Υποχρεωτικά τα σημεία επαναφόρτισης οχημάτων - Ποια κτήρια αφορά

Τουλάχιστον ένα σημείο επαναφόρτισης ηλεκτρικού οχήματος θα πρέπει να εγκατασταθεί σε όλα τα κτήρια που δεν χρησιμοποιούνται ως κατοικίες και διαθέτουν περισσότερες από 20 θέσεις στάθμευσης έως την 1η Ιανουαρίου 2025, σύμφωνα με την Υπηρεσία Ενέργειας.

Σε ανακοίνωσή της, η Υπηρεσία Ενέργειας αναφέρει ότι σύμφωνα με το άρθρο 9Δ(2) του «περί Ρύθμισης της Ενεργειακής Απόδοσης των Κτιρίων Νόμου του 2006» (Ν. 142(I)/2006), έως την 1η Ιανουαρίου 2025, σε όλα τα κτήρια που δεν χρησιμοποιούνται ως κατοικίες και διαθέτουν περισσότερες από είκοσι (20) θέσεις στάθμευσης θα πρέπει να εγκατασταθεί τουλάχιστον ένα σημείο επαναφόρτισης ηλεκτρικού οχήματος.

Προστίθεται ότι η πιο πάνω απαίτηση του νόμου «είναι μέρος των πολιτικών και μέτρων που εφαρμόζονται με στόχο την αύξηση των υποδομών ηλεκτροκίνησης στα κτήρια».

Αναφέρεται επίσης πως μετά την 1η Ιανουαρίου 2025 η Υπηρεσία Ενέργειας προγραμματίζει να διεξάγει δειγματοληπτικούς ελέγχους για έλεγχο συμμόρφωσης με τη σχετική πρόνοια του Νόμου.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα