Ogilvy Cyprus: Η εξέλιξη είναι online

Τη σημασία που αποδίδει η Ogilvy Cyprus στο digital marketing με την ενδυνάμωση της ομάδας της, αλλά και με στρατηγικές συνεργασίες στον χώρο της τεχνολογίας, αναδεικνύει μέσα από τη συνέντευξή της η Managing Director της εταιρείας, Κυριακή Λουκάς. Αρκετά αισιόδοξες είναι την ίδια ώρα οι προβλέψεις της σ’ ό,τι αφορά την πορεία του τομέα της επικοινωνίας και της διαφήμισης.

Ποιο είναι το ουσιαστικότερο δεδομένο, που έχει φέρει στον τομέα σας η επιστροφή σε ομαλούς ρυθμούς μετά την πανδημία;

Το ουσιαστικότερο και σημαντικότερο δεδομένο, που έφερε η πανδημία, είναι η μεταφορά των καθημερινών συνηθειών των καταναλωτών στο online περιβάλλον.

Βλέπουμε ότι ο καταναλωτής περνάει πολύ περισσότερο χρόνο online, ψωνίζει περισσότερο online, επικοινωνεί περισσότερο online, συνεπώς η διαφήμιση και η επικοινωνία χρειάζεται να εστιάσουν περισσότερο στα online μέσα, για να κερδίσουν την προσοχή του.

Η - γρηγορότερη του αναμενομένου - στροφή προς τον online κόσμο έκανε αναγκαία και την αύξηση του digital marketing spend από τα brands και το χτίσιμο των digital capabilities από τις διαφημιστικές εταιρείες.

Πλέον δε μιλάμε μόνο για δημιουργία social media calendars, αλλά για advanced digital strategies και για δημιουργία σημαντικής υπεραξίας για τους πελάτες μας στο online περιβάλλον.

Στην Ogilvy επενδύουμε στρατηγικά στο Digital Marketing με την στελέχωση και ενδυνάμωση της ομάδας μας, αλλά και με στρατηγικές συνεργασίες στον χώρο της τεχνολογίας που μας επιτρέπουν να είμαστε πάντα στο επίκεντρο των εξελίξεων.

Η επικοινωνία, η ενημέρωση και τα σεμινάρια που έχουμε με την Ogilvy GR αλλά και με τις υπόλοιπες χώρες του δικτύου, μας φέρνουν ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις στον κόσμο του digital.

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες τάσεις και προκλήσεις στον τομέα σας το 2023;

Οι προκλήσεις και οι τάσεις το 2023, όπως και κάθε άλλη χρονιά τα τελευταία έτη, έχουν να κάνουν κυρίως με το πολύ ρευστό περιβάλλον που αντιμετωπίζουμε τόσο εμείς όσο και τα brands αλλά και οι καταναλωτές.

Η αβεβαιότητα στον οικονομικό τομέα καλεί όλους μας να σχεδιάσουμε στρατηγικές που να λαμβάνουν υπόψη τους την ανησυχία των καταναλωτών. Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας (ΑΙ, Ad tech, emerging social media platforms) και η μεταφορά πολλών καταναλωτικών συμπεριφορών στον online κόσμο, απαιτεί να είμαστε πάντα σε εγρήγορση, χωρίς να ξεχνάμε παράλληλα τις βασικές αρχές του marketing και του advertising.

Παράλληλα, οι παγκόσμιες αλλαγές συνεχίζουν να επηρεάζουν την καθημερινότητα των καταναλωτών και κατ’ επέκταση την επικοινωνία. Βλέπουμε trends που θα επηρεάσουν τον τρόπο που δουλεύουμε είτε σταδιακά, όπως για παράδειγμα η γήρανση του πληθυσμού και η αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος σε μεγαλύτερα ηλικιακά segments, είτε πιο άμεσα, όπως η κλιματική αλλαγή που ήδη φέτος με τις ακραίες καιρικές συνθήκες που αντιμετωπίζουμε, αλλάζει την καθημερινότητα των καταναλωτών.

Τι αλλαγές έχει επιφέρει στον τομέα σας η εξάπλωση του ΑΙ και των διάφορων εργαλείων του;

To AI έρχεται στον κόσμο της διαφήμισης με αρκετά γρήγορο ρυθμό και αυτό ήταν πολύ εμφανές φέτος στις Κάννες, όπου το ΑΙ μονοπώλησε τις συζητήσεις των σημαντικότερων διαφημιστικών και marketing στελεχών παγκοσμίως.

