Η Ελληνική Τράπεζα πρωτοπορεί και στον οικονομικό αλφαβητισμό
Δελτίο Τύπου 09:15 - 21 Οκτωβρίου 2024
Ο όρος χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός εμφανίζεται ολοένα και πιο συχνά, καθώς, σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας, η διαχείριση των οικονομικών μας δεν αφορά μόνο το παρόν, αλλά καθορίζει το οικονομικό μας μέλλον και το βιοτικό μας επίπεδο μετά τη συνταξιοδότηση.
Καθημερινά μας κατακλύζουν ειδήσεις για τον πληθωρισμό, τα επιτόκια και τους οικονομικούς δείκτες. Έννοιες, που συχνά δεν κατανοούμε πλήρως, εντούτοις επηρεάζουν σημαντικά τη ζωή μας, το μέλλον μας, και τις αποφάσεις που λαμβάνουμε σχετικά με τα οικονομικά μας.
Ο χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός είναι απαραίτητο εφόδιο για να χρησιμοποιούμε έξυπνα τα χρήματά μας σήμερα και να λαμβάνουμε σωστές αποφάσεις για κάθε μας βήμα: Για να είμαστε σε θέση να αποταμιεύουμε ή να επενδύουμε χρήματα, να αποφεύγουμε παγίδες όπως ο υπερβολικός δανεισμός και φυσικά, να προγραμματίζουμε ενόψει της συνταξιοδότησής μας.
Η Ελληνική Τράπεζα εκπαιδεύει τους πελάτες της
Έχοντας πάντοτε στο επίκεντρο της προσοχής της τους πελάτες της και τις ανάγκες τους, η Ελληνική Τράπεζα αναλαμβάνει πρωτοβουλίες και υποστηρίζει δράσεις, υιοθετώντας μια στρατηγική που στοχεύει στην ενίσχυση της χρηματοοικονομικής τους παιδείας.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Τράπεζα δημιουργεί και προωθεί συχνά βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου παρέχει απλές και κατανοητές συμβουλές και οδηγίες για τη χρήση των εναλλακτικών καναλιών εξυπηρέτησης, καθώς και σημαντικά tips για την προστασία από ηλεκτρονικές απάτες.
Παράλληλα, η Τράπεζα εισάγει τους πελάτες της στα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης, εξοικειώνοντας τους με τη χρήση τους. Το εξειδικευμένο προσωπικό της έχει ως αποστολή να «εκπαιδεύσει» τους πελάτες στη χρήση των ΑΤΜ, του Online Banking και του Hellenic Bank Mobile App.
Επιπλέον, καλώντας δωρεάν στο 8000 9999, οι πελάτες μπορούν να λάβουν εξατομικευμένη βοήθεια και καθοδήγηση μέσω του Κέντρου Επικοινωνίας Πελατών, για τη σωστή χρήση των καρτών και των ηλεκτρονικών καναλιών εξυπηρέτησης.
Hellenic Bank Mobile App: Η τράπεζα στην οθόνη του κινητού
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, το 99% των μεταφορών χρημάτων πραγματοποιείται πλέον μέσω Online Banking. Είναι, συνεπώς, καθοριστικής σημασίας οι πελάτες να μπορούν να διαχειρίζονται ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς τους, να πραγματοποιούν πληρωμές, να αιτηθούν και να λάβουν δάνειο ή να ανοίξουν έναν νέο τραπεζικό λογαριασμό εύκολα και γρήγορα. Όλα αυτά από το κινητό τους, χωρίς την ανάγκη επίσκεψης σε κατάστημα.
Αυτή την εμπειρία προσφέρει το Hellenic Bank Mobile App. Με φιλικό και απλό σχεδιασμό και ενσωματωμένα βιομετρικά χαρακτηριστικά για αυξημένη ασφάλεια, αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τις καθημερινές τραπεζικές ανάγκες των πελατών, προσφέροντας μια εύκολη τραπεζική εμπειρία, οποιαδήποτε στιγμή και από οπουδήποτε.
Tο Contact Pay καθιστά τη διαδικασία αποστολής χρημάτων τόσο απλή όσο η αποστολή ενός SMS.
Παράλληλα, το Hellenic Bank Mobile App δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να απενεργοποιήσουν προσωρινά την κάρτα τους μέσω της λειτουργίας FREEZE, σε περίπτωση που χαθεί ή κλαπεί. Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν εύκολα και γρήγορα να δημιουργήσουν εικονική κάρτα μίας χρήσης για online συναλλαγές.
Τραπεζικές συναλλαγές στη στιγμή
Την ίδια στιγμή, το 88% των καταθέσεων να πραγματοποιούνται πλέον μέσω ΑΤΜ. Έτσι, η Ελληνική Τράπεζα εκσυγχρονίζει το δίκτυο των ΑΤΜ της, προσφέροντας στους πελάτες εύκολες και γρήγορες λύσεις για απλές συναλλαγές, όπως αυτόματες καταθέσεις, όλο το εικοσιτετράωρο. Στις ΑΤΜ νέας γενιάς εντός του καταστήματος ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει σχεδόν όλες τις καθημερινές του συναλλαγές:
- Δωρεάν αναλήψεις και καταθέσεις μετρητών με άμεση πίστωση των συνδεδεμένων λογαριασμών ή της πιστωτικής κάρτας
- Καταθέσεις επιταγών
- Έλεγχο του υπολοίπου και της κατάστασης με τις 10 τελευταίες συναλλαγές (με δυνατότητα εκτύπωσης)
- Μεταφορά χρημάτων μεταξύ συνδεδεμένων λογαριασμών με την κάρτα
- Αλλαγή κωδικού PIN
- Ενεργοποίηση των ειδοποιήσεων SMS για μεγαλύτερο έλεγχο της δραστηριότητας του λογαριασμού και άλλα.