Νέα συνεργασία των μπουτίκ KULT με τον οίκο Givenchy

Με μία νέα συνεργασία, οι μπουτίκ KULT αφήνουν για ακόμη μία φορά το στίγμα τους στον χάρτη του κυπριακού χώρου της μόδας.

Ο λόγος για τον νέο συνεργάτη των πολυτελών μπουτίκ, τον διεθνούς φήμης οίκο Givenchy, που αρχικά έγινε γνωστός για τα εμβληματικά κοστούμια τα οποία φόρεσε η θρυλική ηθοποιός Audrey Hepburn στις ταινίες «Breakfast at Tiffany» και «Funny Face».

O οίκος έχει γράψει χρυσή ιστορία στον χώρο της μόδας, με τις δημιουργίες του να θεωρούνται αριστουργήματα εποχής και να ξεχωρίζουν για τη διαχρονική κομψότητα και τον τολμηρό χαρακτήρα τους.

Με έδρα το Παρίσι, ο οίκος Givenchy έχει καθιερωθεί ως μία πολυτελής μάρκα με εκλεπτυσμένο στυλ, που δίνει την απαραίτητη προσήλωση στην υψηλή ραπτική και τη δεξιοτεχνία -συνδυάζοντας πλέον μία πιο βιώσιμη προσέγγιση – ενώ ξεχωρίζει για την αβίαστη ικανότητά του να ανατρέπει τα όρια και να καινοτομεί, καλύπτοντας τις ανάγκες και επιθυμίες των πελατών του.

givenchy2

Για την Άνοιξη – Καλοκαίρι 2024 ο οίκος Givenchy τοποθετεί στο επίκεντρο τον αισθησιασμό και την αβίαστη κομψότητα, αφού στη συγκεκριμένη συλλογή, αποπνέει άπλετα ο ρομαντισμός.

Σε πολλές από τις δημιουργίες θα δούμε να κυριαρχεί το φλοράλ μοτίβο, χαρακτηριστικό που το βλέπουμε να επικρατεί στις συλλογές της Άνοιξης. Επιπλέον, στην pre-collection συλλογή, αξίζει να σημειωθεί ότι παρατηρείται η επανάληψη μοτίβων όπως το Snow Leopard, επανεξετάζοντας τις τεχνικές ντραπέ και φέρνοντας στο επίκεντρο ένα φρέσκο μείγμα luxury υλικών.

Ο γοητευτικός διάλογος μεταξύ του Parisian Heritage style και του Californian Cool συνεχίζεται, με αρχέτυπα που είναι εμπνευσμένα από το classic varsity και τα οποία αναδεικνύονται με κεντήματα-μικρά έργα τέχνης, σατέν τοποθετήσεις και 4G shearling.

givenchy3

Με όραμα τη συνεχή εξερεύνηση και την ανατροπή των δεδομένων, ο οίκος Givenchy έχει συνεργαστεί με σημαντικές προσωπικότητες, όπως οι Princess Grace of Monaco, Lauren Bacall, Greta Garbo, Elizabeth Taylor, Jacqueline Kennedy-Onassis και Beyoncé Knowles.

Παράλληλα, συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο αγαπητούς οίκους που εμπιστεύονται μεγάλοι αστέρες του Hollywood, όπως οι Cate Blanchett, Emma Stone, Lady Gaga, Julianne Moore, Julia Roberts και Rooney Mara.

givenchy4

Η συνεργασία του οίκου με την αλυσίδα KULT, έρχεται για να προσφέρει μία ξεχωριστή και premium εμπειρία στους λάτρεις της μόδας, εμπλουτίζοντας την ήδη πλούσια γκάμα των πολυτελών μπουτίκ, η οποία εκπροσωπεί πέραν των 80 brands στο νησί. Η KULT αποτελεί τον αντιπρόσωπο των μεγαλύτερων επώνυμων οίκων ένδυσης και υπόδησης στην Κύπρο.

Το ταξίδι των μπουτίκ ξεκίνησε το 1998, εντός των ξενοδοχείων του Ομίλου Thanos Hotels & Resorts.

Ακολούθως, δημιουργήθηκαν αυτόνομες μπουτίκ σε κεντρικά σημεία σε όλη την Κύπρο και συγκεκριμένα στην οδό Στασικράτους στη Λευκωσία, στο εμβληματικό «One» στη Λεμεσό, στα ξενοδοχεία Almyra, Anassa και στο Minthis Resort στην Πάφο, καθώς και στα τέσσερα νέα flagship καταστήματα στο πολυθεματικό City of Dreams Mediterranean.

Μπορείτε να βρείτε τις δημιουργίες του οίκου Givenchy στην μπουτίκ Kult στο ξενοδοχείο Anassa, με την επαναλειτουργία του ξενοδοχείου τον Μάρτιο, και στο online κατάστημα www.kult.com.cy

Δειτε Επισης

Οι σημαντικότερες εξελίξεις και τα σημαντικά εργασιακά ζητήματα που προώθησε η ΟΕΒ το 2023
Προοπτικές ιαπωνικών επενδύσεων στην Κύπρο στη ψηφιακή τεχνολογία-Οι επαφές Γιώργου Παπαναστασίου
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Living the American Dream
Fooderloo: Ένα καινοτόμο app που μειώνει το food waste και εξοικονομεί χρήματα στις επιχειρήσεις
Ακίνητα: Οι πιο περιζήτητες περιοχές ανά επαρχία-Τι καταδεικνύει έρευνα της Deloitte
Τελεσίγραφο Βαφεάδη στην Kition για την εγγυητική-Προθεσμία δύο ημερών, μετά τα πράγματα θα είναι διαφορετικά
Κώστας Κουμής: Τα τρία αρνητικά δεδομένα της φετινής χρονιάς και η αισιοδοξία για τις επιδόσεις του τουρισμού
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων