powered by

Νέα εκστρατεία της Pizza Hut με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα

Στον αέρα, online και offline, βρίσκεται η καμπάνια που σχεδίασε η United Brains σε συνεργασία με την ομάδα του marketing της Pizza Hut. Τα 20 χρόνια κοινής πορείας των δύο ομάδων, σφραγίζονται με μια «Brand Universe» στρατηγική επικοινωνίας, που υπηρετεί με ενθουσιασμό το DNA του Brand.

Στο επίκεντρο αυτής της επικοινωνίας βρίσκεται ο καταναλωτής, που ανεξάρτητα από ηλικία ή κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο, έρχεται στην Pizza Hut με την ίδια θέρμη που πάει σπίτι του. Έρχεται αυθόρμητα, χωρίς προϋποθέσεις, ταμπέλες και «δήθεν». Όπως έχει διάθεση τη συγκεκριμένη στιγμή. Με όρεξη, για ν’ απολαύσει γκάμα αγαπημένων γεύσεων «value for money», αλλά κυρίως για να μοιραστεί στιγμές με την καρδιά του.

Screenshot 2023-09-20 111913

H Pizza Hut που πριν από δεκαετίες άλλαξε ριζικά την εστίαση στην Κύπρο, έχει πάντα τον τρόπο να παραμένει σύγχρονη, φρέσκια, οικία και συμπλέουσα με τις κοινωνικές εξελίξεις και ανάγκες.

Δειτε Επισης

MamaCRM: Οι 12+ ολοκληρωμένες λύσεις που φέρνει σε μια πλατφόρμα social media marketing
Επιτυχές το επιμορφωτικό και επιστημονικό συμπόσιο του Συνδέσμου «Μωρά Θαύματα» για την προωρότητα
Στο τραπέζι παράλληλη εισαγωγή εταιρείων στα Χρηματιστήρια Κύπρου και Ινδίας-Η διερευνόμενη ανάπτυξη συνεργασίας
Έπεσαν οι υπογραφές για την πρώτη συλλογική σύμβαση εργασίας στην Αρχή Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνο
Παρουσίασε την αποστολή και το ερευνητικό του έργο στην Κεντρική Τράπεζα το Κέντρο Αριστείας biobank.cy
PwC Κύπρου: Δύο εκδηλώσεις με θέμα την ενδυνάμωση των οικογενειακών και των μικρών επιχειρήσεων
Τεχνητή νοημοσύνη και διαχείριση δεδομένων στη διαφήμιση
STEP: €10 εκατ. για δημιουργία εγκαταστάσεων και γραμμών παραγωγής καινοτόμων προϊόντων
Πρόεδρος Invest Cyprus: Παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα της χώρας για ξένες επιχειρήσεις
Ενδυναμώνει την παρουσία της στην Κύπρο η Boyden... Αναλαμβάνει εκπρόσωπός της η Κλαίρη Σολωμού-Μελά