ΟΜΙΛΟΣ Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Ένας αιώνας γεμάτος μάρκες

Ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, μετά από διαδρομή σχεδόν ενός αιώνα, έχει κατακτήσει ηγετική θέση στους τομείς όπου δραστηριοποιείται. Αυτοί περιλαμβάνουν τη διανομή φαρμάκων, καλλυντικών, καταναλωτικών προϊόντων και ένα ισχυρό δίκτυο καταστημάτων που αντιπροσωπεύουν οι μάρκες Beauty Line, Holland & Barrett, Yves Rocher και Butterfly Beauty Store, καθώς και ολοκληρωμένες υπηρεσίες διακίνησης.

Mέσα από σχέση εμπιστοσύνης με τον Κύπριο καταναλωτή, ο Όμιλος υλοποιεί τη στρατηγική της μεθοδικής επέκτασής του και ανοίγει νέους δρόμους ποιότητας και αξιοπιστίας, έχοντας ήδη καθιερωθεί ως ο ισχυρότερος όμιλος προϊόντων υγείας και ομορφιάς στην Κύπρο.

Με διαχρονική αποστολή να κάνει όλο και περισσότερους ανθρώπους να ζουν και να νιώθουν καλύτερα, ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ πιστεύει στην ανάπτυξη με επιχειρηματική ηθική. Επιλέγει την κατεύθυνση της βιωσιμότητας, ως τη μοναδική ρεαλιστική προσέγγιση απέναντι στις νέες προκλήσεις, συμβάλλοντας με όλες του τις δυνάμεις στη διασφάλιση της κοινωνικής ευημερίας, της οικονομικής προόδου και της προστασίας του περιβάλλοντος.

Brands που εκπροσωπεί

Με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο καταναλωτικών προϊόντων, ο Όμιλος κατέχει ηγετική θέση σε σημαντικές κατηγορίες, όπως τα χαρτικά, πάνες για παιδιά και ενήλικες, καθώς και είδη προσωπικής φροντίδας και στοματικής υγιεινής. Χαρακτηριστικές είναι οι μάρκες: KLEENEX, NANNYS, BIOTEN, CARROTEN, TENDER και SENSODYNE.

Ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, στο πλαίσιο της μεθοδικής του επέκτασης, προχώρησε σε ακόμη μια σημαντική επιχειρηματική συνεργασία και από την 1η Απριλίου 2023 έχει αναλάβει την προώθηση και διανομή των εξαιρετικής ποιότητας προϊόντων οικιακής φροντίδας SANITAS.

Το mega brand, SANITAS, ανήκει στο χαρτοφυλάκιο του ελληνικού Ομίλου ΣΑΡΑΝΤΗΣ, με τον οποίο ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ μετρά 25 χρόνια επιτυχημένης και εξελικτικής πορείας και πρωταγωνιστεί στην οικιακή φροντίδα με τρεις κατηγορίες προϊόντων:

  • Συσκευασίες τροφίμων: αλουμινόχαρτο για μαγείρεμα και μεταφορά, μεμβράνη για διατήρηση και αποθήκευση, σακούλες τροφίμων για αποθήκευση και μεταφορά, από χαρτί, σακούλες και δισκάκια ψησίματος.
  • Σακούλες απορριμμάτων με καινοτόμες τεχνολογίες από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό για εξαιρετική ποιότητα, αντοχή, ανθεκτικότητα και ελαστικότητα.
  • Προϊόντα καθαρισμού με αναβαθμισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά, όπως σφουγγαράκια, πανιά ξεσκονίσματος και γάντια.

Η SANITAS έχει σκοπό «να γεμίσει με χαμόγελα κάθε σπίτι», όπου όλοι απολαμβάνουμε τη ζωή με ασφάλεια και περισσότερες ευκολίες, προσφέροντας λύσεις στην καθημερινότητά μας. Γιατί με SANITAS όλα γίνονται καλύτερα!

Παράλληλα, ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, έχοντας ως στόχο την επιτυχημένη διείσδυση στην αγορά των τροφίμων, καταγράφει ήδη μια δυναμική παρουσία στον τομέα των προϊόντων καθημερινής κατανάλωσης με εκλεκτά και καταξιωμένα brands που διακρίνονται για την ποιότητά τους. Ανάμεσά τους είναι ο καφές σε κάψουλες ILLY, ο ιταλικός καφές PELLINI και ο στιγμιαίος καφές DOUWE EGBERTS, το TABASCO, τα ελαιόλαδα ΕΛΙΟΧΩΡΙ και GAEA, οι μαρμελάδες ST. DALFOUR και το βραβευμένο μέλι ΤΖΙΒΕΡΤΙ.

Δημοφιλείς κατηγορίες

Τους τελευταίους μήνες παρατηρείται αύξηση των πωλήσεων στην κατηγορία των τροφίμων, όπως στις μάρκες La Molisana pasta, Organix Baby food, αλλά και σε προϊόντα όπως το κυπριακό μέλι Τζιβέρτι, τις μαρμελάδες St. Dalfour, αλλά και τους καφέδες Pellini. Σημαντική αύξηση πωλήσεων καταγράφεται επίσης στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας του χαρτοφυλακίου του Ομίλου. Τα χαρτομάντηλα προσώπου Kleenex, τα χαρτιά υγείας Kleenex Premium και Kleenex Scottonelle, τα μωρομάντηλα Nannys Fresh, καθώς και οι βρεφικές πάνες Nannys και Huggies, συνεχίζουν σταθερά την ανοδική τους πορεία. Τα είδη ατομικής υγιεινής και φροντίδας για ενήλικες Tender και Tender Easywear παραμένουν επίσης σταθερά στην πρώτη θέση προτίμησης των καταναλωτών.