Οπότε, σίγουρα περιμένουμε μέσα στο 2023 και το 2024 να γίνει ακόμη πιο mainstream η χρήση των ΑΙ εργαλείων και να μπει ακόμη περισσότερο στην καθημερινότητά μας.

Στην Ogilvy Κύπρου βρίσκουμε συνεχώς τρόπους να χρησιμοποιήσουμε τα AI tools, για να εμπλουτίσουμε τη δημιουργική μας διαδικασία και για να είμαστε ακόμη πιο παραγωγικοί. Επίσης, ενημερωνόμαστε διαρκώς για τις νέες δυνατότητες που φέρνει το ΑΙ στο κομμάτι του programmatic advertising και του performance marketing.

Τέλος, είμαστε σε στενή επαφή με την Ogilvy GR αλλά και τις global ομάδες της Ogilvy παγκοσμίως, για να παίρνουμε τα best practices και να μαθαίνουμε πρώτοι τα πράγματα που δουλεύουν καλύτερα για τις επιχειρήσεις, τα brands και τους καταναλωτές παγκοσμίως.

Πώς προβλέπετε να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη μέχρι το τέλος του χρόνου και ποιες είναι οι προβλέψεις σας για το 2024;

Το τελευταίο τετράμηνο του 2023 θα είναι σίγουρα πολύ έντονο διαφημιστικά, καθώς μπαίνουμε σε μία πολύ σημαντική περίοδο για τους καταναλωτές.

Έχουμε μπροστά μας τις περιόδους Back to School, Black Friday και Χριστουγέννων, κατά τις οποίες αναμένουμε ότι τα μεγαλύτερα αλλά και τα μεσαία και μικρότερα brands στην Κύπρο θα επενδύσουν έντονα, για να πετύχουν πωλήσεις. Ήδη το 2022 είδαμε το Black Friday να ξεκινάει από τα μέσα Νοεμβρίου, γεγονός που εντείνει τον ανταγωνισμό ανάμεσα στα brands και ταυτόχρονα αυξάνει τα διαφημιστικά budgets.

Παράλληλα, η καλή τουριστική σεζόν που διανύουμε θα βοηθήσει στο να αυξηθεί το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών στην Κύπρο.

Για το 2024 δεν βλέπουμε κάποια επιβράδυνση στη διαφημιστική δαπάνη και είμαστε αισιόδοξοι ότι οι μακροοικονομικές συνθήκες θα καλυτερέψουν και η αγορά θα κινηθεί ανοδικά.

Ποιες ήταν για το γραφείο σας οι πιο καθοριστικές φετινές στιγμές και συνεργασίες και ποια είναι τα αμέσως επόμενα πλάνα σας;

Το 2023 αποδείχθηκε καθοριστικό για την εταιρεία μας σε θέματα συνεργασιών, εξελίξεων και αναβαθμίσεων.

Αρχικά, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στην Ogilvy Cyprus ένα πολύ γνωστό και αγαπητό brand, το Superhome Center. Είναι πραγματικά μεγάλη η πρόκληση να συνεισφέρουμε στην επιτυχημένη πορεία του και να συμβάλουμε τόσο στην επικοινωνία του όσο και στην άνοδο των πωλήσεων στα καταστήματα αλλά και στο e-shop του, καθώς η ομάδα μας διαθέτει μεγάλη εμπειρία στο E-commerce και στο Performance Marketing.

Σημαντικό σταθμό στη φετινή χρονιά για την εταιρεία μας αποτελεί και η προσθήκη στο πελατολόγιό μας του κορυφαίου brand, Coca-Cola, που είναι πρώτο στην κατηγορία του σε παγκόσμιο επίπεδο. Η συνεργασία με τέτοιου βεληνεκούς brands βοηθά στην εξέλιξη και την αναβάθμιση της δουλειάς μας.

Επιπρόσθετα, σημαντικό έργο και πρόκληση για εμάς είναι το έργο της Κυκλικής Οικονομίας από το Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, το οποίο είναι ιδιαίτερα μεγάλης σημασίας και για το ευρύ κοινό, αλλά και για τις επιχειρήσεις. Χαιρόμαστε που έχουμε ενεργό συμμετοχή σε ένα έργο, που θα φέρει μεγάλες αλλαγές στον επιχειρηματικό και όχι μόνο κόσμο.

