Powered by

Alphabet: Κάτω των προσδοκιών τα έσοδα από διαφημίσεις στο τρίμηνο

Τα διαφημιστικά έσοδα της Alphabet, μητρικής της Google για το τέταρτο τρίμηνο διαμορφώθηκαν κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street, σύμφωνα με ό,τι ανακοινώθηκε την Τρίτη, καθώς τα υψηλά επιτόκια πιέζουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ.

Η Alphabet έχει δει σκληρό ανταγωνισμό για τις διαφημίσεις από άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το TikTok και το Amazon.com.

Η εταιρεία κατέγραψε διαφημιστικά έσοδα 65,52 δισ. δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο, σε σύγκριση με 59,04 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο έσοδα από διαφημίσεις 66,06 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οι πελάτες της Google έχουν προσπαθήσει να εξορθολογίσουν τις δαπάνες τους στο cloud, πράγματα που επηρέασε την αύξηση των εσόδων. Η εταιρεία έχει επίσης ως πελάτες διάφορες νεοφυείς επιχειρήσεις, για τις οποίες ορισμένοι επενδυτές φοβούνται ότι θα κρατήσουν αυστηρά τις δαπάνες.

Τα συνολικά έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου ανήλθαν σε 86,31 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για έσοδα 85,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.

Δειτε Επισης

Αυστηρότεροι έλεγχοι ασφάλισης πλοίων στα χωρικά ύδατα της Ε.Ε.-Τι απαιτεί η νέα οδηγία
Fitch-Moody’s: Η «εκεχειρία» ΗΠΑ-Κίνας δεν είναι το τέλος του εμπορικού πολέμου-Παραμένουν οι κίνδυνοι για οικονομία
Τα σχέδια των Βρυξελλών για υψηλότερους δασμούς στις ουκρανικές εισαγωγές
Συνεχίζεται η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στη Γερμανία-Περιορίστηκε στο 2,2% τον Απρίλιο
Κίνα: Αύξηση 13% στην παραγωγή οχημάτων το πρώτο τετράμηνο
Ανακάμπτει η τιμή του χρυσού-Παραμένει πάνω από τα $3.000 η ουγγιά
Σε ισχύ η συμφωνία Κίνα-ΗΠΑ για μείωση των δασμών… «Έχουμε πλαίσιο πολύ γερής συμφωνίας»
«Απόβαση» Τραμπ στη Μέση Ανατολή: Υπέγραψε στρατηγική οικονομική συμφωνία με τη Σαουδική Αραβία
ΕΤΑΑ: Οι αμερικανικοί δασμοί πλήττουν την ανάπτυξη Κεντρικής Ευρώπης και Βαλκανίων
ΗΠΑ-Κίνα: Τι περιλαμβάνει η συμφωνία της Γενεύης που αλλάζει τα δεδομένα στο παγκόσμιο εμπόριο