Ασφάλεια και βιωσιμότητα

Ο τομέας των FMCGs χαρακτηρίζεται από συνεχείς προκλήσεις και ευκαιρίες. Οι καταναλωτές έχουν αλλάξει τρόπο σκέψης, γεγονός που επηρεάζει την αγοραστική τους συμπεριφορά. Είναι πιο απαιτητικοί και προσεκτικοί στις αγορές τους, επιλέγουν την ποιότητα, αξιολογούν την καινοτομία, αναζητούν τη βιωσιμότητα και προτάσσουν την ασφάλεια.

Ο Όμιλος Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ, με προσήλωση στην πελατοκεντρική του προσέγγιση, θέτει διαχρονικά στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων του τις ανάγκες των Κυπρίων καταναλωτών. Γι’ αυτό και προσαρμόζει διαρκώς το χαρτοφυλάκιό του με την εισαγωγή και διάθεση προϊόντων που ανταποκρίνονται σε αυτές τις μεταβαλλόμενες ανάγκες.

Για παράδειγμα, μια ισχυρή ανοδική τάση στην εποχή μας, έχει να κάνει με τις βιώσιμες προϊοντικές επιλογές. Στο πλαίσιο λοιπόν της ευρύτερης στρατηγικής βιωσιμότητάς του, ο Όμιλός μας υιοθετεί ενέργειες προς την κατεύθυνση αυτή, απαντώντας στη συλλογική κοινωνική επιθυμία για περιβαλλοντική ευαισθησία και μικρότερο περιβαλλοντικό προϊοντικό αποτύπωμα.

Ορισμένες από τις ενέργειες που ήδη εφαρμόζονται, είναι η αντικατάσταση του πλαστικού στομίου των χαρτομάντηλων Kleenex σε χάρτινο, με αποτέλεσμα όλη η συσκευασία να ανακυκλώνεται στους κάδους χαρτιού, χωρίς να χρειάζεται διαχωρισμός. Επίσης, όλες οι συσκευασίες των brands Nannys και Tender μπορούν να ανακυκλωθούν στους κάδους πλαστικού. Ακόμα, έχει λανσαριστεί η νέα, φιλική προς το περιβάλλον, σειρά μωρομάντηλων Nannys Fresh Eco.

Σε ένα γενικότερο πλαίσιο θεώρησης, ο Όμιλος εφαρμόζει σύγχρονες πρακτικές σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων του, με κεντρικό άξονα τον βιώσιμο μετασχηματισμό. Αυτός περιλαμβάνει: ολιστική πολιτική ενεργειακής και περιβαλλοντικής διαχείρισης, ψηφιακή καινοτομία σε κάθε λειτουργική πτυχή των εργασιών του, επένδυση στους ανθρώπους του, καλλιέργεια της ισχυρής σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους συνεργάτες και τη σταθερή συμβολή του Ομίλου στην αντιμετώπιση κοινωνικών προκλήσεων.

Facts & Figures

Έτος ίδρυσης: 1929

Προσωπικό ομίλου: 600+

Διευθυντική ομάδα

Χρήστος Παπαέλληνας,Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής

Χρυστάλα Κουρή,Ανώτατη Διευθύντρια Marketing

Εύης Γερμανός,Εμπορικός Διευθυντής Προϊόντων Ευρείας Διανομής

Άντρεα Χαραλάμπους, Επικεφαλής Μάρκετινγκ Προϊόντων Ευρείας Διανομής

Φρόσω Παναγιώτου, Υπεύθυνη Μάρκετινγκ Μαρκών Τροφίμων

Σωτήρης Κωνσταντίνου, Υπεύθυνος Μάρκετινγκ Προϊόντων Προσωπικής & Οικιακής Φροντίδας

Γεωργία Μιλή, Υπεύθυνη Ανάπτυξης Κατηγορίας Βρεφικής Φροντίδας και Φροντίδας Ενηλίκων

Χριστιάνα Χατζηκωνσταντίνου, Customer Excellence Manager

Χρίστος Χριστοφή, Διευθυντής Παγκυπρίων Πελατών FMCB

Μάριος Θεμιστοκλέους, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Πωλήσεων FMCB στις επαρχίες Λευκωσίας, Λάρνακας, Αμμοχώστου

Σάββας Λεωνίδου, Υπεύθυνος Ανάπτυξης Πωλήσεων FMCB στις επαρχίες Λεμεσού, Πάφου

Στοιχεία επικοινωνίας

Διεύθυνση: Λεωφόρος Γιάννου Κρανιδιώτη 179, 2235, Λατσιά, Λευκωσία

Τηλ.: 22741741 | E-mail: info@cap.com.cy | Ιστοσελίδα: www.cap.com.cy

Δειτε Επισης

TOP FMCG BRANDS: Η αγορά σε top φόρμα
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ: Κάθε μας προϊόν είναι το «καλύτερό μας!»
ΟΜΙΛΟΣ Χ.Α.ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Ένας αιώνας γεμάτος μάρκες