powered by

Νέα εκστρατεία της Pizza Hut με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα

Στον αέρα, online και offline, βρίσκεται η καμπάνια που σχεδίασε η United Brains σε συνεργασία με την ομάδα του marketing της Pizza Hut. Τα 20 χρόνια κοινής πορείας των δύο ομάδων, σφραγίζονται με μια «Brand Universe» στρατηγική επικοινωνίας, που υπηρετεί με ενθουσιασμό το DNA του Brand.

Στο επίκεντρο αυτής της επικοινωνίας βρίσκεται ο καταναλωτής, που ανεξάρτητα από ηλικία ή κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο, έρχεται στην Pizza Hut με την ίδια θέρμη που πάει σπίτι του. Έρχεται αυθόρμητα, χωρίς προϋποθέσεις, ταμπέλες και «δήθεν». Όπως έχει διάθεση τη συγκεκριμένη στιγμή. Με όρεξη, για ν’ απολαύσει γκάμα αγαπημένων γεύσεων «value for money», αλλά κυρίως για να μοιραστεί στιγμές με την καρδιά του.

Screenshot 2023-09-20 111913

H Pizza Hut που πριν από δεκαετίες άλλαξε ριζικά την εστίαση στην Κύπρο, έχει πάντα τον τρόπο να παραμένει σύγχρονη, φρέσκια, οικία και συμπλέουσα με τις κοινωνικές εξελίξεις και ανάγκες.

Δειτε Επισης

Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική
Ιστορική απόφαση του Δικαστηρίου της Ε.Ε. για «χρυσά διαβατήρια» σε επενδυτές-Παραβιάζει το δίκαιο της Ε.Ε
TEAMWORK 2: Καταρρίπτοντας τα ταμπού της σεξουαλικής παρενόχλησης στους χώρους εργασίας
Τελευταία ημέρα ψηφοφορίας...Κλείνει στις οκτώ το βράδυ η «κάλπη» για τα 17α IN Business Awards
Γ. Ασιήκαλης: Γιατί καθυστερεί ο project manager, οι συζητήσεις για την προβλήτα και κάποιοι που δημιουργούν προβλήματα
Φρενάρουν την ηλεκτροκίνηση, αφήνουν οικονομικά εκτεθειμένες τις επιχειρήσεις-«Κοροϊδία, αδικία και ζημιογόνα πράξη»
Προχώρα με το squeeze out η Eurobank-Aίτημα στην Κεφαλαιαγορά για το υπόλοιπο περίπου 2% της Ελληνικής
Ο ρόλος του Cyprus Corruption Watchdog για πάταξη της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης κρατικών πόρων
Σταθερά στην κορυφή της αξιοπιστίας το American Medical Center-Πρώτο στην εμπιστοσύνη των πολιτών για ένατη χρονιά
Εβδομάδα Πυρασφάλειας από την CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Κύπρου