Powered by

Alphabet: Κάτω των προσδοκιών τα έσοδα από διαφημίσεις στο τρίμηνο

Τα διαφημιστικά έσοδα της Alphabet, μητρικής της Google για το τέταρτο τρίμηνο διαμορφώθηκαν κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street, σύμφωνα με ό,τι ανακοινώθηκε την Τρίτη, καθώς τα υψηλά επιτόκια πιέζουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ.

Η Alphabet έχει δει σκληρό ανταγωνισμό για τις διαφημίσεις από άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το TikTok και το Amazon.com.

Η εταιρεία κατέγραψε διαφημιστικά έσοδα 65,52 δισ. δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο, σε σύγκριση με 59,04 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο έσοδα από διαφημίσεις 66,06 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οι πελάτες της Google έχουν προσπαθήσει να εξορθολογίσουν τις δαπάνες τους στο cloud, πράγματα που επηρέασε την αύξηση των εσόδων. Η εταιρεία έχει επίσης ως πελάτες διάφορες νεοφυείς επιχειρήσεις, για τις οποίες ορισμένοι επενδυτές φοβούνται ότι θα κρατήσουν αυστηρά τις δαπάνες.

Τα συνολικά έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου ανήλθαν σε 86,31 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για έσοδα 85,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.

Δειτε Επισης

Lars Klingbeil: Κορυφαία προτεραιότητα η επαναφορά της Γερμανίας σε τροχιά ανάπτυξης
Πάτησε φρένο ο πληθωρισμός στην Τουρκία-Στο 35,1% τον Ιούνιο
JP Morgan: Η στρατηγική της Ελλάδας στις αγορές ομολόγων το β’ εξάμηνο-Οι εκτιμήσεις για την Ευρωζώνη
Επέστρεψαν σε τροχιά ανάπτυξης οι υπηρεσίες στην Ευρωζώνη τον Ιούνιο-Σε υψηλό τριών μηνών ο σύνθετος PMI
Ελβετία: Οριακή άνοδος για τον πληθωρισμό τον Ιούνιο στο 0,1%
UBS: Η ανεξαρτησία της Fed και το κράτος δικαίου των ΗΠΑ σε κίνδυνο
Εμπορικό deal Τραμπ και Βιετνάμ-Δασμοί 20% στις εξαγωγές προς ΗΠΑ, μηδενικοί για αμερικανικά προϊόντα
Σε πορεία δημοσιονομικού εκτροχιασμού η Γαλλία με έλλειμμα ρεκόρ-Προειδοποιήσεις Μοσκοβισί
Θορυβημένη η ΕΚΤ από την ταχεία άνοδο του ευρώ-Φόβοι για ενίσχυση του πληθωρισμού
Ο φιλόδοξος στόχος της Ε.Ε. για το κλίμα-Τα διακυβεύματα και οι εξαιρέσεις