powered by

20ο Συνέδριο Advertising, Marketing and Communication: H συνεχιζόμενη τεχνολογική αλλαγή

Η τεχνολογία αλλάζει και μαζί της πρέπει να αλλάζουμε και εμείς. Αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση για τον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας. O τομέας βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη.

Όλα αυτά συζητήθηκαν εκτενώς στο 20ο Συνέδριο Advertising, Marketing and Communication που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 30 Ιουνίου στο K-Cineplex στην Λευκωσία και έδωσε την ευκαιρία σε όσους παρευρέθηκαν να μάθουν μυστικά για μια σίγουρη επιτυχία στον τομέα της επικοινωνίας.

Κατά τον χαιρετισμό του o Παντελής Βλαδιμήρου, Co-Founder & Director, Webarts μίλησε για την συνεχή εξέλιξη του digital marketing, μια εξέλιξη την οποία δεν μπορούν να αγνοήσουν όσοι ασχολούνται με τον κλάδο.

Στην συνέχεια ο Στέλιος Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Telia & Pavla BBDO, επισήμανε την σημασία της δημιουργικότητας και παρουσίασε συγκεκριμένα συστατικά που θα βοηθήσουν τους επιχειρηματίες προς όφελος τους.

Στο πλαίσιο των πάνελ έγινε αναφορά στον τομέα του μάρκετινγκ και στις πρακτικές ιδέες που θα μπορούσαν να επωφεληθούν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Συμμετείχαν η Κωνσταντίνα Λογοθέτη, Head of Marketing & Communications PwC Cyprus, Director of PwC Foundation, Ο Στέφανος Παντελίδης, Marketing & CX Manager, Corporate Affairs Department της Τράπεζας Κύπρου, η Σοφία Βορκά, Marketing Manager της IKEA Cyprus, Η Έλενα Παπαντωνίου, Marketing Manager της C.A.C. Papantoniou Trading. Το πάνελ συντόνισε ο Κωνσταντίνος Δάλτας,, Managing Director, Red Wolf PR & Advertising Agency.

Στο πάνελ για το μέλλον του μάρκετινγκ έλαβαν μέρος, ο Παντελής Βλαδιμήρου, Co-Founder & Director της Webarts, ο Ανδρέας Παύλου, Digital Services Director της Delema McCann Cyprus, ο Περικλής Έλληνας, Founder and Managing Director of ImarComms Digital, ο Φοίβος Φοίβου, Digital Marketing Director, Partners Connected Communications, και ο Πέτρος Ηρακλέους, Client Service & Operations Director, ORB Communications.

Στην συζήτηση στρογγυλής τραπέζης για την εξέλιξη των ΜΜΕ συμμετείχαν οι Νατάσα Περδίου, Country Manager της Action Cyprus, Χαράλαμπος Ρωσσίδης, Communication Manager της GNORA Communication Consultants, ο Πάνος Τσιρίδης, General Manager V+O Cyprus, V+O Communication, η Παναγιώτα Κονναρή, Head of Communication Strategy της Cyta και η Αλεξάνδρα Κωνσταντινίδου-Γιαλλουρίδου, Head of Cyta PR.

Τέλος στο πάνελ για το μέλλον των μέσων ενημέρωσης μίλησαν οι επικεφαλής των μεγαλύτερων ομίλων της χώρας. Ο Γιώργος Μιχαήλ, CEO της IMH, η Μυρτώ Μαρκίδου, CEO / Publisher, της PHILELEFTHEROS MEDIA GROUP, ο Χρύσανθος Τσουρούλης, CEO, του Sigma TV / DIAS Media Group, ο Στέλιος Μαλέκος, Managing Director, Antenna, ο Theo Middleton, Executive Chairman, της Digital Tree Group, και ο Πέτρος Πέτρου, CEO, του Alpha Κύπρου.

Δείτε πιο κάτω στιγμιότυπα από το στο 20ο Συνέδριο Advertising, Marketing and Communication:

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College