Ακόμα ένα mall έρχεται στη Λεμεσό-Οι μεγαλομέτοχοι πίσω από το νέο εμπορικό κέντρο

Τεράστιες προοπτικές διαβλέπουν οι λιανέμποροι στη ραγδαίως αναπτυσσόμενη αγορά της Λεμεσού.

Την ώρα που στα σκαριά βρίσκονται αφενός η επέκταση του My Mall Limassol, στο Ζακάκι και αφετέρου η δημιουργία νέου mall (Mall of Limassol) από την Atterbury, στη Μέσα Γειτονιά, ταυτόχρονα αναζωπυρώνονται οι εξελίξεις σχετικά με την ανέγερση ενός καινούργιου εμπορικού κέντρου εντός του Δήμου Αγίου Αθανασίου.

Η ανατολική Λεμεσός πρόκειται να αποκτήσει ακόμα ένα νέο mall, το οποίο έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες κατοίκων και επισκεπτών των δήμων και κοινοτήτων της περιοχής.

Σε τεμάχια του Παπαντωνίου στη Λινόπετρα
Η νέα μεγάλη επένδυση στο λιανεμπόριο θα υλοποιηθεί σε τεμάχια πλησίον του κυκλικού κόμβου Λινόπετρας, στην περιοχή Jumbo, εντός του Δήμου Αγίου Αθανασίου. Τα τεμάχια συνολικής έκτασης που αγγίζει τα 45.000 τ.μ. ανήκουν σε μεγάλο βαθμό στην αλυσίδα υπεραγορών Παπαντωνίου.

Όπως πληροφορείται το InBusinessNews, σε εξέλιξη βρίσκεται η κατάθεση των αρχιτεκτονικών σχεδίων και των σχετικών μελετών που αποτελούν προϋπόθεση για τη δημιουργία του νέου εμπορικού κέντρου, ενώ εκκρεμεί η έκδοση των απαιτούμενων αδειών προκειμένου να προχωρήσει το φιλόδοξο πρότζεκτ.

Οι μεγαλομέτοχοι Nicosia Mall πίσω από το πρότζεκτ
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, πίσω από το νέο εμπορικό εγχείρημα βρίσκεται η βασική μετοχική ομάδα του Nicosia Mall και οι Υπεραγορές Παπαντωνίου.

Υπενθυμίζεται ότι οι μεγαλομέτοχοι του εμπορικού κέντρου της Λακατάμιας είναι η Athienitis Contractors (33,5%), ο Όμιλος Ζορπά (16,9%), ο Όμιλος Voici La Mode (15,06%), η Classmark Holdings Limited (11%), η Morissona Holdings Limited (11%), η PHC Franchised Restaurants (9,41%) και η Υπεραγορά Αθηαινίτης (3,76%).

Η αξία της περιοχής
Η περιοχή, η οποία επιλέχθηκε, για την ανέγερση του νέου εμπορικού κέντρου της Λεμεσού δεν είναι καθόλου τυχαία, καθώς προσφέρει εύκολη πρόσβαση από τον αυτοκινητόδρομο και πρόκειται να διευκολύνει τους κατοίκους και τους επισκέπτες των ανατολικών δήμων και κοινοτήτων της πόλης.

Η μείξη των brands και των tenants θα γίνει με γνώμονα την ικανοποίηση τόσο των αποκαλούμενων ως αριστοκρατικών περιοχών της Λεμεσού, στις οποίες τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιούνται εταιρείες τεχνολογίας και forex, όσο και του πληθυσμού των γύρω περιοχών.

Ουσιαστικά, αναμένεται να δημιουργηθεί ένα εμπορικό κέντρο αφενός με luxury brands και αφετέρου με γνωστές προσιτές μάρκες του λιανεμπορίου.

Η υλοποίηση μίας τέτοιας επένδυσης πρόκειται να αλλάξει άρδην τα δεδομένα του λιανεμπορίου, στη Λεμεσό, ανακατανέμοντας την πίτα της επισκεψιμότητας και των τζίρων στα malls της πόλης.

Δειτε Επισης

Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο
Πλαφόν στο νερό... Λογικό περιθώριο κέρδους, να προστατεύεται ο καταναλωτής-Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο
Οι μάρκες που πρωταγωνίστησαν το 2024 στην κυπριακή αγορά αυτοκινήτων
Αύξηση 9,1% στις εγγραφές οχημάτων το 2024-Στο 4% το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων
Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι δασμοί Τραμπ ωθούν τους προμηθευτές να επανεξετάσουν τα σχέδια παραγωγής
Barcode: Η τεχνολογία που μεταμόρφωσε το παγκόσμιο εμπόριο εξελίσσεται-Ποιες αλλαγές έρχονται