powered by

20ο Συνέδριο Advertising, Marketing and Communication: H συνεχιζόμενη τεχνολογική αλλαγή

Η τεχνολογία αλλάζει και μαζί της πρέπει να αλλάζουμε και εμείς. Αυτό δεν αποτελεί εξαίρεση για τον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας. O τομέας βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη.

Όλα αυτά συζητήθηκαν εκτενώς στο 20ο Συνέδριο Advertising, Marketing and Communication που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 30 Ιουνίου στο K-Cineplex στην Λευκωσία και έδωσε την ευκαιρία σε όσους παρευρέθηκαν να μάθουν μυστικά για μια σίγουρη επιτυχία στον τομέα της επικοινωνίας.

Κατά τον χαιρετισμό του o Παντελής Βλαδιμήρου, Co-Founder & Director, Webarts μίλησε για την συνεχή εξέλιξη του digital marketing, μια εξέλιξη την οποία δεν μπορούν να αγνοήσουν όσοι ασχολούνται με τον κλάδο.

Στην συνέχεια ο Στέλιος Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Telia & Pavla BBDO, επισήμανε την σημασία της δημιουργικότητας και παρουσίασε συγκεκριμένα συστατικά που θα βοηθήσουν τους επιχειρηματίες προς όφελος τους.

Στο πλαίσιο των πάνελ έγινε αναφορά στον τομέα του μάρκετινγκ και στις πρακτικές ιδέες που θα μπορούσαν να επωφεληθούν οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ. Συμμετείχαν η Κωνσταντίνα Λογοθέτη, Head of Marketing & Communications PwC Cyprus, Director of PwC Foundation, Ο Στέφανος Παντελίδης, Marketing & CX Manager, Corporate Affairs Department της Τράπεζας Κύπρου, η Σοφία Βορκά, Marketing Manager της IKEA Cyprus, Η Έλενα Παπαντωνίου, Marketing Manager της C.A.C. Papantoniou Trading. Το πάνελ συντόνισε ο Κωνσταντίνος Δάλτας,, Managing Director, Red Wolf PR & Advertising Agency.

Στο πάνελ για το μέλλον του μάρκετινγκ έλαβαν μέρος, ο Παντελής Βλαδιμήρου, Co-Founder & Director της Webarts, ο Ανδρέας Παύλου, Digital Services Director της Delema McCann Cyprus, ο Περικλής Έλληνας, Founder and Managing Director of ImarComms Digital, ο Φοίβος Φοίβου, Digital Marketing Director, Partners Connected Communications, και ο Πέτρος Ηρακλέους, Client Service & Operations Director, ORB Communications.

Στην συζήτηση στρογγυλής τραπέζης για την εξέλιξη των ΜΜΕ συμμετείχαν οι Νατάσα Περδίου, Country Manager της Action Cyprus, Χαράλαμπος Ρωσσίδης, Communication Manager της GNORA Communication Consultants, ο Πάνος Τσιρίδης, General Manager V+O Cyprus, V+O Communication, η Παναγιώτα Κονναρή, Head of Communication Strategy της Cyta και η Αλεξάνδρα Κωνσταντινίδου-Γιαλλουρίδου, Head of Cyta PR.

Τέλος στο πάνελ για το μέλλον των μέσων ενημέρωσης μίλησαν οι επικεφαλής των μεγαλύτερων ομίλων της χώρας. Ο Γιώργος Μιχαήλ, CEO της IMH, η Μυρτώ Μαρκίδου, CEO / Publisher, της PHILELEFTHEROS MEDIA GROUP, ο Χρύσανθος Τσουρούλης, CEO, του Sigma TV / DIAS Media Group, ο Στέλιος Μαλέκος, Managing Director, Antenna, ο Theo Middleton, Executive Chairman, της Digital Tree Group, και ο Πέτρος Πέτρου, CEO, του Alpha Κύπρου.

Δείτε πιο κάτω στιγμιότυπα από το στο 20ο Συνέδριο Advertising, Marketing and Communication:

Δειτε Επισης

Ο προϋπολογισμός της ΕΑΣ για το 2025... Δαπάνες ύψους €55.602.239 και έσοδα ύψους €56.116.486
Ψήφισαν τον προϋπολογισμό της Cyta, διαφώνησαν με οποιασδήποτε μορφής ιδιωτικοποίηση
Απογοήτευση Πανεπιστημίου Κύπρου για μη συγχρηματοδότηση έργου ύψους €15 εκατ. από το κράτος
Επιτυχία-ορόσημο για τη ZEBRA Consultants… Κατέκτησε το Gold Partnership επίπεδο στο IBM Partner Plus
Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Scale Up 2 του PwC Foundation-Ενίσχυσε startups υπό την ηγεσία γυναικών
Στη Λευκωσία το Γκραν Πρι Γυναικών της FIDE με την υποστήριξη της Freedom24
Ο Αριστοτέλης Παντελιάδης στο 22ο Συνέδριο Λιανικού Εμπορίου
Exness Internships 2025: Ενδυναμώνοντας φοιτητές κυπριακών πανεπιστημίων με εμπειρία παγκοσμίου βεληνεκούς
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Βραβεύτηκε για την ανώτατη εκπαίδευση στο Gala Dinner του ΕΒΕ Πάφου
Λάμπρος Δημητριάδης-Axelarate Consulting: Στην αγορά δεν επιβιώνει ο πιο δυνατός, αλλά ο πιο ευέλικτος