powered by

Επιβεβαιώνει τη δυναμική του ο τομέας του στοιχήματος-Αύξηση εσόδων για ακόμη ένα τρίμηνο

Αύξηση κατέγραψαν για ακόμη ένα τρίμηνο τα έσοδα του τομέα του στοιχήματος, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική και τη σταθερή του ανάπτυξη.

Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η Εθνική Αρχή Στοιχημάτων για το τρίτο τρίμηνο του 2023, τα μεικτά έσοδα στοιχήματος αποδεκτών Κλάσης Α (επίγειο στοίχημα) και Κλάσης Β (διαδικτυακό στοίχημα) ανήλθαν στα €259.440.696, καταγράφοντας αύξηση 9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022 (€238.175.857) και αύξηση 35% συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2021 (€192.087.098).

Από το σύνολο των εσόδων των αποδεκτών, τα €70.941.349 αφορούν στους αποδέκτες Κλάσης Α, ενώ τα €188.499.347 αφορούν στους αποδέκτες Κλάσης Β. Τα μεικτά έσοδα αποδεκτών Κλάσης Α αυξήθηκαν κατά 8% συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2022 και κατά 21% συγκριτικά με το τρίτο τρίμηνο του 2021. Τα μεικτά έσοδα αποδεκτών της Κλάσης Β, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023, κατέγραψαν αύξηση σε ποσοστό 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη τριμηνία του 2022 και 41% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2021.

Σε σταθερά ανοδική πορεία κινήθηκαν για μία ακόμη τριμηνία και τα κέρδη των παικτών Κλάσης Α και Β, που ανήλθαν στα €232.011.110, καταγράφοντας αύξηση ύψους 11% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο κατά το 2022 και 38% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2021. Αξίζει να σημειωθεί ότι, το μεγαλύτερο μερίδιο των κερδών και συγκεκριμένα ποσό ύψους €172.726.941 αφορούσε και αυτό το τρίμηνο στους παίκτες Κλάσης Β.

Σε ό,τι αφορά τις αποδοχές στοιχήματος Κλάσης Α και Β ανήλθαν στα €27.429.585, καταγράφοντας μείωση κατά 8%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους (€29.705.139). Συγκεκριμένα, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023, οι αποδοχές στοιχήματος Κλάσης Α ανήλθαν στα €11.657.180 σημειώνοντας μείωση της τάξης του 14% σε σχέση με την αντίστοιχη τριμηνία του 2022, ενώ οι αποδοχές στοιχήματος Κλάσης Β ανήλθαν στα €15.772.406, παρουσιάζοντας μείωση κατά 2% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2022.

Ο συνολικός αριθμός υποστατικών Κλάσης Α κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023 μειώθηκε κατά 2% συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Ειδικότερα, τα αδειοδοτημένα υποστατικά ανέρχονται στα 490 παγκύπρια. Τα περισσότερα εντοπίζονται στη Λευκωσία με 169 υποστατικά και ακολουθούν η Λεμεσός με 140, η Λάρνακα με 88, η Πάφος με 54 και η Αμμόχωστος με 39 υποστατικά.

Σε ό,τι αφορά ακυρώσεις αδειών ή αποσύρσεις αιτήσεων, σημειώθηκε αύξηση κατά 44% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022. Οι εργοδοτούμενοι στα αδειοδοτημένα υποστατικά ανέρχονται στους 1472, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 3%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Οι παράνομες ιστοσελίδες που τέθηκαν σε φραγή αυξήθηκαν κατά 2% συγκριτικά με το δεύτερο τρίμηνο του 2023, καθώς προστέθηκαν στη λίστα συνολικά 339 παράνομες ιστοσελίδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η λίστα με τις παράνομες ιστοσελίδες παροχής υπηρεσιών στοιχήματος αριθμεί πλέον 18.577 ιστοσελίδες.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα και στατιστικά στοιχεία στην ιστοσελίδα της Αρχής: https://nba.gov.cy/i-archi/oikonomika-apotelesmata-posotika-stoicheia/

Δειτε Επισης

Μελέτη για την βιοποικιλότητα στα λατομεία της Κύπρου-Το πρώτο εθνικής κλίμακας ανάλογο εγχείρημα στην Ευρώπη
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συνυπογράφει τη συμφωνία σύμπραξης της EMERGE
Χρυσήλιος Πελεκάνος: Τι έρχεται να κάνει η Drone Destination στην Κύπρο και ο στόχος για απευθείας πτήσεις με Ινδία
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό