Landmark: Οι δύο πύργοι, το υπερπολυτελές ξενοδοχείο και πότε υποδέχεται τους πρώτους του επισκέπτες

Ένα έργο ορόσημο που θα αποτελέσει ένα πραγματικό στολίδι στην πρωτεύουσα έρχεται να καλύψει όλες τις αναπτυξιακές και όχι μόνο ανάγκες που προκύπτουν στη Λευκωσία, δίνοντας με αυτό τον τρόπο αέρα ανανέωσης, πολυτέλειας και μιας ανεπανάληπτης και ολοκληρωμένης lifestyle εμπειρίας.

Ο Ceo της MHV Group Χάρης Μιχαήλ, αναλύει στη συνέντευξή του τα χαρακτηριστικά του μεγάλου project και όσα θα περιλαμβάνει, ανακοινώνοντας ταυτόχρονα και τα χρονοδιαγράμματα ολοκλήρωσής του.

Δύο εντυπωσιακοί πύργοι θα πλαισιώνουν το υπερπολυτελές και πλήρως ανανεωμένο ξενοδοχείο, διαφυλάσσοντας όμως τα ιστορικά χαρακτηριστικά του Hilton, που άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στα δρώμενα της πρωτεύουσας.

Πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί το The Landmark Nicosia και τι περιλαμβάνει το έργο;

Το έργο περιλαμβάνει ανακαίνιση και μετατροπή του ξενοδοχείου Landmark σε υπερπολυτελές branded ξενοδοχείο πέντε αστέρων, ενώ στον υπαίθριο χώρο του ξενοδοχείου θα υψώνονται δύο εντυπωσιακοί πύργοι. Ο ένας πύργος θα είναι οικιστικός, The Landmark Nicosia Residences και ο δεύτερος θα προσφέρει υπερσύγχρονες γραφειακές εγκαταστάσεις, The Landmark Nicosia Offices.

Τα κατασκευαστικά έργα προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς και εντός του 2025 αναμένεται να ολοκληρωθεί το μεγαλεπήβολο έργο. Πριν το τέλος του 2024 θα είμαστε σε θέση να υποδεχθούμε τους πρώτους επισκέπτες του ξενοδοχείου.

Πρόκειται για μια μεικτή ανάπτυξη, η οποία με τα χαρακτηριστικά που διαθέτει, θα είναι η πρώτη στο είδος της στη Λευκωσία ως ένας απόλυτος lifestyle προορισμός.

Ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, που έγινε από τον διακεκριμένο Κύπριο αρχιτέκτονα, Ηρακλή Παπαχρίστου και την ομάδα του, αντανακλά την εμβέλεια και την ποιότητα του έργου με τη χρήση της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας. Θα είναι ένα έργο στολίδι, ένα πραγματικό «landmark» στην είσοδο της πόλης.

Οι κτιριακές εγκαταστάσεις θα είναι ειδικά σχεδιασμένες για να προσφέρουν έναν νέο πολυτελή τρόπο ζωής, ένα διαφορετικό lifestyle που θα πλαισιώνεται από το status του προορισμού. Μια ανεπανάληπτη και ολοκληρωμένη lifestyle εμπειρία, έναν προορισμός που θα παρέχει ανέσεις υψηλού επιπέδου στους πελάτες του και συνάμα θα αποτελεί όαση στο κέντρο της Λευκωσίας για την τοπική αγορά.

Η φιλοσοφία του έργου αντικατοπτρίζει την ευρύτερη αντίληψη που ο Όμιλος MHV προωθεί μέσα από τα projects του, καινοτομώντας στην Κύπρο.

Με το The Landmark Nicosia, ο Όμιλος MHV δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στη Λευκωσία, επενδύοντας σε μια χρονική συγκυρία που η πρωτεύουσα έχει μεγαλύτερη ανάγκη από ποτέ τα μεγάλα αναπτυξιακά έργα και τις επενδύσεις προστιθέμενης αξίας, καθώς επίσης και τις ποιοτικές θέσεις εργασίας. Είναι ένα τεράστιο project, ορόσημο για τα δεδομένα της Λευκωσίας.

Untitled-23

Αναφερθήκατε σε δύο πύργους. Πείτε μας λίγα λόγια γι’ αυτούς…

Το εντυπωσιακό Landmark Nicosia Offices θα αποτελείται από 16 ορόφους με 16,500 τ.μ. υπερσύγχρονων και βιώσιμων γραφειακών εγκαταστάσεων, με διεθνή πιστοποίηση LEED Gold (δηλαδή για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας, νερού και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ασφαλείς και υγιείς συνθήκες εργασίας). Οι εγκαταστάσεις θα προσφέρουν ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον, αντανακλώντας έτσι και το status της πρωτεύουσας ως πρωτοποριακού επιχειρηματικού κέντρου.

Ο οικιστικός πύργος Landmark Nicosia Residences θα αποτελείται από 17 ορόφους και 53 πολυτελή διαμερίσματα. Τα διαμερίσματα θα διαθέτουν παγκόσμιας κλάσης ανέσεις και εγκαταστάσεις όπως ιδιωτικές πισίνες και κήπους, τεχνολογία σύνθετων συστημάτων εξωτερικής θερμικής μόνωσης, παράθυρα από το δάπεδο μέχρι το ταβάνι και έξυπνα οικιακά συστήματα.

