Η Lidl Κύπρου υιοθετεί πρακτικές για ένα πιο βιώσιμο και «πράσινο» αύριο

Οι αρνητικές επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής γίνονται ολοένα και πιο αισθητές επηρεάζοντας άρδην τη βιωσιμότητα του πλανήτη που μοιραζόμαστε, καθώς και τις συνθήκες διαβίωσής μας. Αναγνωρίζοντας αυτή την ανάγκη, η Lidl Κύπρου έχει προχωρήσει σε μέτρα και δράσεις που στο επίκεντρό τους έχουν την προστασία του περιβάλλοντος και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, τα οποία αποτελούν ένα αναπόσπαστο στοιχείο των αξιών της, καθώς και των πρακτικών της κοινωνικής και εταιρικής της ευθύνης.

Τον Αύγουστο του 2020, ο Όμιλος Schwarz, στον οποίο ανήκει η εταιρεία, εισχώρησε στην πρωτοβουλία “Science Based Targets”, η οποία υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στον καθορισμό και στην υλοποίηση επιστημονικά τεκμηριωμένων κλιματικών στόχων, για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας του πλανήτη στον 1,5°C όπως προβλέπεται στη Συμφωνία του Παρισιού. Στο πλαίσιο λοιπόν της περιβαλλοντικής της στρατηγικής, στη Lidl Κύπρου έχουν καθοριστεί συγκεκριμένοι στόχοι και μέτρα που προσβλέπουν στην αποφυγή, τη μείωση και όπου δεν καθίσταται δυνατό, στην αντιστάθμιση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ώστε σταδιακά, να μειωθεί το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και να προάγει ενεργά την προστασία του περιβάλλοντος.

Συγκεκριμένα, ανάμεσα στους στόχους και τις πρακτικές που έχουν επιστρατευτεί, συμπεριλαμβάνεται και η αποτελεσματικότερη διαχείριση ενέργειας μέσω της χρήσης φωτοβολταϊκών συστημάτων. Μέχρι τώρα, έχουν εγκατασταθεί φωτοβολταϊκά συστήματα στις στέγες 5 καταστημάτων της Lidl Κύπρου, καθώς και στο εφοδιαστικό κέντρο της εταιρείας στη Λάρνακα, συνολικής ισχύος στα ανέρχεται στα 1,86 MW, ενώ αναμένεται μέχρι το τέλος του καλοκαιριού να τεθούν σε λειτουργία 2 επιπρόσθετες εγκαταστάσεις σε καταστήματα. Με αυτές τις προσθήκες η εταιρεία θα είναι σε θέση να εξυπηρετήσει το 23.2% των συνολικών αναγκών της στη χώρα, με καθαρή και ανανεώσιμη πηγή ενέργειας με μηδενικές εκπομπές. Παράλληλα, η εταιρεία κάνει 100% χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας σε όλες τις εγκαταστάσεις της και έχει αντικαταστήσει τους συμβατικούς λαμπτήρες με λαμπτήρες LED στους χώρους πώλησης όλων των καταστημάτων, καθώς και στο μεγαλύτερο μέρος του συνόλου των εγκαταστάσεών της.

Επιπρόσθετα, η εταιρεία έχει θέσει σε προτεραιότητα την εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης, σε όλα τα γραφεία και τα καταστήματα. Επί του παρόντος, λειτουργούν σταθμοί ηλεκτρικής φόρτισης σε 4 από τα καταστήματα Lidl Κύπρου, ενώ μέχρι το τέλος του 2025 προγραμματίζεται η εγκατάσταση και στα υπόλοιπα. Επιπρόσθετα, αναμένεται μέχρι το τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους να λειτουργήσει και στις κεντρικές της εγκαταστάσεις στη Λάρνακα.

Μέχρι το 2030, η Lidl στοχεύει να μειώσει συνολικά κατά 80% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που προκύπτουν από την επιχειρησιακή της λειτουργία, σε σύγκριση με το 2019, σε όλες τις χώρες, ενώ έχει δεσμεύσει τους προμηθευτές της, οι οποίοι ευθύνονται για το 75% των εκπομπών που σχετίζονται με τα προϊόντα, να θέσουν μέχρι το 2026 δικούς τους κλιματικούς στόχους βασισμένους στη μεθοδολογία της πρωτοβουλίας Science Based Targets.

Για τη Lidl Κύπρου, ο σεβασμός προς το περιβάλλον και η προστασία του, αποτελεί επιτακτική ανάγκη για τη διασφάλιση της βιωσιμότητας του πλανήτη και κατ’ επέκταση, της ποιότητας ζωής των μελλοντικών γενεών. Η υιοθέτηση και η αξιοποίηση οποιωνδήποτε πρωτοβουλιών και καινοτομιών που μπορούν να κάνουν τη διαφορά, στηρίζουν και ταυτίζονται απόλυτα με το όραμά της για ένα πιο «πράσινο», βιώσιμο και καλύτερο αύριο για όλους.

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης