Marketway Publicis: Mindset is the way

Με την επισήμανση ότι οι προκλήσεις είναι πολλές, η CEO της Marketway Publicis, Βαρβάρα Πετροπούλου, αναδεικνύει και αναλύει μέσα από τη συνέντευξή της την αμετάκλητη σταθερά στην υλοποίηση του σωστού επικοινωνιακού και διαφημιστικού πλάνου, ώστε να ενεργοποιήσει τον καταναλωτή σύμφωνα με τον στόχο. Αναφέρεται ταυτόχρονα στην αποστολή της εταιρείας της, της οποίας το στρατηγικό mindset εγγυάται την επιτυχία κάθε επιχειρησιακού και επικοινωνιακού εγχειρήματος.

Ποιο είναι το ουσιαστικότερο δεδομένο, που έχει φέρει στον τομέα σας η επιστροφή σε ομαλούς ρυθμούς μετά την πανδημία;

Η επιτάχυνση και η διαφοροποίηση του τρόπου διάχυσης της πληροφορίας.

Η πανδημία επιτάχυνε όλες τις διαδικασίες που συνθέτουν τη ζωή του καταναλωτή, του πολίτη γενικά. Έφερε μεταβολές σε κοινωνικό, οικονομικό και συναισθηματικό επίπεδο. Αλλαγές στο πολιτικό και νομοθετικό πεδίο. Αυτή τη νέα πραγματικότητα εμείς οφείλουμε να παρακολουθούμε και να «εμπεδώνουμε», για αξιοποίησή της ως υπόβαθρου στις στρατηγικές μας προσεγγίσεις.

Η ταχύτητα των αλλαγών συχνά δεν αφήνει καθαρό χρόνο σκέψης. Η σκέψη δουλεύει στον «αέρα» και οφείλουμε να είμαστε σε συνεχή ετοιμότητα, διατηρώντας το χαρτοφυλάκιο της γνώσης σε υψηλά επίπεδα είτε αυτό αφορά στις εξειδικεύσεις είτε τεχνολογίες είτε data & insights.

Πώς εργάζεστε στην εταιρεία, ώστε να επιτυγχάνετε συνθήκες ετοιμότητας και προσαρμογής στα νέα δεδομένα;

Στη Marketway Publicis θέτουμε εαυτόν στην αιχμή εκ των πραγμάτων. Η επικοινωνία είναι ενορχήστρωση, σύνθεση διαφορετικών πραγμάτων. Νομίζω λοιπόν ότι πετύχαμε, ακόμη και σε αυτή τη δύσκολη, σύνθετη περίοδο, να προχωρήσουμε γρήγορα τόσο σε δομικές αλλαγές όσο και σε αλλαγή κουλτούρας. Επενδύσαμε στην τεχνολογία που σε συνάρτηση με τη στρατηγική αποτελούν την προμετωπίδα της διαφοροποίησης και της συνεχούς ανάπτυξης.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες τάσεις και προκλήσεις στον τομέα σας το 2023;

Η επικοινωνία, η διαφήμιση, το marketing είναι παράγωγα της μετεξέλιξης των κοινωνιών και των ανθρώπινων συμπεριφορών. Τα παγκόσμια και τοπικά κοινωνικοπολιτικά και οικονομικά δρώμενα είναι που καθορίζουν τις τάσεις και τις προκλήσεις που τίθενται ενώπιον μιας στρατηγικής είτε ευρύτερα επιχειρησιακής είτε του marketing ή της επικοινωνίας.

Επηρεάζουν την ουσία και την έκφραση της επικοινωνίας μέσω της διαφήμισης, της διαδραστικής προώθησης και άλλων τεχνικών υλοποίησης μιας επικοινωνιακής στρατηγικής. Η σημερινή εποχή, όπου βιώνουμε αλλεπάλληλες προκλήσεις, οδηγεί στην υποχρέωση να σκεφτόμαστε ένα βήμα μπροστά. Πρέπει να είμαστε σε θέση να προβλέπουμε εξελίξεις, που θα επηρεάσουν την οικονομία και την αγορά ευρύτερα.

Πώς η εταιρεία στηρίζει τους πελάτες της στην εποχή των αλλεπάλληλων προκλήσεων;

Αναπτύσσοντας σενάρια διαχείρισης και προτείνοντας λύσεις με βάση τα γεγονότα που βιώνουμε και τις αναμενόμενες διαφοροποιήσεις που θα επιφέρουν.

Ποιες άλλες προκλήσεις εντοπίζετε;

Μια ουσιώδης πρόκληση, που παραμένει αναλλοίωτη, είναι ο τρόπος που κτίζονται τα brands.Σήμερα, σημαντικά δεδομένα αποτελούν, μεταξύ άλλων, η δύναμη των communities, η συγκέντρωση του πληθυσμού σε πλατφόρμες, η ανάγκη για εξατομικευμένη προσέγγιση του καταναλωτή, η τάση για μικρής διάρκειας μηνύματα πιο αναλώσιμα και πιο εφήμερα. Το brand building αναπτύσσεται πια σε έναν άξονα λεπτών ισορροπιών. Από τη μια η ανάγκη για αξιοποίηση του κατάλληλου αποθέματος αξιών και από την άλλη ο κώδικας επιτάχυνσης της καθημερινότητας, είναι κάτι που διαφοροποιεί ακόμη και το channel mix αλλά και το μήνυμα. Σε αυτό απαντάμε με personalization at scale, διασφαλίζοντας υψηλή απόδοση ανά μονάδα επένδυσης.

Πώς διαχειρίζεστε τη βασική παράμετρο του συναισθήματος στο όλο επικοινωνιακό παιχνίδι;

Η διαχείριση της ενεργούς έννοιας που λέγεται συναίσθημα, αποτελεί άλλη μια πρόκληση. Η συναισθηματική νοημοσύνη είναι καθοριστική παράμετρος στον ιστό της επικοινωνίας. Αν δεν την έχεις, το προϊόν, το μήνυμα κι η διάδραση γίνονται «άσχετα» και χωρίς ενδιαφέρον για τον καταναλωτή.

Οι προκλήσεις είναι πολλές. Υπάρχει όμως μια αμετάκλητη σταθερά, την οποία εμείς ορίζουμε ως την κατανόηση και «βίωση» των καιρών, την αφομοίωση αλλαγών. Αυτό επιτρέπει ανάπτυξη της σωστής στρατηγικής και πλάνου για ενεργοποίηση του καταναλωτή/πολίτη.

Τι αλλαγές έχει επιφέρει στον τομέα σας η εξάπλωση του ΑΙ και των διάφορων εργαλείων του;

Μέσα από τη θολούρα και την αβεβαιότητα που έφερε η περίοδος του Covid, καταφέραμε στη Marketway Publicis να προχωρήσουμε στην επόμενη μέρα, με άξονα τη χρήση του ΑΙ ως απαραίτητου συστατικού των εργαλείων που χρησιμοποιούμε.

Μέσα από μια στρατηγική συνεργασία διεθνούς εμβέλειας, φέραμε στα πλάνα των πελατών μας πλατφόρμες και εφαρμογές που μεγιστοποιούν την πολύ στοχευμένη επικοινωνία, δίνουν εναλλακτικές μορφές στο μήνυμα και την ταχύτητα εκφοράς του, μας επιτρέπουν να διεισδύουμε στο υποσυνείδητο και να επηρεάσουμε το «habitual behavior».

Με ποιες άλλες δυνατότητες συνδέεται η αξιοποίηση του Al;

Οι δυνατότητές του θυμίζουν έργα επιστημονικής φαντασίας. Επιτρέπει στόχευση σύμφωνα με χαρακτηριστικά/συνήθειες του καταναλωτή/πολίτη, που ίσως και ο ίδιος να μην αντιλαμβάνεται ενσυνείδητα. Επιτρέπει μετρήσεις αντιδράσεων και αποτελεσμάτων, αλλαγής συμπεριφορών και «πιστεύω»/αντιλήψεων. Επιτρέπει συνεχόμενη επαφή για επιρροή στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και ενεργοποίησης.

