Γιώργος Πέτρου: Η αγορά φρέσκου γάλακτος, το νέο εργοστάσιο και η ανάπτυξη της Αλάμπρα(pics)

Τους λόγους για τους οποίους η γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ αποφάσισε και εισήλθε και στην αγορά φρέσκου κυπριακού γάλακτος, επεξηγεί ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της εταιρείας, Γιώργος Πέτρου, τονίζοντας πως κρίνοντας από τα μέχρι στιγμής στοιχεία, ο κόσμος αγκάλιασε και αυτή την προσπάθεια της εταιρείας.

Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, o κ. Πέτρου αναφέρεται στο νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Αλάμπρα, μια επένδυση πέραν των 10 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία-όπως επισημαίνει- με σεβασμό στο περιβάλλον, εγγυάται τη σταθερή ποιότητα, την ασφάλεια και τη φρεσκάδα των προϊόντων της εταιρείας.

082A5185

Επισημαίνοντας πως η ανάπτυξη της Αλάμπρα οφείλεται στην αφοσίωσή της στον διαχρονικό της στόχο, και συγκεκριμένα τη συνεχή εξέλιξη της ποιότητας των προϊόντων της, ο Γιώργος Πέτρου υποδεικνύει ότι τα παραδοσιακά της προϊόντα αποτελούν τον πυρήνα της. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει, σημαντική είναι και η ανάπτυξη των προϊόντων που προσφέρει με βάση τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.

Σκιαγραφόντας την εικόνα του τομέα της γαλακτοβιομηχανίας γενικότερα, ο κ. Πέτρου σημειώνει πως εξαιτίας του πληθωρισμού, ο οποίος οφείλεται κατά κύριο λόγο στον πόλεμο στην Ουκρανία, ο τομέας βρίσκεται σε μια περίοδο πρωτόγνωρη και δύσκολη. Για να σημειώσει πως οι προκλήσεις δεν αφορούν μόνο την κυπριακή αγορά, αλλά και την παγκόσμια αγορά και κατ’ επέκταση την κυπριακή οικονομία.

Ακολουθεί πιο κάτω η συνέντευξη του ιδρυτή και γενικού διευθυντή της Γαλακτοβιομηχανίας Αλάμπρα στο InBusinessNews:

Η είσοδος στην αγορά του φρέσκου γάλακτος

Μετά από 40 χρόνια καθ’ όλα πετυχημένης πορείας στην τομέα της γαλακτοβιομηχανίας, η εταιρεία σας εισήλθε πρόσφατα και στην αγορά του φρέσκου γάλακτος. Πώς προέκυψε αυτή η στρατηγική απόφαση και ποιοι ήταν οι λόγοι για τους οποίους την λάβατε;

Η γαλακτοβιομηχανία μας γεννήθηκε με το φρέσκο γάλα, το οποίο ήταν το βασικό μας συστατικό για την παραγωγή όλων των τυροκομικών μας προϊόντων.

Διαχρονικά, ο οργανισμός μας στοχεύει στη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη, γι’ αυτό μελετήσαμε την αγορά και είδαμε ότι οι καταναλωτές είχαν ανάγκη από ακόμα μια επιλογή φρέσκου γάλακτος.

082A5115

Αποκτώντας κατά τη διάρκεια των χρόνων την απαραίτητη τεχνογνωσία στην επεξεργασία γάλακτος, λανσάραμε το νέο Φρέσκο Κυπριακό γάλα ΑΛΑΜΠΡΑ. Βεβαίως, σημαντικό ρόλο στην απόφασή μας διαδραμάτισαν οι παροτρύνσεις που είχαμε από τους ίδιους τους καταναλωτές, καθώς και η εμπιστοσύνη των πελατών μας.

Κρίνοντας από τα μέχρι στιγμής στοιχεία που έχουμε ενώπιόν μας, ο κόσμος αγκάλιασε και αυτή μας την προσπάθεια.

082A5152

Αντιλαμβανόμαστε πως η νέα μονάδα παραγωγής και εμφιάλωσης φρέσκου γάλακτος που εγκαινιάσατε πρόσφατα, αποτελεί-πέραν των άλλων- και ένα σημαντικό ορόσημο για την ευρύτερη αναπτυξιακή στρατηγική σας. Πείτε μας για αυτή τη νέα μονάδα…

Το νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιό μας έχει τη δυνατότητα παστερίωσης και εμφιάλωσης γάλακτος, εμφιάλωσης χυμού και άλλων ροφημάτων.

Είναι μια μεγάλη επένδυση, πέραν των 10 εκατομμυρίων ευρώ, βάσει ευρωπαϊκών προδιαγραφών και με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό, που με σεβασμό στο περιβάλλον, εγγυάται τη σταθερή ποιότητα, την ασφάλεια και τη φρεσκάδα των προϊόντων μας γενικότερα.

082A5166

Τα επόμενα αναπτυξιακά πλάνα

Μετά την είσοδό σας και στην αγορά φρέσκου γάλακτος, να αναμένουμε και νέες αναπτυξιακού χαρακτήρα κινήσεις με ενδεχόμενα καινούργια προϊόντα; Και αν ναι, μπορείτε να μας δώσετε ένα στίγμα των σχεδιασμών σας;

Η ανάπτυξη της γαλακτοβιομηχανίας μας οφείλεται στην αφοσίωσή μας στον διαχρονικό μας στόχο. Πιο συγκεκριμένα, τη συνεχή εξέλιξη της ποιότητας των προϊόντων μας, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των πελατών μας και φυσικά στη διασφάλιση ενός ασφαλούς και υγιούς περιβάλλοντος για τους εργαζόμενούς μας.

Επί καθημερινής βάσεως, περισσότερα από 250 άτομα εργαζόμαστε για να προσφέρουμε ποιοτικά και φρέσκα προϊόντα σε 40 χώρες ανά το παγκόσμιο.

Το κύριο εξαγώγιμο προϊόν μας είναι το χαλλούμι, ένα προϊόν στο οποίο επενδύσαμε από την πρώτη μέρα ίδρυσής μας και το οποίο προάγει και προωθεί την κουλτούρα και την παράδοσή μας στο εξωτερικό.

DSC_4392

Ωστόσο, πέρα από το χαλλούμι, η εταιρεία μας συνέχισε συνεχώς να εξελίσσεται αυτά τα 41 χρόνια, καταφέρνοντας σήμερα να παράγει και να διανέμει μια γκάμα προϊόντων με πέραν των 300 κωδικών, καλύπτοντας τις ανάγκες και διατροφικές συνήθειες των σύγχρονων και ολοένα πιο απαιτητικών καταναλωτών μας, με νέα και καινοτόμα προϊόντα.

Αδιαμφισβήτητα, η γαλακτοβιομηχανία μας θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα εργαζόμαστε αφοσιωμένοι, για να προσφέρουμε νέα προϊόντα και νέες κατηγορίες στην αγορά.

Οι προκλήσεις για τον τομέα

Πώς θα σκιαγραφούσατε την σημερινή εικόνα του τομέα στον οποίο δραστηριοποιείστε; Πόσο ανταγωνιστικό είναι το περιβάλλον και ποιες είναι οι σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζετε;

Εξαιτίας του πληθωρισμού, ο οποίος οφείλεται κατά κύριο λόγο στον πόλεμο στην Ουκρανία, βρισκόμαστε σε μια περίοδο πρωτόγνωρη και δύσκολη. Οι αυξημένες τιμές του γάλακτος και γενικά των πρώτων υλών, αλλά και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός του χαλλουμιού που αντιμετωπίζουμε από ξένες χώρες με το υποκατάστατο κυπριακό τυρί, επηρεάζει αρνητικά το δικό μας εθνικό προϊόν.

Οι προκλήσεις δεν αφορούν μόνο την κυπριακή αγορά, αλλά και την παγκόσμια αγορά και κατ’ επέκταση την κυπριακή οικονομία. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο να υπάρξει εθνική συμπόρευση από όλους τους εμπλεκομένους, προκειμένου να διασφαλίσουμε το παραδοσιακό μας τυρί που είναι η κινητήρια δύναμη για την τυροκομία, την κτηνοτροφία και τη γεωργία της Κύπρου.

DSC_4633

Η αγορά του Ισραήλ: Προοπτικές και ευκαιρίες

Τι σημαίνει για την γαλακτοβιομηχανία της Κύπρου η πρόσφατη εξαγγελία του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου περί ανοίγματος της ισραηλινής αγοράς για τα γαλακτοκομικά προϊόντα από την χώρα μας;

Η ισραηλινή αγορά είναι μια μεγάλη και σημαντική αγορά, με γεωγραφική θέση ιδιαίτερα ευνοϊκή για τη χώρα μας, λόγω της εγγύτητάς μας.

