Powered by

Η Tesla «κατεβάζει» την αυτονομία των οχημάτων της

Προς τα κάτω αναθεώρησε τις εκτιμήσεις της για την αυτονομία όλης της γκάμας των οχημάτων της η εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla, μετά την υιοθέτηση ενός νέου, αυστηρότερου νομοθετικού πλαισίου από την κυβέρνηση των ΗΠΑ που έχει στόχο να διασφαλίσει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίας ενημερώνουν επακριβώς για τις πραγματικές επιδόσεις των μοντέλων τους.

Η Tesla υπήρξε ιστορικά "γαλαντόμα” στις εκτιμήσεις της για την αυτονομία των αυτοκινήτων της, δηλαδή για την απόσταση που μπορούν να διανύσουν με μία φόρτιση, προκαλώντας πολλά παράπονα από πελάτες της, σύμφωνα με ορισμένους ειδικούς δοκιμών αυτοκινήτων και σχετική έρευνα που εκπόνησε το Reuters πέρυσι.

Τον Ιούλιο του 2023 το Reuters ανέφερε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία, πριν από μια δεκαετία, δημιούργησε τον αλγόριθμο που ελέγχει τις εκτιμήσεις αυτονομίας στο ταμπλό των οχημάτων της, ο οποίος έδινε υπερβολικά φιλόδοξες προβλέψεις για την εμβέλειά τους μεταξύ των επαναφορτίσεων. Η έρευνα του Reuters αποκάλυψε επίσης ότι η εταιρεία δημιούργησε το 2022 μια μυστική ομάδα για να αντιμετωπίσει τα χιλιάδες παράπονα πελατών της σχετικά με την αυτονομία των οχημάτων τους και να ακυρώνει τα σχετικά ραντεβού τους με την υπηρεσία εξυπηρέτησης.

Αργότερα, η ίδια η εταιρεία αποκάλυψε ότι οι ομοσπονδιακές αρχές απαίτησαν από την αυτοκινητοβιομηχανία να δώσει πληροφορίες για την εμβέλεια των οχημάτων της, στο πλαίσιο έρευνας σε βάρος της.

Πρόσφατα, όμως, μετά την υιοθέτηση από την κυβέρνηση των ΗΠΑ ενός πιο αυστηρού νομοθετικού πλαισίου, η εταιρεία προχώρησε στην αναθεώρηση των εκτιμήσεων αυτονομίας για τις εκδόσεις των μοντέλων X, S, Y και 3, σύμφωνα με τη σύγκριση που πραγματοποίησε το Reuters μεταξύ των στοιχείων που αναφέρονται στον ιστότοπό της και τα αρχειοθετημένα στοιχεία για μοντέλα του 2023 στον σχετικό ιστότοπο της κυβέρνησης των ΗΠΑ.

Ο ιστότοπος της Tesla υπολογίζει τώρα την αυτονομία ενός Model Y Long Range, για παράδειγμα, στα 500 χλμ., τη στιγμή που ο ιστότοπος της της Υπηρεσίας Προστασίας του Περιβάλλοντος (EPA) εξακολουθεί να αναφέρει ότι η αυτονομία του ίδιου μοντέλου ανέρχεται στα 530 χλμ

Οι νέοι κανόνες απαιτούν από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να δοκιμάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) ως προς την αυτονομία οδήγησης και την απόδοση καυσίμου στην "προεπιλεγμένη" λειτουργία οδήγησης - αυτή που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο όταν ο οδηγός το θέτει σε λειτουργία για πρώτη φορά. Πολλά σύγχρονα οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των Teslas, προσφέρουν επιλογές οδήγησης που επιτρέπουν στο όχημα να μεγιστοποιήσει είτε την απόδοση είτε την ισχύ του.

Εάν ένα αυτοκίνητο δεν έχει προεπιλεγμένη ή τυπική λειτουργία οδήγησης, τότε η EPA απαιτεί από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πραγματοποιούν δοκιμές τόσο για τον βέλτιστο όσο και για τον πιο απαιτητικό τρόπο οδήγησης.

Η Telsa δεν απάντησε σε αιτήματα για σχόλια σχετικά με τις μειώσεις εκτίμησης εμβέλειας, τον νέο κανόνα EPA ή αν είχε χρησιμοποιήσει στο παρελθόν τη λειτουργία Chill Mode ή οποιαδήποτε ρύθμιση με βάση την απόδοση, κατά τη διάρκεια των δοκιμών της για τον προσδιορισμό της αυτονομίας οδήγησης.

Δειτε Επισης

Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση
Γερμανία: Ταχύτερη η συρρίκνωση στον ιδιωτικό τομέα-«Αγκάθι» οι υπηρεσίες
Bitcoin: Ο «βασιλιάς» των cryptos φλερτάρει με τα $100.000
Εκτίμηση αναλυτών: Γεωπολιτικά και δασμοί θα φέρουν απόλυτη ισοτιμία μεταξύ ευρώ και δολαρίου το 2025
Βιλερουά: Δεν βλέπει μεγάλο πληθωριστικό «χτύπημα» από τους δασμούς του Τραμπ
Τι σημαίνει η επιστροφή Τραμπ για τις αποδόσεις των ομολόγων και τα νομίσματα
Bitcoin: Έσπασε το φράγμα των 95.000 δολαρίων λόγω του «φαινομένου Τραμπ»
Βρετανία: Απροσδόκητη αύξηση του πληθωρισμού στο 2,3% τον Οκτώβριο
Morgan Stanley: Φρένο στην ανάπτυξη και πληθωρισμός από τους δασμούς Τραμπ