Πώς προβλέπετε να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη μέχρι το τέλος του χρόνου και ποιες είναι οι προβλέψεις σας για το 2024;

Η αγορά εκτιμούμε ότι κινείται σχετικά καλά στις δεδομένες συνθήκες. Αυτό που απαιτείται είναι η σωστή ανάγνωση των δεδομένων και η ανάλυσή τους σε μια τρισδιάστατη συλλογιστική, που να συνδέει αποδοτικά τις επικοινωνιακές ανάγκες με το στοχευόμενο αποτέλεσμα στο πλαίσιο της διαθέσιμης επένδυσης.

Αν και τα οικονομικά δεδομένα είναι ρευστά, εκτιμούμε ότι η διαφημιστική επένδυση θα κινηθεί με θετικό πρόσημο. Αυτό που αναμένεται είναι να δούμε μεταβολές στην κατανομή της στα διαφημιστικά μέσα και εργαλεία.

Ποιες ήταν για το γραφείο σας οι πιο καθοριστικές φετινές στιγμές και συνεργασίες και ποια είναι τα αμέσως επόμενα πλάνα σας;

Ένας σταθερά αυξανόμενος ρυθμός ανάπτυξης, σε επίπεδο νέων αλλά και υφιστάμενων πελατών, μας θέτει σε έναν ενεργό πρωταγωνιστικό ρόλο στον τομέα. Η προσθήκη δύο πολυεθνικών στο χαρτοφυλάκιό μας, καθώς και πελατών από την τοπική αγορά, μας έδωσε πρόσθετη δυναμική. Αυτό όμως που μας καθορίζει είναι οι μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες μας και η διεύρυνση της συνεργασίας μας, με την αξιοποίηση της τεχνολογίας, καινοτόμων λύσεων και ευρηματικής δημιουργικότητας σε όλες τις εξειδικεύσεις υπηρεσιών που παρέχουμε.

Πώς διαμορφώνεται η συνεργασία με τους πελάτες σας στους καιρούς του μετασχηματισμού;

Είναι σαφές ότι οι κλασικές υπηρεσίες επικοινωνίας συμπιέζονται όλο και περισσότερο, γι’ αυτό και επιλέξαμε να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας, παρέχοντες στους πελάτες μας αυτό που διατυπώνεται ως η ανάγκη τους στο άμεσο μέλλον.

Σε αυτή την εποχή του transformation, στην οποία οι πελάτες μας καλούνται να προσαρμοστούν, οφείλουμε και είμαστε πιο κοντά τους, με έναν ευρύτερο συμβουλευτικό ρόλο. Συνδυάζουμε τις μοναδικές μας ικανότητες και την εμπειρία που έχουμε ως communication partners, με το business engineering και sales driven λογικές κι εξελισσόμαστε ως transformation partners.

Αποστολή της Marketway Publicis είναι να καθοδηγεί τους πελάτες στον συνεχή μετασχηματισμό τους και στη μετάβασή τους σε μια νέα εποχή επικοινωνίας, που συνδυάζει τη δημιουργικότητα, τα data και την τεχνολογία. Το στρατηγικό mindset της εταιρείας αποτελεί κομβικό πυρήνα και εγγυάται την επιτυχία κάθε επιχειρησιακού και επικοινωνιακού εγχειρήματος.

The team

Χρύσω Χριστοφόρου - Assistant Client Service Director

Στέφανη Κυριάκου - Digital Marketing Manager

Κρίστια Κουρσάρου - Public Relations & Public Affairs Director

Αμαλία Χοιρομερίδου - Business Development & Act. Client Service Director

Alesio Criscuoli - Creative Director

Δέσποινα Ευσταθίου - Media Director

Μαρία Ευθυμίου - Studio Director

Χριστίνα Παύλου - Assistant Client Service Director

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση:

Καρπενησίου 20, 1077, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22391000

Φαξ: 22391150

Δειτε Επισης

Αντίο covid, καλώς ήλθες digital
Action global communications: Όταν οι καμπάνιες μιλούν
appios®/deepdive: Στρατηγική & Branding, πάνε μαζί
Avaton Communications: Ένα βήμα μπροστά
Delema Group: Mastering the art of change
Helena Brian Marketing and Advertising: Brilliant in all senses
Marketway Publicis: Mindset is the way
Ogilvy Cyprus: Η εξέλιξη είναι online
Partners Connected Communications: The game changers
Purpose communications: The art of storytelling