Η πορεία της X. A. Παπαέλληνας από το 1929 έως σήμερα-Η ιστορία και οι δραστηριότητες

Η ιστορία της Χ.Α. Παπαέλληνας ξεκινά το 1929 όταν οι αδελφοί Παπαέλληνα-Χριστάκης, Κώστας και Γιώργος-μαζί με τον Γιώργο Δρυμιώτη-, αρχίζουν να δραστηριοποιούνται στην εισαγωγή φαρμάκων.

Έκτοτε η εταιρεία εξελίσσεται συνεργαζόμενη με διεθνείς ηγέτες στον τομέα των φαρμάκων, όπως, Sanofi, Amgen, Servier, Ipsen και Novartis.

2

Το 1948 επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στον κλάδο των καλλυντικών, με την εισαγωγή των προϊόντων της Max Factor στην Κύπρο, γεγονός που απετέλεσε την αρχή μιας καταξιωμένης πορείας στον κόσμο της ομορφιάς.

Ακολουθεί μια σειρά στοχευμένων επιχειρηματικών κινήσεων επέκτασης στους τομείς των προϊόντων φαρμακείου, συμπληρωμάτων διατροφής, καταναλωτικών αγαθών και καλλυντικών.

Το 1997 ο όμιλος επεκτείνεται στο λιανικό εμπόριο. Είναι η χρονιά κατά την οποία ανοίγει τις πόρτες του το πρώτο κατάστημα Beauty Line.

Οι δραστηριότητες του ομίλου σήμερα

Μετά από διαδρομή σχεδόν 100 ετών, ο όμιλος έχει ηγετική θέση στους τομείς που δραστηριοποιείται.

Αυτοί περιλαμβάνουν την προώθηση και διανομή φαρμάκων, προϊόντων φαρμακείου, συμπληρωμάτων διατροφής, καλλυντικών, καταναλωτικών ειδών, καταστήματα λιανικής, καθώς και ολοκληρωμένες υπηρεσίες διακίνησης.

1

Στο ευρύ πεδίο της επιχειρηματικής του λειτουργίας έχει αναπτύξει ισχυρές συνεργασίες με κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες, μάρκες των οποίων αντιπροσωπεύει και διανέμει στην κυπριακή αγορά.

Σήμερα ο όμιλος συνεργάζεται με πέραν των 160 προμηθευτών, απασχολεί πέραν των 600 ατόμων προσωπικό και έχει ετήσιο κύκλο εργασιών €240 εκατ.

Επίσης, έχει ένα δίκτυο πέραν των 40 καταστημάτων σε όλο το νησί, που πρεσβεύουν οι μάρκες, Beauty Line, Holland & Barrett, Yves Rocher, Selekt Beauty και Butterfly Beauty Store.

Συνολικά 220 και πλέον είναι οι μάρκες που αντιπροσωπεύει η επιχείρηση με φάρμακα, προϊόντα φαρμακείου, καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής και καταναλωτικά είδη.

3

4

6

Στρατηγική βιωσιμότητας

Τέσσερις είναι οι πυλώνες της στρατηγικής βιωσιμότητας του ομίλου:

  1. Εμπιστοσύνη πελατών και συνεργατών
  2. Ανάπτυξη και ευημερία του προσωπικού
  3. Προστασία του φυσικού περιβάλλοντος
  4. Προσφορά στην κοινωνία.

Οικονομική και κοινωνική συμβολή

  • Διευθυντικό προσωπικό από την τοπική κοινωνία
  • Υποστήριξη ντόπιων προμηθευτών
  • Δράσεις για την υγεία, την παιδεία και τον αθλητισμό.

Διακρίσεις και πιστοποιήσεις

  • Investors in People Platinum
  • Great Place to Work
  • ISO 14001:2015
  • ISO 9001:2015
  • CYS EN ISO 22000:2018

5

Δειτε Επισης

Οι τελικές θέσεις του Υπ. Εμπορίου για το πλαφόν σε προϊόντα-Τι θεωρείται εύλογο κέρδος και η δυνατότητα του υπουργού
Σε λαχανικά, ψάρια και κρέας οι μεγαλύτερες αυξήσεις τιμών-Μείωση σε κουλούρια, λάδι και αλεύρι
Mall of Cyprus: Ένας χρόνος θετικών αλλαγών μέσω πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης το 2024
Εποχή των Παγετώνων: Ένα μοναδικό ταξίδι στην προϊστορία στο Kings Avenue Mall
Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 50 ετών οι διεθνείς τιμές του καφέ-Ερχονται ανατιμήσεις
Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024