powered by

Wolt: Δέκα χρόνια σε θέση οδηγού στη διανομή φαγητών και προϊόντων

Τα δέκατα γενέθλιά της γιορτάζει φέτος η Wolt, αυξάνοντας με γοργά και σταθερά βήματα το αποτύπωμά της σε επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών, υποστήριξης τοπικών επιχειρήσεων και δημιουργίας ευκαιριών για εισόδημα.

Για μία δεκαετία, η Wolt παραμένει σε θέση οδηγού στον τομέα της διανομής φαγητών και προϊόντων, καθορίζοντας τις εξελίξεις στον τομέα της διανομής αγαθών και προϊόντων. Τα πρώτα βήματα της εταιρείας έγιναν το 2014 στο Ελσίνκι, με την εξέλιξή της να είναι θεαματική. Σήμερα η Wolt δραστηριοποιείται σε 1.000 πόλεις και 28 χώρες.

Με την ευκαιρία των 10 χρόνων παρουσίας της, η Wolt σε συνεργασία με την εταιρεία Copenhagen Economics, παρουσιάζει σημαντικά στοιχεία για το αποτύπωμά της στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται. Όπως προκύπτει από τη σχετική έκθεση, υπό τον τίτλο «A decade delivered»:

- Μέσα σε 10 χρόνια πωλήθηκαν μέσω της Wolt περισσότερα από 130 εκατομμύρια burgers.

- Η μεγαλύτερη αξία παραγγελίας ήταν στα €8.559 και αφορούσε αγορά iPhone, laptop, ρούτερ και καλωδίων.

- Οι πωλήσεις λουλουδιών ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο, ενώ ανάλογες ήταν οι επιδόσεις και για τις παραγγελίες σε προμήθειες για την φροντίδα κατοικίδιων ζώων.

- Αξιοσημείωτο είναι το στοιχείο που αφορά στη μεγαλύτερη διαδρομή για παράδοση παραγγελίας, που έγινε στη διάρκεια της ποδοσφαιρικής διοργάνωσης Euro 2024. Συγκεκριμένα, πρόκειται για διαδρομή 4,000 χλμ, έκταση που διανύθηκε σε επτά χώρες, από Γεωργιανό διανομέα- συνεργάτη της Wolt, ο οποίος οδήγησε από την Γεωργία στη Γερμανία για να παραδώσει μια σημαία της Γεωργίας εκ μέρους των υπαλλήλων της Wolt της χώρας του, στην εθνική ομάδα ποδοσφαίρου της Γεωργίας που συμμετείχε στην διοργάνωση!

wolt102

Στην Κύπρο η Wolt ξεκίνησε την δραστηριότητα της το 2020 και σύντομα απέκτησε παρουσία σε πέντε πόλεις του νησιού. Περισσότερες από 3.500 επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να αυξήσουν τον τζίρο και τις παραγγελίες τους σε συνεργασία με τη Wolt, ενώ πάνω από 2.000 διανομείς συνεργάζονται με την πλατφόρμα. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, οι περισσότερες παραγγελίες πραγματοποιούνται κάθε Παρασκευή, με τη Λεμεσό να είναι η πρώτη πόλη σε αριθμό παραγγελιών σε όλη την Κύπρο, από το 2020 μέχρι σήμερα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μεγαλύτερη σε αξία παραγγελία στην Κύπρο μέσω της Wolt ανήλθε στα €1.796.

Ποια είναι τα δημοφιλέστερα προϊόντα στις παραγγελίες που γίνονται μέσω της Wolt στην κυπριακή αγορά; Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, οι καταναλωτές επιλέγουν φανατικά τον καφέ (και πιο συγκεκριμένα τον freddo espresso), καθώς και εμφιαλωμένο νερό, τυρί και κοτόπουλο για τις παραγγελίες μέσω του Wolt Market.

wolt103

Ο Miki Kuusi, Co-Founder & CEO, Wolt & Head of DoorDash International σε δηλώσεις του χαρακτήρισε απίστευτη την πορεία της τελευταίας δεκαετίας. «Θέλω καταρχάς να ευχαριστήσω τους απίστευτους μας συνεργάτες, τους πελάτες και τις ομάδες της Wolt αλλά και της DoorDash. Είμαστε ευγνώμονες για κάθε επιχείρηση, κάθε παραγγελία και κάθε διανομή που γίνεται μέσω της πλατφόρμας μας. Για εμάς, το να μεγαλώνει η Wolt και να εξελίσσεται σε πλατφόρμα εμπορίου για κάθε περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιτύχουν και να δημιουργήσουν νέες ευκαιρίες εισοδήματος σε γειτονιές σε ολόκληρο τον κόσμο, είναι απίστευτη εμπειρία. Και βρισκόμαστε μόνο στην αρχή, όχι μόνο για την Wolt αλλά και για τη βιομηχανία διανομής. Είμαστε σε ένα στάδιο που ακόμα μαθαίνουμε και ανυπομονώ να δω τι θα πετύχουμε την επόμενη δεκαετία αλλά και πέρα από αυτή», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του ο Γενικός Διευθυντής της Wolt Δημήτρης Καρέλος ανέφερε ότι, τα τελευταία χρόνια η εταιρεία κατάφερε να εδραιωθεί στην Κύπρο και σε άλλες νέες αγορές, κερδίζοντας συνεχώς έδαφος και αντιμετωπίζοντας επιτυχώς τις προκλήσεις. «Στην Κύπρο, οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει την πλατφόρμα από την πρώτη στιγμή δίνοντας μας την ευκαιρία για συνεχή ανάπτυξη και βελτίωση των υπηρεσιών μας. Ως Wolt παραμένουμε προσηλωμένοι στον στόχο μας για εξυπηρέτηση και ικανοποίηση του κοινού όπως κάναμε μέχρι σήμερα, με στόχο πάντα να κάνουμε τις πόλεις μας καλύτερες για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και τους συνεργάτες διανομείς», τόνισε ο κ. Καρέλος.

Δειτε Επισης

Αθρόα συμμετοχή στη 4η Επιστημονική Ημερίδα της Μονάδας Ουρολογικού Καρκίνου του Ογκολογικού Τράπεζας Κύπρου
Το Hope for Children συμμετέχει στην πρωτοβουλία του ECLAG για πρόληψη της κακοποίησης ανηλίκων στον ψηφιακό κόσμο
Η σημασία της βιωματικής μάθησης και της προώθησης της επιχειρηματικής νοοτροπίας στα νέα άτομα
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
«Λευκωσία Μαζί»: Η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λευκωσίας
Παπαστράτος, PMI Science: Πώς θα εξασφαλίσουμε υγιέστερη δημόσια υγεία
Νικόδημος Δαμιανού: Ο «Ιππόδαμος» λειτουργεί, δεν καταρρέει και στηρίζει τη διαδικασία των ΕΟΑ
Η ανανεωμένη ιστοσελίδα του Επιχειρηματικού Συμβουλιού Ηνωμένου Βασιλείου-Κύπρου
Μ. Πελεκάνος: Αναγκαία η προετοιμασία και στρατηγική σκέψη στην καθημερινή διαχείριση των έργων