις πληρωμές, τα λάθη στις παραδόσεις ή τα προβλήματα επικοινωνίας μπορούν να καταστρέψουν την εικόνα μιας εταιρείας, ανεξάρτητα από την ποιότητα των προϊόντων της.
Η ισορροπία μεταξύ των δύο αυτών πυλώνων δημιουργεί μία ολιστική εμπειρία που οδηγεί τους καταναλωτές σε επαναλαμβανόμενες αγορές.
Σε μια εποχή όπου οι απαιτήσεις των πελατών αυξάνονται, η γεφύρωση αυτού του χάσματος δεν αποτελεί απλώς στρατηγική ανάγκη αλλά μία επιτακτική πραγματικότητα για κάθε ηλεκτρονική επιχείρηση που στοχεύει στην μακροχρόνια επιτυχία και ανάπτυξη.
O Ανδρέας Βασιλόπουλος, Business Development Director G.A.P. Vassilopoulos Group, Managing Director Fetch, G.A.P. Vassilopoulos Group γνωρίζει πολύ καλά τη σημερινή κατάσταση και θα μιλήσει γι’ αυτήν, κατά το 16ο Συνέδριο Ε-Commerce Συνέδριο Ε-Commerce.
Ο Ανδρέας Βασιλόπουλος είναι απόφοιτος του University of Richmond, USA, Robins School of Business, με Bachelor στο Business Management και Innovation and Entrepreneurship, και κάτοχος πτυχίου MSc στο Logistics and Supply Chain Management από το University of Westminster, UK.
Ξεκίνησε την καριέρα του στην DB Schenker στο Miami. Από το 2015, είναι μέλος του Ομίλου G.A.P. Vassilopoulos, έχοντας αναλάβει την ανάπτυξη του τμήματος Marketing και την προώθηση ψηφιακών καναλιών. Έχει συμβάλει καθοριστικά στην έναρξη και ανάπτυξη της υπηρεσίας πληρωμών Vpayments το 2018 και στην συν-ίδρυση και διαχείριση της υπηρεσίας Fetch το 2020, μια καινοτόμα πλατφόρμα λιανικού εμπορίου στην Κύπρο, υποστηρίζοντας την τοπική επιχειρηματικότητα και καινοτομία.
Στον δρόμο για μια απρόσκοπτη εμπειρία
Η φετινή διοργάνωση που θα διεξαχθεί την Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia θα γεμίσει από κορυφαίους επαγγελματίες και πρωτοπόρους στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ψηφιακού μάρκετινγκ οι οποίοι θα ενημερωθούν για τις καινοτομίες στο e-Commerce, καθώς και τις επωνυμίες εκείνες που βρήκαν τη συνταγή για επιτυχία.
Το Συνέδριο που φέτος εστιάζεται στο «Online Retail: Redefining eCommerce for Tomorrow» απευθύνεται σε φιλόδοξους επαγγελματίες οι οποίοι αναζητούν τεχνολογικές λύσεις που να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία στον καταναλωτή, ενδυναμώνοντας παράλληλα το brand της επιχείρησης και την αφοσίωση των πελατών.
Συγκεντρώνει τους πρωταγωνιστές στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και του μάρκετινγκ, οι οποίοι παρέχουν πολύτιμες συμβουλές και λύσεις για επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς.
Με την παρουσία τους, οι σύνεδροι θα έχουν τη δυνατότητα αποκτήσουν τα εργαλεία και τη γνώση που χρειάζονται ώστε να είναι έτοιμοι για το μέλλον στο ψηφιακό εμπόριο καθώς και να «εξοπλιστούν» με τις πιο πρόσφατες αναλύσεις και τεχνολογικές λύσεις που θα επηρεάσουν τη μελλοντική τους δραστηριότητα.
Η συμμετοχή τους θα τους επιτρέψει επίσης να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σχετικά με την εμπειρία χρήστη (UX) και τη βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπών (CRO), για να κερδίσουν πελάτες και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Αποτελεί επίσης εξαιρετική ευκαιρία για διερεύνηση τρόπων που οδηγούν σε διεθνή επέκταση και δραστηριοποίηση.
Το συνέδριο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Θα μελετήσει την επιτυχία που προκύπτει μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας για ανάπτυξη δυνατοτήτων των επιχειρήσεων, του επαναπροσδιορισμού του λιανικού εμπορίου μέσω της βέλτιστης εμπειρίας του πελάτη της μεγιστοποίησης του brand και τη αφοσίωσης και εμπιστοσύνης των πελατών.
Εκπρόσωποι εταιρειών που διαπρέπουν στον τομέα, θα παρουσιάσουν τις στρατηγικές τους για την προσέλκυση πελατών και την αύξηση των εσόδων τους, ενώ, ομιλίες θα δώσουν απαντήσεις σχετικά και με το πώς χειρίζεται ο Κύπριος καταναλωτής το ηλεκτρονικό εμπόριο και ποιες πρακτικές μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του.
Η επίδραση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) και της Εικονικής Πραγματικότητας (VR) στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, οι νέες δυνατότητες και εφαρμογές AI στην online αγορά και στην αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη, τα δεδομένα προϊόντων (product data) και τα νέα γύρω από το Social Commerce αποτελούν, επίσης αναπόσπαστο μέρος των συζητήσεων.
Πώς μπορεί να επιτευχθεί η διεθνής δραστηριοποίηση μέσα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική επέκτασης και ποιες είναι οι προκλήσεις (και οι λύσεις) σχετικά με την προστασία των δεδομένων των πελατών, την ανίχνευση απάτης και τις προηγμένες μεθόδους ασφαλείας σε ηλεκτρονικές συναλλαγές; Ξεχωριστές παρουσιάσεις και συζητήσεις θα προβούν σε σχετικές αναλύσεις και τοποθετήσεις.
Blockchain, ψηφιακά πορτοφόλια και άλλες καινοτομίες στον κόσμο των πληρωμών αποτελούν, τέλος, σημαντικό κομμάτι της ημερήσιας ατζέντας και Εμπορίου.
Ποιους αφορά
Το Συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων IT, στελέχη επιχειρήσεων που έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.
Πληροφορίες
Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.
Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.
Κύριος Χορηγός: ECOMMBX
Χορηγοί: Anytime Insurance, G.A.P Vassilopoulos Group, IMR/ University of Nicosia, Jinius by Bank of Cyprus, payabl. , Powersoft
Οργανωτής: ΙΜΗ
Υποστηρικτής: JCC Payments
Στρατηγικός Συνεργάτης: Cyta Business
Coffee Sponsor: Starbucks
Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN News, περιοδικό IN Business, OMEGA Channel, Reporter, SUPER FM
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com