Powered by

Μελέτη για αναβάθμιση της ψηφιακής παρουσίας της Πάφου ως τουριστικού προορισμού

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας (ΕΤΑΠ) Πάφου συνεχίζει και το 2024 την υλοποίηση δράσεων αναβάθμισης της ψηφιακής παρουσίας της Πάφου ως προορισμού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Εταιρείας, με στόχο την ολιστική προσέγγιση του ζητήματος, αυτή προγραμματίζει εντός Μαρτίου την έναρξη υλοποίησης μελέτης /αξιολόγησης του επιπέδου της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού.

Στη συνέχεια θα αξιοποιήσουν τα ευρήματα για να χαράξουν την νέα στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και θα προτείνουν διάφορες εισηγήσεις σε επαρχιακό επίπεδο αλλά και κεντρικά στο κράτος.

Στόχος, προστίθεται στην ανακοίνωση, είναι η ριζική αναβάθμιση του επιπέδου της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού, των επιχειρήσεων και όλων των συμβαλλόμενων στην τουριστική βιομηχανία.

Παράλληλα ως προορισμός συνεχίζει η ΕΤΑΠ Πάφου «επενδύουμε στην επέκταση του θεσμού των έξυπνων πινακίδων (QR) με τη φάση 5, με τη δημιουργία περίπου επιπρόσθετων 25 πινακίδων που περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών πληροφόρησης σε 5 γλώσσες, ακουστική ξενάγηση, πλούσια κείμενα, και φωτογραφικό υλικό , video, 360 περιήγηση, κ.ά.».

Επιπρόσθετα σημειώνει συνεχίζουν μαζί με ξενοδόχους, Hermes Αirports και Ελληνική Τράπεζα για τρίτη συνεχή χρονιά στην επένδυση πέραν των €220,000 σε ολόχρονη ψηφιακή εκστρατεία σε αγορές προτεραιότητας έτσι, ώστε η Πάφος να περιλαμβάνεται στις πρώτες επιλογές ταξιδιών το 2024 και ενισχύουν περαιτέρω την αναβάθμιση του ψηφιακού υλικού και εργαλείων που διαθέτει ο προορισμός.

Στο πρώτο τετράμηνο αναμένεται να λανσάρουν, όπως αναφέρεται, την ολοκληρωμένη έξυπνη εφαρμογή ανάδειξης του Μύθου της Θεάς Αφροδίτης, η οποία περιλαμβάνει τεχνολογικές καινοτομίες επαυξημένης πραγματικότητας κ.α, ενώ παράλληλα εξετάζουν την υιοθέτησή τεχνολογιών ΑΙ (Αrtificial Ιntelligence) στις υπηρεσίες του προορισμού μαζί με ομάδα συνεργατών.

Η Πάφος ως προορισμός, συνεχίζει η ΕΤΑΠ, έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να επιτύχει σημαντική παρουσία στο ψηφιακό περιβάλλον, προσαρμόζεται στις ανάγκες των μεμονωμένων επισκεπτών του σήμερα και επενδύει συστηματικά σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμες πρακτικές ως μέρος της στρατηγικής της, ώστε να συνεχίσει να ανταγωνίζεται επάξια ηχηρά ονόματα στην παγκόσμια τουριστική αρένα.

Δειτε Επισης

«Η Κυβέρνηση θα συνεχίσει να εφαρμόζει πειθαρχημένη οικονομική πολιτική-Στόχος η συνέχιση των αναβαθμίσεων»
Ικανοποίηση Μάκη Κεραυνού για την διπλή αναβάθμιση από Moody’s-«Αποτέλεσμα συνετούς πολιτικής»
Ν. Χριστοδουλίδης: Ανοίγει τον δρόμο για σημαντικές προοπτικές και πιο δυναμική ανάπτυξη η νέα αναβάθμιση(vid)
Διπλή αναβάθμιση και σε επενδυτική βαθμίδα Α από Moody's μετά από 13 χρόνια η Κύπρος-Τι αντανακλά η αξιολόγηση
Προβληματική η εναλλαξιμότητα του διοικητικού και γραμματειακού προσωπικού στο δημόσιο-Αναζητούνται λύσεις
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