Powered by

Μελέτη για αναβάθμιση της ψηφιακής παρουσίας της Πάφου ως τουριστικού προορισμού

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας (ΕΤΑΠ) Πάφου συνεχίζει και το 2024 την υλοποίηση δράσεων αναβάθμισης της ψηφιακής παρουσίας της Πάφου ως προορισμού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Εταιρείας, με στόχο την ολιστική προσέγγιση του ζητήματος, αυτή προγραμματίζει εντός Μαρτίου την έναρξη υλοποίησης μελέτης /αξιολόγησης του επιπέδου της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού.

Στη συνέχεια θα αξιοποιήσουν τα ευρήματα για να χαράξουν την νέα στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και θα προτείνουν διάφορες εισηγήσεις σε επαρχιακό επίπεδο αλλά και κεντρικά στο κράτος.

Στόχος, προστίθεται στην ανακοίνωση, είναι η ριζική αναβάθμιση του επιπέδου της ψηφιακής παρουσίας του προορισμού, των επιχειρήσεων και όλων των συμβαλλόμενων στην τουριστική βιομηχανία.

Παράλληλα ως προορισμός συνεχίζει η ΕΤΑΠ Πάφου «επενδύουμε στην επέκταση του θεσμού των έξυπνων πινακίδων (QR) με τη φάση 5, με τη δημιουργία περίπου επιπρόσθετων 25 πινακίδων που περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών πληροφόρησης σε 5 γλώσσες, ακουστική ξενάγηση, πλούσια κείμενα, και φωτογραφικό υλικό , video, 360 περιήγηση, κ.ά.».

Επιπρόσθετα σημειώνει συνεχίζουν μαζί με ξενοδόχους, Hermes Αirports και Ελληνική Τράπεζα για τρίτη συνεχή χρονιά στην επένδυση πέραν των €220,000 σε ολόχρονη ψηφιακή εκστρατεία σε αγορές προτεραιότητας έτσι, ώστε η Πάφος να περιλαμβάνεται στις πρώτες επιλογές ταξιδιών το 2024 και ενισχύουν περαιτέρω την αναβάθμιση του ψηφιακού υλικού και εργαλείων που διαθέτει ο προορισμός.

Στο πρώτο τετράμηνο αναμένεται να λανσάρουν, όπως αναφέρεται, την ολοκληρωμένη έξυπνη εφαρμογή ανάδειξης του Μύθου της Θεάς Αφροδίτης, η οποία περιλαμβάνει τεχνολογικές καινοτομίες επαυξημένης πραγματικότητας κ.α, ενώ παράλληλα εξετάζουν την υιοθέτησή τεχνολογιών ΑΙ (Αrtificial Ιntelligence) στις υπηρεσίες του προορισμού μαζί με ομάδα συνεργατών.

Η Πάφος ως προορισμός, συνεχίζει η ΕΤΑΠ, έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να επιτύχει σημαντική παρουσία στο ψηφιακό περιβάλλον, προσαρμόζεται στις ανάγκες των μεμονωμένων επισκεπτών του σήμερα και επενδύει συστηματικά σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμες πρακτικές ως μέρος της στρατηγικής της, ώστε να συνεχίσει να ανταγωνίζεται επάξια ηχηρά ονόματα στην παγκόσμια τουριστική αρένα.

Δειτε Επισης

Κομισιόν: Σε εξέλιξη η διαδικασία αναθεώρησης Κανονισμού της Ε.Ε. για χειραποσκευές-«Δεν είναι η τελευταία λέξη»
Στρατηγική συνεργασία Zela Aviation-Δήμου Σκύρου...Η δέσμευση που επιβεβαιώνει η εταιρεία
Wizz Air: Στην κορυφή της κατάταξης για τις χαμηλότερες εκπομπές μεταξύ μεγάλων αεροπορικών εταιρειών το 2024
Παγκόσμια τουριστική έκρηξη-Γιατί τα ταξίδια γίνονται η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη
Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια