Γενικό Λογιστήριο: Στο πλαίσιο νομοθετικού/κανονιστικού πλαισίου η διαχείριση ERP

Η ανάπτυξη του Πληροφοριακού Συστήματος (ΠΣ) Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων- Enterprise Resource Planning (ERP), από το στάδιο της συμβασιοποίησης μέχρι και τον τερματισμό της σχετικής σύμβασης, έγινε στο πλαίσιο του ισχύοντος νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου, και λαμβάνοντας υπόψη τη σημαντικότητα του έργου και το δημόσιο συμφέρον, αναφέρει το Γενικό Λογιστήριο (ΓΛ) της Δημοκρατίας, σχολιάζοντας τα ευρήματα της ειδικής έκθεσης για το θέμα που δημοσιοποίησε την Τετάρτη η Ελεγκτική Υπηρεσία.

Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωση σε σχέση με τα συμπεράσματα και συστάσεις της Ελεγκτικής Υπηρεσίας, το ΓΛ αναφέρει πως «ο χρόνος υποβολής των προσφορών είχε παραταθεί συνολικά για περίοδο, πέραν των τριών μηνών, κάτι που θεωρείτο ικανοποιητικό με βάση τις τροποποιήσεις και διευκρινίσεις που είχαν δοθεί από το ΓΛ στο πλαίσιο του διαγωνισμού.

Προσθέτει ότι «πριν από τον καθορισμό των απαιτήσεων για τη διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού, διεξήγαγε έρευνα αγοράς στο πλαίσιο της οποίας έγιναν παρουσιάσεις από τους ενδιαφερόμενους φορείς σχετικά με τις δυνατότητες των συστημάτων τους και οι οποίες λήφθηκαν υπόψη κατά την οριστικοποίηση των απαιτήσεων, έχοντας συνάμα λάβει τεχνική υποστήριξη από εξωτερικούς συμβούλους».   

Αναφέρει επίσης ότι στο πλαίσιο της υλοποίησης της σύμβασης, ο σχεδιασμός του συστήματος έγινε, ως είθισται, σε συνεργασία με τους εξειδικευμένους συμβούλους του αναδόχου και προσθέτει ότι «η διαδικασία της αξιολόγησης των υποβληθείσων προσφορών έγινε με βάση το κανονιστικό πλαίσιο και περιλάμβανε μεταξύ άλλων τη λήψη αναφορών από πελάτες των προσφερόντων».

Επιπλέον, σύμφωνα με το ΓΛ, «κατά την υλοποίηση του έργου, είχε πλήρη αντίληψη των προβλημάτων που κατά καιρούς παρουσιάστηκαν και, ακριβώς λόγω της μεγάλης σημασίας του έργου, επέδειξε την απαιτούμενη ευελιξία και διαχειρίστηκε τα προβλήματα έχοντας ως γνώμονα το δημόσιο συμφέρον και αξιολογώντας σε κάθε περίπτωση τις εναλλακτικές επιλογές, πάντα στο πλαίσιο του ισχύοντος νομικού πλαισίου».

Προσθέτει ότι «με δεδομένο ότι ‘ο Ανάδοχος έχει αποδεδειγμένα αποτύχει να εκπληρώσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις’, όπως σημειώνεται και στην υπό αναφορά Ειδική Έκθεση, λαμβάνει ήδη τα απαραίτητα μέτρα σύμφωνα με τις πρόνοιες της ΚΔΠ 138/2016».

Τέλος, το ΓΛ αναφέρει ότι «μετά τον τερματισμό της υπό αναφορά σύμβασης, λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις που αντιμετωπίστηκαν κατά την υλοποίηση του έργου, προχώρησε στο σχεδιασμό της στρατηγικής για την αναβάθμιση και αντικατάσταση των υφιστάμενων συστημάτων σε σταδιακή βάση με στόχο τη μείωση των κινδύνων κατά το σχεδιασμό, υλοποίηση και εφαρμογή τους».

Δειτε Επισης

Λιμάνι-μαρίνα Λάρνακας: Διαμαρτύρονται για τα τέλη ελλιμενισμού οι ιδιοκτήτες σκαφών-Τι ζητούν από κράτος και δήμο
Πυρ και μανία με Χρύσανθο Σαββίδη οι ιδιωτικές σχολές τριτοβάθμιας εκπαιδεύσης-Σύγκρουση συμφερόντων
ΤΕΠΑΚ: Υποτροφίες για μεταπτυχιακό στη διεθνή διοίκηση τουρισμού και επιχειρήσεων φιλοξενίας
Στην Ελλάδα η Μαρίνα Χατζημανώλη-Συμμετοχή σε εκδηλώσεις και συνάντηση με στελέχη της Royal Caribbean
H Διεθνής Συμβουλευτική Επιτροπή του Αμερικανικού Πανεπιστημίου Βηρυτού-Ο ρόλος και τα ιδρυτικά μέλη
Εκστρατεία Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς για τις διαδικτυακές απάτες
Logistics: Πώς μπορεί η λανθασμένη επιλογή συνεργάτη να πλήξει ανεπανόρθωτα μια εταιρεία
Πλούταρχος Γεωργιάδης: Η ανοχή μας έχει εξαντληθεί και αναμένουμε λύσεις από το κράτος-Τι ζητούν οι φαρμακοποιοί
Δηλώστε συμμετοχή: Το 15ο Συνταξιοδοτικό Φόρουμ έρχεται την 1η Νοεμβρίου
Κινήθηκε σε ανοδική πορεία ο κύκλος εργασιών στην βιομηχανία