Η πορεία της X. A. Παπαέλληνας από το 1929 έως σήμερα-Η ιστορία και οι δραστηριότητες

Η ιστορία της Χ.Α. Παπαέλληνας ξεκινά το 1929 όταν οι αδελφοί Παπαέλληνα-Χριστάκης, Κώστας και Γιώργος-μαζί με τον Γιώργο Δρυμιώτη-, αρχίζουν να δραστηριοποιούνται στην εισαγωγή φαρμάκων.

Έκτοτε η εταιρεία εξελίσσεται συνεργαζόμενη με διεθνείς ηγέτες στον τομέα των φαρμάκων, όπως, Sanofi, Amgen, Servier, Ipsen και Novartis.

2

Το 1948 επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στον κλάδο των καλλυντικών, με την εισαγωγή των προϊόντων της Max Factor στην Κύπρο, γεγονός που απετέλεσε την αρχή μιας καταξιωμένης πορείας στον κόσμο της ομορφιάς.

Ακολουθεί μια σειρά στοχευμένων επιχειρηματικών κινήσεων επέκτασης στους τομείς των προϊόντων φαρμακείου, συμπληρωμάτων διατροφής, καταναλωτικών αγαθών και καλλυντικών.

Το 1997 ο όμιλος επεκτείνεται στο λιανικό εμπόριο. Είναι η χρονιά κατά την οποία ανοίγει τις πόρτες του το πρώτο κατάστημα Beauty Line.

Οι δραστηριότητες του ομίλου σήμερα

Μετά από διαδρομή σχεδόν 100 ετών, ο όμιλος έχει ηγετική θέση στους τομείς που δραστηριοποιείται.

Αυτοί περιλαμβάνουν την προώθηση και διανομή φαρμάκων, προϊόντων φαρμακείου, συμπληρωμάτων διατροφής, καλλυντικών, καταναλωτικών ειδών, καταστήματα λιανικής, καθώς και ολοκληρωμένες υπηρεσίες διακίνησης.

1

Στο ευρύ πεδίο της επιχειρηματικής του λειτουργίας έχει αναπτύξει ισχυρές συνεργασίες με κορυφαίες πολυεθνικές εταιρείες, μάρκες των οποίων αντιπροσωπεύει και διανέμει στην κυπριακή αγορά.

Σήμερα ο όμιλος συνεργάζεται με πέραν των 160 προμηθευτών, απασχολεί πέραν των 600 ατόμων προσωπικό και έχει ετήσιο κύκλο εργασιών €240 εκατ.

Επίσης, έχει ένα δίκτυο πέραν των 40 καταστημάτων σε όλο το νησί, που πρεσβεύουν οι μάρκες, Beauty Line, Holland & Barrett, Yves Rocher, Selekt Beauty και Butterfly Beauty Store.

Συνολικά 220 και πλέον είναι οι μάρκες που αντιπροσωπεύει η επιχείρηση με φάρμακα, προϊόντα φαρμακείου, καλλυντικά, συμπληρώματα διατροφής και καταναλωτικά είδη.

3

4

6

Στρατηγική βιωσιμότητας

Τέσσερις είναι οι πυλώνες της στρατηγικής βιωσιμότητας του ομίλου:

  1. Εμπιστοσύνη πελατών και συνεργατών
  2. Ανάπτυξη και ευημερία του προσωπικού
  3. Προστασία του φυσικού περιβάλλοντος
  4. Προσφορά στην κοινωνία.

Οικονομική και κοινωνική συμβολή

  • Διευθυντικό προσωπικό από την τοπική κοινωνία
  • Υποστήριξη ντόπιων προμηθευτών
  • Δράσεις για την υγεία, την παιδεία και τον αθλητισμό.

Διακρίσεις και πιστοποιήσεις

  • Investors in People Platinum
  • Great Place to Work
  • ISO 14001:2015
  • ISO 9001:2015
  • CYS EN ISO 22000:2018

5

Δειτε Επισης

Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus
Αντανακλάται στις τιμές η συγκράτηση του πληθωρισμού-Οι μειώσεις που καταγράφει το Παρατηρητήριο
Nicosia Mall: Οι πιο incredible εκπλήξεις και δώρα για τα 6α του γενέθλια
'Ερευνα IMR: Οι δημοφιλείς retailers-Από πού ψωνίζουν πιο συχνά online οι Κύπριοι και πόσα ξοδεύουν