Η εξαγγελία του πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου για τον τομέα της γαλακτοβιομηχανίας τόσο στην Κύπρο, όσο και στην Ελλάδα και η τυχόν ανάπτυξη εξαγωγών σε αυτή την αγορά, θα είναι μια σημαντική ενίσχυση και για τον τομέα των εξαγωγών και γενικότερα για την οικονομία της χώρας μας.

Με μια δομημένη στρατηγική, θεωρώ ότι μπορούμε να επιτύχουμε την προώθηση των κυπριακών γαλακτοκομικών προϊόντων και στην αγορά του Ισραήλ.

Η εμφύλια διαμάχη για το χαλλούμι ΠΟΠ

Βρισκόμαστε περίπου ένα χρόνο μετά την καταχώρηση του χαλλουμιού ως προϊόν Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης (Π.Ο.Π.). Ωστόσο, βλέπουμε κατά καιρούς να αναφύονται διάφορες διαφωνίες και προσεγγίσεις ανάμεσα στους εμπλεκόμενους. Πού πραγματικά βρισκόμαστε σήμερα και πώς προχωρά αυτή η κατά τα άλλα ιδιαιτέρως θετική για την χώρα μας εξέλιξη;

Δυστυχώς, οι διαφωνίες που υπάρχουν μεταξύ των εμπλεκομένων δεν βοηθούν στην υπόθεση του Φακέλου για κατοχύρωση του χαλλουμιού ως Π.Ο.Π της Κύπρου.

Όσοι είμαστε μέρος αυτής της βιομηχανίας αντιλαμβανόμαστε ότι πρόκειται για μια εμφύλια διαμάχη, την οποία προ ετών είχα προβλέψει και για την οποία είχα εκ των προτέρων προειδοποιήσει, καθώς η έλλειψη εθνικής συμφωνίας στα θέματα που αφορούν την παραγωγή και προώθηση του χαλλουμιού, θα μας οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια στο σημείο που είμαστε σήμερα.

DSC_4653

Το χαλλούμι είναι ένα κυπριακό προϊόν, το 2ο μεγαλύτερο εξαγωγικό μας προϊόν, για το οποίο πρέπει όλοι μαζί να δουλέψουμε προκειμένου να διαμορφώσουμε μία στρατηγική προώθησής του. Ευελπιστώ ότι όλοι θα αναλογιστούν το Εθνικό συμφέρον, ώστε να διατηρήσουμε αλλά και να εκμεταλλευτούμε τις προοπτικές ανάπτυξης του χαλλουμιού.

Διαχρονική μας θέση είναι η όποια εξέλιξη να μη θέτει σε κίνδυνο ούτε ένα κιλό από τις εξαγωγές χαλλουμιών και να μη χυθεί ούτε ένα λίτρο γάλα από κανένα κτηνοτρόφο.

«Μπροστά χωρίς να ξεχνάμε από πού αρχίσαμε»

Εν κατακλείδι, πώς θα οριοθετούσατε τις προοπτικές του κλάδου της κυπριακής γαλακτοβιομηχανίας και πώς η «Αλάμπρα» σκοπεύει να κινηθεί προς αξιοποίηση αυτών των προοπτικών;

Εμείς, ως γαλακτοβιομηχανία ΑΛΑΜΠΡΑ, θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε για να προσφέρουμε προϊόντα υψηλής ποιότητας με αγνές πρώτες ύλες, με σεβασμό στην ποιότητα, στον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Τα παραδοσιακά μας προϊόντα αποτελούν τον πυρήνα μας, ωστόσο σημαντική είναι και η ανάπτυξη των προϊόντων που προσφέρουμε με βάση τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή.

Το moto μας πάντα θα είναι η αφοσίωσή μας στην ποιότητα, στην παράδοση και στον άνθρωπο, προχωρώντας μπροστά χωρίς να ξεχνάμε από πού αρχίσαμε. Και με αυτό πορευόμαστε και αναπτύσσουμε τόσο τον δικό μας οργανισμό, αλλά και τη βιομηχανία της Κύπρου.

Δειτε Επισης

Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανταμείβουν τους πελάτες τους με πολυτελή πιάτα MasterChef
Το βραβείο Red Dot Design 2024 στο νέο Hyundai Santa Fe
Μειώθηκαν στο μισό τα έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ
Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση