Partners Connected Communications: The game changers

Αν είναι κάτι που συνάγεται αβίαστα μέσα από τη συνέντευξη της Τάσιας Γιανναρά Γιαλλουρίδου, CEO της Partners Connected Communications, είναι ότι στην εταιρεία δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη του και πως η κατανόηση των αναγκών και των αξιών του κοινού, είναι πάντα στην πρώτη γραμμή.

Περαιτέρω, αιτιολογεί την άποψη που διατυπώνει ως προς την ευφορία την οποία διαπιστώνουν στον τομέα παρά τις υπάρχουσες προκλήσεις, ενώ εξηγεί πώς το ΑΙ αλλάζει το παιχνίδι της επικοινωνίας.

Ποιο είναι το ουσιαστικότερο δεδομένο, που έχει φέρει στον τομέα σας η επιστροφή σε ομαλούς ρυθμούς μετά την πανδημία;

Η επικοινωνία είναι ένας τομέας που μέσα στις μεγάλες κρίσεις αναδύεται, εξελίσσεται με γεωμετρική πρόοδο και προχώρα. Και αυτό γιατί όλες οι κρίσεις, οικονομικές, πολιτικές, υγειονομικές, κοινωνικές φέρνουν μαζί τους μεγάλες ανατροπές που επηρεάζουν την αγορά αλλά κυρίως τον άνθρωπο, τον καταναλωτή, τον δέκτη των μηνυμάτων μας.

Η πανδημία έφερε τον άνθρωπο πιο κοντά στην τεχνολογία και μαζί με τη ραγδαία εξέλιξή της, τα ουσιαστικότερα δεδομένα που έχουν αλλάξει είναι η αναγνώριση της σημασίας της αυθεντικής συνδεδεμένης επικοινωνίας. Οι καταναλωτές πλέον αναζητούν αυθεντικότητα, ειλικρίνεια και επαφή με τις επιχειρήσεις και τις μάρκες. Αυτό μάς ωθεί να αναπτύξουμε εμπειρίες επικοινωνίας που είναι πιο αληθινές, ανθρώπινες και αξιόπιστες.

Πώς η εταιρεία σας κινείται στα νέα αυτά δεδομένα;

Στην Partners Connected Communications επενδύουμε ακόμα περισσότερο στην κατανόηση των αναγκών και των αξιών του κοινού μας, καθώς και στην ανάπτυξη επικοινωνιακών στρατηγικών που θα τους αγγίζουν βαθιά.

Μετά τις μεγάλες έρευνες που έχει παρουσιάσει η Partners Connected Communications: Branding vs Promotion, o Νέος Καταναλωτής, Who’s your daddy, How Consumers Consume Media, προχωρούμε σε μια νέα μεγάλη έρευνα αγοράς της οποίας τα αποτελέσματα θα παρουσιάσουμε πολύ σύντομα. Η έρευνα θα αφορά στα insights του σύγχρονου καταναλωτή και στην εικόνα των μαρκών.

Τι αλλαγές έχει επιφέρει στον τομέα σας η εξάπλωση του ΑΙ και των διάφορων εργαλείων του;

Το ΑΙ σίγουρα έχει επηρεάσει και αλλάξει το παιχνίδι στον τομέα της επικοινωνίας. Μας παρέχει τη δυνατότητα να αναλύουμε μεγάλους όγκους δεδομένων, να προβλέπουμε τις προτιμήσεις του κοινού και να παράγουμε εξατομικευμένες εμπειρίες. H Partners Connected Communications επενδύει συστηματικά στο κομμάτι αυτό που πιστεύουμε ότι θα συμβάλει τα μέγιστα στην εξέλιξη της επικοινωνίας. Είναι ένα καινούργιο, τεράστιο κεφάλαιο με άπειρες δυνατότητες και προοπτικές.

Βγαίνουμε για ακόμα μια φορά έξω από το comfort zone μας, για να μάθουμε σε βάθος και σωστά αυτά τα νέα εργαλεία, ώστε να λειτουργήσουν καθοριστικά και παραγωγικά. Γι’ αυτό και έχουμε εκπονήσει ένα σχέδιο ανάπτυξης που αφορά στην υιοθέτηση εργαλείων και συστημάτων ΑΙ, στην εκπαίδευση της ομάδας μας και των πελάτων μας.

Το AI, το CHATgpt, το ΙοΤ, τα Big Data Analytics, τα ΑR & VR είναι εξωπραγματικά χρήσιμα εργαλεία. Αυτό όμως που πρέπει να αντιληφθούμε όλοι είναι η αδιαπραγμάτευτη πραγματικότητα, ότι εφόσον απευθυνόμαστε σε ανθρώπους με αισθήματα και κριτική σκέψη πρέπει να διατηρήσουμε την ανθρώπινη παρουσία και το συναίσθημα στην επικοινωνία μας. Αυτά είναι τα στοιχεία που δημιουργούν συνδέσεις και εμπιστοσύνη με το κοινό μας.