Οι δύο πύργοι θα διαθέτουν υπόγειους χώρους στάθμευσης δύο επιπέδων, θυρωρείο και παροχή 24ωρης επαγγελματικής υπηρεσίας ασφάλειας.

Να πούμε ότι τα διαμερίσματα στο Landmark Nicosia Residences είναι διαθέσιμα για αγορά και οι γραφειακές εγκαταστάσεις στο Landmark Nicosia Offices για ενοικίαση.

Untitled-24

Ποια τα βασικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου και τι υπηρεσίες θα προσφέρει;

Βασικό χαρακτηριστικό του υπερπολυτελούς ξενοδοχείου, θα είναι διατήρηση της κληρονομιάς και της ιστορικότητας του ξενοδοχείου Hilton ως σημείου αναφοράς σε μια διαχρονικά ξεχωριστή τοποθεσία στο κέντρο της πρωτεύουσας, αλλά και ως χώρου συνάντησης για προσωπικότητες της επιχειρηματικής, πολιτικής και κοινωνικής ζωής του τόπου, οργανισμούς και επιχειρήσεις.

Στόχος είναι η αυθεντικότητα και η αίγλη του ξενοδοχείου, να επανέλθει ακόμη πιο εμπλουτισμένη.

Το ξενοδοχείο θα προσφέρει στους επισκέπτες του ασύγκριτες ανέσεις, όπως δύο επώνυμα εστιατόρια και ένα επώνυμο pool bar, τρεις πισίνες, γήπεδο τένις και μια ευρεία γκάμα από boutiques επώνυμων brands εγνωσμένου κύρους.

Θα περιλαμβάνει ακόμη Ballroom τελευταίας τεχνολογίας για τη διοργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων, με δυνατότητα φιλοξενίας μέχρι 1000 ατόμων.

Οι εργασίες ανακαίνισης περιλαμβάνουν επίσης την κατασκευή ολοκληρωμένων εγκαταστάσεων ευεξίας οι οποίες θα είναι στελεχωμένες με εξειδικευμένους επαγγελματίες, ένα πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο, spa, ιαματικούς χώρους, σάουνα και τζακούζι.

Μέρος της συνολικής ανάπτυξης αποτελεί η συντήρηση και ανάπλαση του παρακείμενου πάρκου έκτασης 10,000 τ.μ.

Untitled-28

Είναι στους σχεδιασμούς σας να συνεργαστείτε με διεθνή brands και εταιρείες;

Ασφαλώς. Θα υπάρχει μια ευρεία γκάμα επώνυμων brands, από τον χώρο του Food & Beverage, της μόδας και των επιχειρήσεων.

Σε ένα γενικότερο πλαίσιο, η στρατηγική που υλοποιεί ο Όμιλος MHV έχει ως βάση ανάπτυξης τη δύναμη των brands.

Πιστεύουμε στη δύναμη των brands και θεωρούμε πως η προσέλκυσή τους και τα οφέλη που προκύπτουν μέσα από συμπράξεις και συνεργασίες εμπορικών επωνυμιών εγνωσμένου κύρους, είναι πολλαπλά. Όχι μόνο για τον Όμιλο αλλά και για την οικονομία του τόπου ευρύτερα.

Ήδη το χαρτοφυλάκιό μας περιλαμβάνει ισχυρά brands, ξενοδοχεία, εστιατόρια και καταστήματα με διεθνές εκτόπισμα, όπως το Nammos και το LPM, τα οποία προσθέτουν αξία τόσο στο προϊόν που προσφέρουμε ως οργανισμός, αλλά και ως τουριστικός προορισμός.

Για εμάς, αυτή είναι μια διαδικασία που θα βρίσκεται συνεχώς σε εξέλιξη. Η προσέλκυση, δηλαδή, νέων brands σε όλους τους τομείς, που να αναβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών.

Untitled-27

Σε ποιους απευθύνεται το Landmark project;

Το project απευθύνεται κυρίως σε εγχώριους επενδυτές, αλλά και σε διεθνείς επενδυτές και εταιρείες κολοσσούς που αναζητούν την ποιότητα και τη γοητεία που προσφέρει ο χώρος, τόσο το ξενοδοχείο, όσο και οι δύο πύργοι.

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια/projects του Ομίλου MHV;

Επιδίωξή μας είναι να προσφέρουμε ακόμη πιο αυθεντικές και μοναδικές εμπειρίες στους πελάτες μας.

Ο Όμιλος MHV υλοποιεί μια δυναμική στρατηγική, η οποία έχει ως βάση ανάπτυξης την προσήλωση στην ποιοτική εξυπηρέτηση και την παροχή state of the art υπηρεσιών.

Υλοποιούμε με αποφασιστικότητα το όραμα του Ομίλου και ενεργώντας προδραστικά συνεχίζουμε να δίνουμε έμφαση σε νέες αγορές, επιδιώκοντας νέες συνεργασίες.

Περισσότερες πληροφορίες: www.mhvgroup.com

Untitled-22

Δειτε Επισης

Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Ενισχύει την παρουσία της στην Κύπρο η ΕΤΕπ-Εγκαινιάστηκε το νέο γραφείο της τράπεζας στη Λευκωσία
H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες
Έξω από το Υπουργείο Εργασίας οι απεργοί στον κλάδο σκυροδέματος-Θα επιδώσουν ψήφισμα στον Παναγιώτου
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας