Χορηγία Κατηγορίας Οικονομία

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν την «εισβολή» κινεζικών εταιρειών

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν μάχη για να αντιμετωπίσουν το προβάδισμα των κινεζικών εταιρειών

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν μάχη για να αντιμετωπίσουν το προβάδισμα των κινεζικών εταιρειών στην ανάπτυξη προσιτών αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, όπως δήλωσαν αναλυτές και στελέχη του κλάδου στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των MG, BYD και Xpeng, στοχεύουν στην ευρωπαϊκή αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων(EV), όπου οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν σχεδόν κατά 55% σε περίπου 820.000 οχήματα τους πρώτους επτά μήνες, αποτελώντας περίπου το 13% του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων, σύμφωνα με το Automotive News Europe.

Η Κίνα είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά για εξαγωγές οχημάτων προς την ΕΕ, μετά το Ηνωμένο Βασίλειο που κατέχει την πρώτη θέση και τις ΗΠΑ που βρίσκονται στη δεύτερη θέση, όπως αναφέρεται σε έρευνα της ACEA.

Οι ευρωπαϊκές μάρκες αντιπροσωπεύουν περίπου το 6% των κινεζικών πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία το 2022. Οι κινεζικές μάρκες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 4% των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία στην ΕΕ το 2022, από 0,4% μόλις πριν από τρία χρόνια. Το μερίδιο αγοράς των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις μειώθηκε από 28,5% το 2019 σε 24% το 2022. Το μερίδιο αγοράς των κινεζικών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις αυξήθηκε από περίπου 36% το 2019 σε σχεδόν 45% το 2022.

Η ΕΕ εισήγαγε πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής το 2022, περίπου το 63% ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία., όπως δήλωσαν αναλυτές και στελέχη του κλάδου στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των MG, BYD και Xpeng, στοχεύουν στην ευρωπαϊκή αγορά των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων(EV), όπου οι πωλήσεις EV αυξήθηκαν σχεδόν κατά 55% σε περίπου 820.000 οχήματα τους πρώτους επτά μήνες, αποτελώντας περίπου το 13% του συνόλου των πωλήσεων αυτοκινήτων, σύμφωνα με το Automotive News Europe.

Η Κίνα είναι η τρίτη μεγαλύτερη αγορά για εξαγωγές οχημάτων προς την ΕΕ, μετά το Ηνωμένο Βασίλειο που κατέχει την πρώτη θέση και τις ΗΠΑ που βρίσκονται στη δεύτερη θέση, όπως αναφέρεται σε έρευνα της ACEA.

Οι ευρωπαϊκές μάρκες αντιπροσωπεύουν περίπου το 6% των κινεζικών πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία το 2022. Οι κινεζικές μάρκες αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 4% των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία στην ΕΕ το 2022, από 0,4% μόλις πριν από τρία χρόνια. Το μερίδιο αγοράς των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις μειώθηκε από 28,5% το 2019 σε 24% το 2022. Το μερίδιο αγοράς των κινεζικών εμπορικών σημάτων στις κινεζικές πωλήσεις αυξήθηκε από περίπου 36% το 2019 σε σχεδόν 45% το 2022.

Η ΕΕ εισήγαγε πάνω από μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής το 2022, περίπου το 63% ήταν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία.

Δειτε Επισης

Ο Πρόεδρος της Κίνας συναντά Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν και Σαρλ Μισέλ
Τρίτη ημέρα απωλειών στη Wall Street
ΗΠΑ: Οι εργαζόμενοι της Washington Post θα απεργήσουν για μία ημέρα
Σε συνεργασία Ρωσίας-Ιράν για να ξεπεραστούν οι δυτικές κυρώσεις καλεί η Μόσχα
Η απεργία της Tesla Σουηδίας εξαπλώνεται στη γειτονική Δανία
Τουρκία: Ο ετήσιος πληθωρισμός έτρεχε το Νοέμβριο με ρυθμό 62%
Πέραν των 5 χιλ. ατόμων με αναπηρία ξεκίνησαν δουλειά στη Βουλγαρία εντός 2023
Νέες κυρώσεις από ΗΠΑ για φορτία ρωσικού πετρελαίου-Στο στόχαστρο τρεις οντότητες και τρία πετρελαιοφόρα
Standard & Poor's: Διατηρεί την αξιολόγηση «ΑΑ» της Γαλλίας, με αρνητικές προοπτικές
ΟΠΕΚ: Επεκτείνουν μέχρι Μάρτιο μειωμένη παραγωγή Ριάντ και Μόσχα