Και συνεχίζετε, βεβαίως, με τις καθιερωμένες πια συνεργασίες σας…

Ασφαλώς. Συνεχίζεται η πολύ πετυχημένη συνεργασία μας με την Ελληνική Τράπεζα, τις Υπεραγορές Παπαντωνίου και τον Όμιλο Χ.Α. Παπαέλληνα. Πρόσφατα, μάλιστα, αναλάβαμε την επικοινωνία για το brand Sanitas, που ανέλαβε ο Όμιλος Χ.Α. Παπαέλληνα στην Κύπρο.

Και στην προσπάθεια να ενισχύουμε συνεχώς τη δυναμική μας, εμπλουτίσαμε πρόσφατα την ομάδα μας με νέο Creative και νέο Digital Director αλλά και με σημαντικά ταλέντα σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης.

Στόχος μας είναι πάντα η επιτυχία και η ανάπτυξη των πελατών μας τόσο στο above the line όσο και στο digital περιβάλλον και συνεχίζουμε τις ενέργειές μας, ώστε οι πελάτες μας να λαμβάνουν από εμάς όλη την υποστήριξη και την τεχνογνωσία που χρειάζονται, προκειμένου να πετύχουμε μαζί τους επιχειρηματικούς τους στόχους.

The team

Άρης Πιλιτσόπουλος

Digital Marketing Director

Παθιασμένος με την τεχνολογία και τον digital κόσμο. Με πάνω από 17 χρόνια εμπειρίας στον χώρο του Digital Marketing και ιδιαίτερα στον τομέα του e-commerce, δίνει λύσεις σε κάθε challenge. Είναι έτοιμος να αναλάβει στρατηγικές, δεδομένα, προϋπολογισμούς, ζητούμενα και άλλα.

Στέλλα Κωνσταντίνου

Media Director

Ξέρει τα πάντα γύρω από τα media, αφού τα τελευταία 25 χρόνια στην Ogilvy, οργάνωσε τη στρατηγική παρουσία στα παραδοσιακά Μέσα μερικών εκ των μεγαλύτερων εταιρειών του νησιού, όπως Hellenic Bank, EKO, Υπεραγορές Παπαντωνίου, IKEA και Coca Cola, φέρνοντας τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Γιώργος Ιακωβίδης

Creative Director

Έχει καυστικό χιούμορ, φαντασία και περισσότερα από 20 χρόνια στον χώρο της διαφήμισης. Έχει βραβευτεί για τη δουλειά του και διαθέτει προϋπηρεσία σε διάφορες εταιρείες επικοινωνίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Είναι υπεύθυνος για την καθοδήγηση της ομάδας και δεν διστάζει να δημιουργεί νέες λέξεις, για να καλύψει τις ανάγκες κάθε καμπάνιας.

Αννίτα Παπαζαχαρίου

Head of Client Service & Strategy

Τα στρατηγικά σχέδια επικοινωνίας τα παίζει στα δάκτυλά της, έχει παγώσει το αίμα κάθε creative με ένα βλέμμα και μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες του νησιού την εμπιστεύονται τυφλά. Με βραβεία στο βιογραφικό της, αλλά και άσους στο μανίκι, φέρνει εις πέρας κάθε ζητούμενο.

Κωνσταντίνος Ευδοξίου

Art Director

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια είναι ο στυλοβάτης του Art. Ρωτάει συνεχώς για διευκρινίσεις, λέει ό,τι του κατεβαίνει στο κεφάλι - πάντα μια καλή ιδέα δηλαδή - και φροντίζει κάθε μέλος της ομάδας να δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Είναι παθιασμένος με τη δουλειά του και έχει δουλέψει με μεγάλες εταιρείες.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Λεωφόρος Κέννεντυ, 12-14, γραφείο 101, 1087, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22767374

Facebook: @OgilvyCyprus

Instagram: @OgilvyCyprus

LinkedIn: @OgilvyCyprus

Δειτε Επισης

Αντίο covid, καλώς ήλθες digital
Action global communications: Όταν οι καμπάνιες μιλούν
appios®/deepdive: Στρατηγική & Branding, πάνε μαζί
Avaton Communications: Ένα βήμα μπροστά
Delema Group: Mastering the art of change
Helena Brian Marketing and Advertising: Brilliant in all senses
Marketway Publicis: Mindset is the way
Ogilvy Cyprus: Η εξέλιξη είναι online
Partners Connected Communications: The game changers
Purpose communications: The art of storytelling