Κερδίζοντας τα OTA και τα Tour Ops: Η μάχη για απευθείας κρατήσεις
InBusinessNews 11:10 - 25 Ιανουαρίου 2024
Στον δυναμικό χώρο της ψηφιακής αγοράς η ανταγωνιστικότητα είναι ιδιαίτερα έντονη. Το ίδιο περιβάλλον σκιαγραφείται και στην χώρο της Φιλοξενίας, όπου τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) και οι Tour Operators (Tour Ops) επικεντρώνουν την προσοχή τους στην ανάπτυξη και την κατάκτηση του μεριδίου τους στην αγορά. Η δυναμική τους παρουσία μετασχηματίζει τον τρόπο που οι ταξιδιώτες επιλέγουν και κλείνουν τις διακοπές τους, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί πιέσεις για τις παραδοσιακές μορφές του τουρισμού.
Ένας καίριος παράγοντας που διαμορφώνει την ανταγωνιστική σκηνή είναι η εξέλιξη των τεχνολογικών εφαρμογών. Η έξυπνη χρήση των δεδομένων, η εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης και η συνεχής αναβάθμιση των διαδικτυακών πλατφόρμων αποτελούν κρίσιμα στοιχεία που διαμορφώνουν τον τρόπο που οι εταιρείες ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ταξιδιωτών. Η διαδικτυακή παρουσία, η ευελιξία στις διαδικασίες κράτησης και η εξατομικευμένη εμπειρία των χρηστών αποτελούν πλέον βασικούς παράγοντες επιτυχίας.
Η εξέλιξη αυτή έχει επίσης σημαντικό αντίκτυπο στις πλατφόρμες και ιστοσελίδες των ίδιων των ξενοδοχείων, καθώς αντιμετωπίζουν προκλήσεις εξαιτίας της μείωσης των κρατήσεων. Η αυξανόμενη δύναμη των OTAs και των Tour Ops αποδεικνύει πως οι ταξιδιωτικοί καταναλωτές επικεντρώνονται όλο και περισσότερο σε αυτές τις πλατφόρμες για την εύρεση και κράτηση των διακοπών τους.
Για τα ξενοδοχεία, η ανάγκη για ενίσχυση της διαδικτυακής παρουσίας, τη βελτίωση της ιστοσελίδας τους και τη διαφοροποίηση των προσφορών τους είναι κρίσιμη. Η συμμετοχή σε διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες και η προσφορά ελκυστικών πακέτων μπορεί να αυξήσει την ορατότητα του ξενοδοχείου, ενώ η προσαρμογή των προσφορών σύμφωνα με τις νέες τάσεις μπορεί να προσελκύσει νέους ταξιδιώτες.
Στο πλαίσιο του 45ου Hotel Summit & Exhibition που παρουσιάζει ο ΠΑΣΥΞΕ, ο Andy Whiteside, Director των Digital Communications της 80 DAYS, θα μοιραστεί κορυφαίες συμβουλές και έξυπνα tips για να κερδίσετε τη διαδικτυακή μάχη για την προσοχή των καταναλωτών. Θα επικεντρωθεί στον τρόπο ενίσχυσης των άμεσων κρατήσεων, προτείνοντας στρατηγικές που επιτυγχάνουν αποτελέσματα στον ψηφιακό χώρο. Ο ειδικός, σε μια ομιλία με τίτλο «Beating OTA’s and Tour Ops at their own game: The battle for direct bookings», θα αναλύσει τις πρόσφατες τάσεις στον κλάδο της φιλοξενίας παρέχοντας πρακτικές συμβουλές για την υιοθέτηση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ που θα προσαρμόζεται στις εξελίξεις του αύριο.
Τρεις δεκαετίες εμπειρίας
Με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στη δημοσιογραφία, το branding, το μάρκετινγκ, τη διαφήμιση, τις δημόσιες σχέσεις, τις ψηφιακές επικοινωνίες και την παραγωγή, ο Andy έχει συνεργαστεί με μερικές από τις κορυφαίες διεθνείς επωνυμίες, ξενοδοχεία, spa, εστιατόρια, και εταιρείες ακινήτων. Ως Διευθυντής Ψηφιακών Επικοινωνιών στο 80 DAYS, ο Andy ηγείται των ομάδων μέσων κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργίας περιεχομένου, εργαζόμενος για ένα ευρύ φάσμα πελατών, από παγκόσμιες επωνυμίες πολυτελών ξενοδοχείων έως ανεξάρτητα ακίνητα.
Ο Andy πρωτοστατεί επίσης στο Hotel Social by 80 DAYS, μια ψηφιακή ακαδημία και εκπαιδευτική πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε ειδικά για τις βιομηχανίες ξενοδοχείων, ταξιδιών και φιλοξενίας, σχεδιασμένο να φέρει επανάσταση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό μάρκετινγκ.
Το Συνέδριο-ορόσημο
Διανύοντας ήδη την 45η χρονιά του, το Cyprus Hotel Summit & Exhibition αποτελεί αδιαμφησβήτητα το συνέδριο-ορόσημο στην Κύπρο γύρω από τον ξενοδοχειακό κλάδο και την φιλοξενία. Με το βλέμμα στο μέλλον, το Συνέδριο θα διερευνήσει τις βασικές τάσεις που διαμορφώνουν το τοπίο και τους κρίσιμους παράγοντες επιτυχίας που είναι απαραίτητοι για να επιβιώσουν και να ευδοκιμήσουν τα ξενοδοχεία, σε ένα απρόβλεπτο και ραγδαία μεταλλασσόμενο περιβάλλον.
Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου στο City of Dreams Mediterranean, στη Λεμεσό. Εκεί, όπου οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν μερικά γνωστά ονόματα του κλάδου, να εξερευνήσουν και να ανταλλάξουν ιδέες και να επισκεφθούν τον εκθεσιακό χώρο.
Προσελκύοντας ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη και επαγγελματίες του κλάδου από την Κύπρο και το εξωτερικό, το Συνέδριο θα περιλαμβάνει, ειδικότερα, έκθεση προϊόντων και υπηρεσιών, όπου οι επισκέπτες και οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δικτυωθούν και να εξερευνήσουν τα όσα προσφέρουν εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο τομέα της φιλοξενίας.
Τελετή βράβευσης
Οι συμμετέχοντες θα έχουν ακόμη τη δυνατότητα να παραστούν και στην πρώτη τελετή απονομής βραβείων, καθώς για πρώτη φορά στην ιστορία του, το 45ο Hotel Summit & Exhibition θα τιμήσει βασικούς παράγοντες της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, οι οποίοι έχουν διακριθεί σε διάφορους τομείς της.
Ποιους ενδιαφέρει
Το Συνέδριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, διευθύνοντες συμβούλους και στελέχη ξενοδοχείων και επιχειρήσεων που σχετίζονται με τη φιλοξενία. Από μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες έως boutique hotels, από παραδοσιακά πολυτελή ξενοδοχεία έως νεοφυείς επιχειρήσεις της Gen Z και εναλλακτικά θέρετρα, ο θεσμός υπόσχεται για άλλη μια φορά να αφήσει το στίγμα του στον συναρπαστικό κόσμο της φιλοξενίας.
Για περισσότερες πληροφορίες κάντε κλικ εδώ
Πληροφορίες
Οργανωτής: Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων (ΠΑΣΥΞΕ)
Συντονιστής: ΙΜΗ
Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN, περιοδικό GOLD, περιοδικό ΙΝ Βusiness, Super FM
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com