Στο peak η ζήτηση για αυτοκίνητα ενοικίασης - Ποιες μάρκες προτιμούν οι αγοραστές

Αλματώδη αύξηση καταγράφει τόσο από την αρχή της χρονιάς όσο και εν μέσω τουριστικής σεζόν η ζήτηση για ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα.

Οι εγγραφές των αυτοκινήτων ενοικίασης έφτασαν τις 3.962 την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου του 2023, σημειώνοντας άνοδο 37,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ενοικιαζόμενα ένα στα πέντε σαλούν

Νοουμένου ότι τα επιβατικά αυτοκίνητα σαλούν ανήλθαν στα 21.178, υπολογίζεται ότι τα αυτοκίνητα ενοικίασης καταλαμβάνουν σχεδόν το 20% της αγοράς.

Από τις 3.962 εγγραφές ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων του πρώτου επτάμηνου της χρονιάς, οι 2.287 ή ποσοστό 57,7% αφορούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα και οι 1.675 ή 42,3% σχετίζονται με καινούργια αυτοκίνητα.

Οι πρώτες σε προτίμηση μάρκες

Στην κορυφή των αυτοκινήτων ενοικίασης βρίσκεται η Kia, με 1.049 εγγραφές.

Ακολουθεί η Nissan, με 915 εγγραφές, ενώ η Toyota μετρά 785 εγγραφές.

aftokinitaenoikiasis1000eggrafes

Με αρκετή διαφορά πιο κάτω βρίσκονται μάρκες, όπως Mazda (191), Suzuki (185), Volkswagen (125) και Honda (110).

Στην πρώτη δεκάδα των εγγραφών ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων συγκαταλέγονται επίσης δημοφιλή brands της αγοράς, όπως Hyundai (91), Skoda (75) και Mercedes (55).

Στα καινούργια ενοικιαζόμενα, η πρώτη σε προτίμηση μάρκα είναι η με διαφορά η Kia (1.031), ενώ στα μεταχειρισμένα προτιμάται η Nissan (897), με την Toyota να βρίσκεται ελαφρώς πιο κάτω (625).

Δειτε Επισης

Έλενα Κ. Τσολάκη: Μια Ελληνοκύπρια στις πιο επιδραστικές προσωπικότητες της αρχιτεκτονικής
Cyprus Solar Thermal: Ακόμη πιο δυναμικά στην παραγωγή ηλεκτρισμού από ΑΠΕ-Το μεγάλο έργο που ετοιμάζει
Τερματικό: H CMC που μιλούσε… κινέζικα και γιατί επιχειρεί να βγάλει knock-out τους υπεργολάβους
Ετήσια αύξηση 1% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών το εξάμηνο
Βάζει πίεση για Great Sea Interconnector η Κομισιόν-Τα θέματα για τα οποία ζήτησε να ενημερωθεί
Δημήτρης Ζόππος: Έρχονται και άλλοι θεσμικοί και ιδιώτες επενδυτές στην 33East
Η κυπριακή startup BRAYN φέρνει επανάσταση στην εκπαίδευση σε μορφή τύπου Netflix
Ραφαέλα Ανδρέου: Η μαθηματικός που ακολούθησε το όνειρό της και έγινε tattoo artist
Μ. Δημοπούλου: Οι στόχοι ESG της Philip Morris και οι στέρεες βάσεις σε θέματα βιωσιμότητας στην κυπριακή αγορά
Κ. Χατζηγιάννης: Να γίνει πιο σοβαρή μελέτη για την ηλεκτρική διασύνδεση, απαράδεκτες οι πιέσεις στην ΡΑΕΚ