powered by

Νέα εκστρατεία της Pizza Hut με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα

Στον αέρα, online και offline, βρίσκεται η καμπάνια που σχεδίασε η United Brains σε συνεργασία με την ομάδα του marketing της Pizza Hut. Τα 20 χρόνια κοινής πορείας των δύο ομάδων, σφραγίζονται με μια «Brand Universe» στρατηγική επικοινωνίας, που υπηρετεί με ενθουσιασμό το DNA του Brand.

Στο επίκεντρο αυτής της επικοινωνίας βρίσκεται ο καταναλωτής, που ανεξάρτητα από ηλικία ή κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο, έρχεται στην Pizza Hut με την ίδια θέρμη που πάει σπίτι του. Έρχεται αυθόρμητα, χωρίς προϋποθέσεις, ταμπέλες και «δήθεν». Όπως έχει διάθεση τη συγκεκριμένη στιγμή. Με όρεξη, για ν’ απολαύσει γκάμα αγαπημένων γεύσεων «value for money», αλλά κυρίως για να μοιραστεί στιγμές με την καρδιά του.

Screenshot 2023-09-20 111913

H Pizza Hut που πριν από δεκαετίες άλλαξε ριζικά την εστίαση στην Κύπρο, έχει πάντα τον τρόπο να παραμένει σύγχρονη, φρέσκια, οικία και συμπλέουσα με τις κοινωνικές εξελίξεις και ανάγκες.

Δειτε Επισης

Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Στα γραφεία της Allianz Κύπρου το τρόπαιο του EuroBasket
Το πρόγραμμα του 8ου Εθνικού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024 (video)
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Γυρίζει σελίδα ο «Πολίτης»-Κατ' αρχήν συμφωνία με Κρις Παναγιώτου για εξαγορά του ομίλου
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του CFA Society Cyprus: Οι στόχοι και δράσεις του Συνδέσμου
Μ. Νικολάου Χρίστου: Οι τεχνικές δεξιότητες συμβάλλουν στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα (video)
12th Banking Forum & FinTech EXPO 2024
Περισσότεροι από 30 εργοδότες σας περιμένουν στο 3o Job Fair
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (pics)