Εκατοντάδες σαμποτάζ σε κάμερες στο Λονδίνο πριν την επέκταση φόρου για ρυπογόνα οχήματα

Η αστυνομία του Λονδίνου ανακοίνωσε την Παρασκευή πως έχει καταγράψει εκατοντάδες σαμποτάζ σε κάμερες πριν από την αμφιλεγόμενη επέκταση του φόρου για τα πιο ρυπογόνα οχήματα, η οποία προβλέπεται να ισχύσει από το τέλος του μήνα στη βρετανική πρωτεύουσα.

Ενώ όταν θεσπίσθηκε, το 2019, η ζώνη ULEZ (ultra low emission zone, ζώνη πολύ χαμηλών εκπομπών) περιοριζόταν στο κέντρο του Λονδίνου, είχε διευρυνθεί ήδη σημαντικά το 2021 και στις 29 Αυγούστου πρόκειται να επεκταθεί σε όλο το Μείζον Λονδίνο.

Η επέκταση του φόρου, σε μια περίοδο που το Ηνωμένο Βασίλειο αντιμετωπίζει την κρίση του κόστους ζωής, επικρίνεται ζωηρά από τους κατοίκους και ορισμένοι επικριτές της επιτίθενται στις κάμερες που έχουν τοποθετηθεί στις οδούς για να «διαβάζουν» τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων ώστε να επιβεβαιώνεται ότι το όχημα εξαιρείται ή έχει καταβάλει τον φόρο.

Σε ανακοίνωσή της, η Μητροπολιτική Αστυνομία διευκρίνισε πως την 1η Αυγούστου είχε καταγράψει 288 παραβάσεις που συνδέονται με τις κάμερες ULEZ, κυρίως καταστροφές καλωδίων και κλοπές καμερών.

Η αστυνομία είχε αρχίσει την έρευνά της τον Απρίλιο, αφού ο οργανισμός συγκοινωνιών Transport for London, ο οποίος είχε εγκαταστήσει τις κάμερες, είχε αναφέρει περιπτώσεις κλοπών και βανδαλισμών σε κάποιες από τις 2.750 κάμερες που έχουν εγκατασταθεί για να καλύψουν τις νέες ζώνες φορολογίας.

«Πρόκειται ξεκάθαρα για απαράδεκτες εγκληματικές πράξεις και έχουμε μια ομάδα πρακτόρων που ερευνούν και εντοπίζουν τους υπευθύνους», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Όουεν Ρίτσαρντς της Μητροπολιτικής Αστυνομίας.

Η αστυνομία έδωσε επίσης στη δημοσιότητα τη φωτογραφία ενός άνδρα τον οποίο αναζητεί για τέσσερεις παραβάσεις που διαπράχθηκαν στις 17 Ιουνίου στο βορειοδυτικό Λονδίνο.

Παρά τις επικρίσεις από τη συντηρητική κυβέρνηση και από στελέχη του δικού του κόμματος, ο δήμαρχος του Λονδίνου, Σαντίκ Καν, που ανήκει στους Εργατικούς, υποστηρίζει την επέκταση του φόρου, η οποία υποτίθεται ότι θα συμβάλει στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα.

Οι οδηγοί βενζινοκίνητων οχημάτων που έχουν κατασκευαστεί εν γένει πριν από το 2006 (προδιαγραφή Euro 4) και ντιζελοκίνητων οχημάτων που έχουν κατασκευαστεί εν γένει πριν από το 2015 (προδιαγραφή Euro 6) πρέπει έτσι να καταβάλλουν 12,50 στερλίνες (14,80 ευρώ) την ημέρα για να μπαίνουν στην εν λόγω ζώνη, με απειλή προστίμου 160 στερλινών.

Τα φορτηγά και τα τουριστικά λεωφορεία πρέπει να καταβάλλουν 100 στερλίνες (116 ευρώ) την ημέρα. Τα ταξί εξαιρούνται.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ

Δειτε Επισης

Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών
Σε ανοδική πορεία οι τιμές των τροφίμων σε όλο τον κόσμο... Στο κρέας η μεγαλύτερη αύξηση
Η έλλειψη ρευστότητας προκαλεί προβλήματα στην παγκόσμια αγορά κακάο
Διακόπτει όλες τις εμπορικές συναλλαγές με το Ισραήλ η Τουρκία
Τουρκία: Σε ανοδική τροχιά παρά τη νομισματική σύσφιξη ο πληθωρισμός
ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι