Powered by

Louis: Πληθωρισμός και επιτόκια έφεραν ζημιές

Ενοποιημένη καθαρή ζημιά μετά τη φορολογία ύψους €14,8 εκατ. ανακοίνωσε για το πρώτο εξάμηνο του 2023 η Louis Plc σε σύγκριση με ζημιά €14,2 εκατ. κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με τη ζημιά να καταγράφει αύξηση €0,6 εκατ.

Στην ενδιάμεση ενοποιημένη έκθεση διαχείριση της εταιρείας τονίζεται ότι η καθαρή ζημιά οφείλεται κυρίως στη συνεχιζόμενη αύξηση του κόστους βασικών αγαθών και υπηρεσιών, αλλά και του κόστους προσωπικού, στην αύξηση των καθαρών εξόδων χρηματοδότησης ύψους €1,6 εκατ. λόγω των συνεχών αυξήσεων των επιτοκίων των τραπεζών, καθώς επίσης στη μείωση εσόδων από αναβαλλόμενη φορολογία για την περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ύψους €0,7 εκατ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Αυξημένος τζίρος
Ο κύκλος εργασιών για την περίοδο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2023 ήταν €40,3 εκατ. σε σύγκριση με €32,5 εκατ. κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2022, παρουσιάζοντας αύξηση κατά €7,8 εκατ. ή σε ποσοστό 24,2%.

Προοπτικές 2023
Με βάση τα σημερινά δεδομένα και τις οικονομικές προβλέψεις, τα αποτελέσματα του Συγκροτήματος για το δεύτερο εξάμηνο που παραδοσιακά είναι κερδοφόρο, αναμένεται να παρουσιάσουν αυξημένη κέρδη σε σχέση με τα κέρδη κατά την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Για ολόκληρο το 2023, τα αποτελέσματα αναμένεται να είναι ζημιογόνα παρουσιάζοντας, όμως, σημαντική βελτίωση σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2022.

Δειτε Επισης

Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Ακυρώσεις και τροποποιήσεις πτήσεων της AEGEAN και της Olympic Air στις 28 Φεβρουαρίου
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Βράβευση Δημήτρη και Βασίλη Νικολαίδη, Co-CEOs της Wavemaker Hospitality-Πρωτοπόροι στον τομέα της φιλοξενίας
Δ. Νικολαΐδης: H ιστορία επιτυχίας της Wavemaker Hospitality και τα μηνύματα προς τον κόσμο της φιλοξενίας
Βραβείο «Leader in Hospitality-Investor/Entrepreneur Award» στον Roni Aloni
Leaders in Hospitality Awards: Βραβείο στην TUI Group
Π. Γιαννούδης: Τα σημαντικότερα «mega-trends» που επηρεάζουν τη βιομηχανία της φιλοξενίας
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Ο. Γεωργουτσάκου: Οι προκλήσεις και τι πρέπει να κάνει η Ευρώπη για να μείνει κορυφαίος τουριστικός προορισμός