Powered by

Alphabet: Κάτω των προσδοκιών τα έσοδα από διαφημίσεις στο τρίμηνο

Τα διαφημιστικά έσοδα της Alphabet, μητρικής της Google για το τέταρτο τρίμηνο διαμορφώθηκαν κάτω από τις προσδοκίες της Wall Street, σύμφωνα με ό,τι ανακοινώθηκε την Τρίτη, καθώς τα υψηλά επιτόκια πιέζουν τους προϋπολογισμούς μάρκετινγκ.

Η Alphabet έχει δει σκληρό ανταγωνισμό για τις διαφημίσεις από άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το TikTok και το Amazon.com.

Η εταιρεία κατέγραψε διαφημιστικά έσοδα 65,52 δισ. δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο, σε σύγκριση με 59,04 δισ. δολάρια ένα χρόνο νωρίτερα. Οι αναλυτές ανέμεναν κατά μέσο όρο έσοδα από διαφημίσεις 66,06 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οι πελάτες της Google έχουν προσπαθήσει να εξορθολογίσουν τις δαπάνες τους στο cloud, πράγματα που επηρέασε την αύξηση των εσόδων. Η εταιρεία έχει επίσης ως πελάτες διάφορες νεοφυείς επιχειρήσεις, για τις οποίες ορισμένοι επενδυτές φοβούνται ότι θα κρατήσουν αυστηρά τις δαπάνες.

Τα συνολικά έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου ανήλθαν σε 86,31 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι εκτιμήσεων για έσοδα 85,33 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με στοιχεία της LSEG.

Δειτε Επισης

Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