Πώς προβλέπετε να κινηθεί η διαφημιστική δαπάνη μέχρι το τέλος του χρόνου και ποιες είναι οι προβλέψεις σας για το 2024;

Παρόλες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά και ο σύγχρονος πολίτης, διαφαίνεται μια ευφορία. Οι πελάτες μας καθώς και οι περισσότερες εταιρείες στην Κύπρο - τεκμηριωμένα, μέσα από στοιχεία της αγοράς που μελετούμε - αντιλαμβάνονται τη σημασία της επικοινωνίας και της δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω της διαφήμισης και των δημοσιών σχέσεων. Συνεπώς, αυξάνουν τις δαπάνες τους σε διάφορα Μέσα τόσο ATL όσο και BTL.

Τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor και ψηφιακή διαφήμιση παίρνουν τη μερίδα του λέοντος. Επιπλέον, παρατηρείται μια αυξανόμενη ζήτηση και χρήση υπηρεσιών δημοσίων σχέσεων, όπως δημοσιότητα, influencer marketing, internal pr, event management και crisis management.

Ποιες ήταν για το γραφείο σας οι πιο καθοριστικές στιγμές και συνεργασίες φέτος;

Είναι πολλές για τους Partners οι καθοριστικές στιγμές και συνεργασίες φέτος. Ακολουθούν πιο κάτω μερικές από αυτές.

  • Προεκλογική εκστρατεία Νίκου Χριστοδουλίδη: Η συνεργασία μας με την ομάδα του Προέδρου της Δημοκρατίας για την προεκλογική εκστρατεία ήταν αναμφίβολα για εμάς game changing. Το πρώτο μας εγχείρημα στην πολιτική διαφήμιση ήταν μια τεράστια πρόκληση αλλά συνάμα και μια αλησμόνητη επιβράβευση. Μέσω δημιουργικών στρατηγικών επικοινωνίας, διαφήμισης και άλλων επικοινωνιακών ενεργειών, καταφέραμε να προβάλλουμε αποτελεσματικά το μήνυμα του κ. Χριστοδουλίδη και να συμβάλουμε στην επίτευξη της εκλογικής του επιτυχίας.
  • Εκστρατείες για ΟΠΑΠ Κύπρου, Cyta, Τράπεζα Κύπρου, EuroLife, Γενικές Ασφάλειες, Όμιλο VLM: Η συνεργασία μας με τις πρώτες και κορυφαίες εταιρείες στον τομέα του παιχνιδιού, των τηλεπικοινωνίων, του τραπεζικού και ασφαλιστικού τομέα καθώς και του λιανεμπορίου ήταν όλες success stories. Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε κορυφαίες εκστρατείες επικοινωνίας και διαφήμισης, αναδεικνύοντας περισσότερο τις μάρκες και διατηρώντας την πρωταγωνιστική τους θέση στην αντίληψη της αγοράς και στην προτίμηση του κοινού.
  • Αναδείξαμε νέες τάσεις σε εκστρατείες καταναλωτικών προϊόντων ειδικά στον τομέα των τροφίμων και των ποτών για πελάτες μας, όπως KFC, Mr Brown, Αλλαντικά Γρηγορίου, Costa Coffee και Absolut: Μελετήσαμε και υιοθετήσαμε νέες τάσεις στον τομέα της επικοινωνίας και της διαφήμισης για τις εκστρατείες των πελάτων μας αυτών με την ανάπτυξη της χρήσης νέων μέσων ειδικά στην online επικοινωνία. Αξιοποιήσαμε τα top trends και τις καινοτομίες για να δημιουργήσουμε πρωτότυπες και ελκυστικές επικοινωνιακές εκστρατείες, ενισχύοντας την εμπειρία των πελατών/καταναλωτών και αυξάνοντας την αναγνωσιμότητα των μάρκων αυτών. Η προσπάθεια αυτή συνοδεύεται με εξαιρετικά αποτελέσματα στο performance των συγκεκριμένων μαρκών στην άκρως ανταγωνιστική αγορά τους.
  • Ένα πολύ σημαντικό για εμάς επίτευγμα το 2023 είναι η εξασφάλιση της διεθνούς πιστοποίησης Great Place to Work®. Με αυτό τον τρόπο επιβραβεύεται η ανθρωποκεντρική κουλτούρα μας, που μας φέρνει δίπλα στους ανθρώπους μας με αφοσίωση, σεβασμό και αγάπη, φροντίζοντας το καλύτερο γι’ αυτούς. Αποδεικνύουμε ταυτόχρονα ότι οι ίσες ευκαιρίες και η ανέλιξη τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο είναι στο DNA μας.

Ποια είναι τα αμέσως επόμενα πλάνα σας;

Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να αλλάζουμε το παιχνίδι στον τομέα της επικοινωνίας. Επιδιώκουμε συνεχώς την καινοτομία και την ανάπτυξη πρωτοποριακών στρατηγικών, που θα μας επιτρέψουν να παραμείνουμε επίκαιροι και επιτυχημένοι στον ανταγωνιστικό χώρο της επικοινωνίας.

The team

Λούκας Γρηγοράς

Chief Creative/Managing Director

Πρωταγωνιστής των πιο επιτυχημένων δημιουργικών εκστρατειών της κυπριακής αγοράς. Συνδυάζει την απόλυτη αρμονία της στρατηγικής και δημιουργικής σκέψης. Game changer και πρωτοπόρος στην υιοθέτηση των νέων τάσεων στη διαφήμιση. Εμπνευστής και καθοδηγητής της δημιουργικής ομάδας των Partners, μιας ομάδας με ταλέντα, πολλά βραβεία και διακρίσεις στο κομμάτι της δημιουργικής επικοινωνίας.

Νατάσα Μάσσα

Legal & HR Director

Σχεδιάζει και υλοποιεί τη στρατηγική διαχείρισης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού, τη διατήρηση και προώθηση της εταιρικής κουλτούρας, τη στελέχωση, διατήρηση και ανάπτυξη ταλέντων και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Εξασφαλίζει τη νομική συμμόρφωση σε όλους τους τομείς που αφορούν στην εταιρεία.

Σόλια Κυπριανού

PR Director

Εξειδικεύεται στη χάραξη στρατηγικής και πλάνων ενεργειών δημοσίων σχέσεων, έχοντας εργαστεί για σειρά ετών στον χώρο του marketing. Ηγείται, καθοδηγεί και επιβλέπει την ομάδα της pr: partners. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά στον εσωτερικό συντονισμό των εργασιών της εταιρείας και εκτελεί χρέη συντονίστριας έργου για μεγάλα έργα δημοσίων σχέσεων.

Ροδούλα Ηροδότου

Media Director

Με πείρα πέραν των 18 χρόνων διαθέτει εκτεταμένες γνώσεις στα ψηφιακά και παραδοσιακά Μέσα. Πιστεύει ακράδαντα ότι η σχολαστική ανάλυση δεδομένων από διάφορα σημεία επαφής των καταναλωτών παίζει καθοριστικό ρόλο στη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του προϋπολογισμού, εξασφαλίζοντας θετικό ROI για τον πελάτη.

Άνθη Πάσιη

Business Development Director/Intelligence & Expansion

Τα τελευταία πέντε χρόνια διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση και ανάπτυξη των Partners, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο κτίσιμο δυνατών σχέσεων με stakeholders, στην ενίσχυση της εικόνας της εταιρείας και στην εξεύρεση ευκαιριών ανάπτυξης.

Άντρεα Χατζηβασιλείου

Chief Operating Officer (COO)

Εστιάζει στην εύρυθμη λειτουργία και ανάπτυξη της εταιρείας. Έχει τη γενική εποπτεία των τμημάτων και ειδικά του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, καθοδηγώντας την ομάδα και συμβάλλοντας στο χτίσιμο της στρατηγικής των μαρκών. Έχει ενεργό ρόλο στην υιοθέτηση νέων πρακτικών και τάσεων και στο κόμματι του market intelligence και της έρευνας. Έχει την ευθύνη ανάπτυξης του υφισταμένου πελατολογίου της εταιρείας.

Φοίβος Φοίβου

Digital Marketing Director

Έχει την ευθύνη της ανάπτυξης και βελτιστοποίησης της διαδικτυακής παρουσίας των πελατών, τη διαχείριση και καθοδήγηση της ομάδας Digital Comms και την αξιοποίηση αναδυόμενων τεχνολογιών. Είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση και αξιολόγηση digital στρατηγικών, που ευθυγραμμίζονται με τους επιχειρηματικούς στόχους των πελατών.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Διεύθυνση: Κωστάκη Παντελίδη 6, 1010, Λευκωσία

Τηλέφωνο: 22208300

Φαξ: 22208333

E-mail: partners@partners.cy

Ιστοσελίδα: https://partners.cy/

Social Media:

Facebook:

www.facebook.com/partnerscy

Instagram:

www.instagram.com/partnerscy/

LinkedIn:

www.linkedin.com/company/partnerscy

Youtube:

www.youtube.com/@partnerscy

Δειτε Επισης

Αντίο covid, καλώς ήλθες digital
Action global communications: Όταν οι καμπάνιες μιλούν
appios®/deepdive: Στρατηγική & Branding, πάνε μαζί
Avaton Communications: Ένα βήμα μπροστά
Delema Group: Mastering the art of change
Helena Brian Marketing and Advertising: Brilliant in all senses
Marketway Publicis: Mindset is the way
Partners Connected Communications: The game changers
Purpose communications: The art of storytelling
RED WOLF PR & ADVERTISING: Ένα αληθινό αφήγημα